Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025

13-09-2024 16:18 882 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan je de wereld aan in de zomer en is het leven kommer en kwel in de winter?

Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Tel samen af naar de lente!

Afbeelding

Afbeelding
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Hier staat voor vrijdag 20 graden! 20! En heel de week lekker veel zon :sun:.
Lady*Voldemort schreef:
16-03-2025 16:25
Klagen over het weer vind ik oprecht heel gezellig.
Maar het moet niet ontaarden in verongelijkt gedoe van 'JULLIE hebben altijd mooi weer en WIJ nooit dus het is HEEL GEMEEN van Jeroen van Inkel dat ie zegt dat mooi weer is want IK vind het helemaal geen mooi weer en DAAR mag Jeroen ook wel eens rekening mee houden!!11!'

Ja, gewoon lekker even klagen over die ijskoude wind bijvoorbeeld, heerlijk. Maar helemaal uit je panty gaan omdat andere mensen zeggen 'oh, wat heerlijk die zon!' is echt ontzettend ongezond gedrag. Vervelend als je last hebt van die zon (ik heb het met warmte, alles boven de 20 graden al helaas), maar ga niet anderen afzeiken omdat zij het wel lekker vinden en het wagen dat te uiten.

Ik sta er ook wel aardig zoals Honolulu in, dat je gewoon ook kijkt naar wat bij de seizoenen hoort. En dan natuurlijk hopend op net iets meer van het weer waar je zelf van houdt. En gewoon klagen als je het koud vindt uiteraard, of juist warm, maar niet gek op staan kijken dat je je winterjas nog nodig hebt in maart (of april) :proud: .

Vandaag en morgen nog koud, maar wel zonnig, zo fijn! En dan dat cadeautje van 4 tot 6 zachte/warme dagen :heart: . Echt om naar uit te kijken!
S-Groot schreef:
17-03-2025 08:42

Ik sta er ook wel aardig zoals Honolulu in, dat je gewoon ook kijkt naar wat bij de seizoenen hoort.
Ja precies! Winterse kou vind ik heerlijk in de winter, maar als het in de zomer een keer overdag niet warmer wordt dan dertien graden klaag ik steen en been :lol: Alleen bloedhitte ben ik niet van.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Sabine schreef:
17-03-2025 06:38
Hier staat voor vrijdag 20 graden! 20! En heel de week lekker veel zon :sun:.
Oh echt? En laat ik nu net een weekje vrij zijn, wat een ellende :sun:
(Herman Finkers)
Goede week om vrij te zijn!

Ik word wel blij van de voorspelling van deze week. Vandaag is het dan nog wel koud, maar wel heerlijke zonnetje en blauwe lucht. En dan het idee dat de temperatuur alleen maar oploopt deze week, ik klaag niet!
Jaaaaa heerlijk, ik ben ook vrij, en ik ga het er echt van nemen, tussen de klussen door die echt gedaan moeten worden.

De was gaat sws lekker aan de molen buiten, heerlijk in no time is alles droog en kan het de kast weer in.

13 graden in de winter vind ik prima, 13 in de zomer is om te janken.
Vind 15/17 al janken als dat in de zomer is.

Ieder weer naar het seizoen, maar bij voorkeur geen regen of snijdende koude wind.

Maar vanaf nu mag het echt wel steeds wat zonniger worden.

Laat die dubbele cijfers boven de 16 maar komen.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Jeej mensen wat heerlijk zeg! Het kan niet op met het weer de laatste tijd.
Groetjes!
Ik verheug mij op vrijdag! :sun:
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
S-Groot schreef:
17-03-2025 08:42
Maar helemaal uit je panty gaan omdat andere mensen zeggen 'oh, wat heerlijk die zon!' is echt ontzettend ongezond gedrag.

Daar ben ik het heel eerlijk gezegd wel mee eens. Tuurlijk zijn er mensen die letterlijk ziek worden van de zon. Allergie. Blaren, etc. Daar heb ik het niet over.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
Honolulu schreef:
18-03-2025 16:38
Daar ben ik het heel eerlijk gezegd wel mee eens. Tuurlijk zijn er mensen die letterlijk ziek worden van de zon. Allergie. Blaren, etc. Daar heb ik het niet over.
Dat lijkt me heel vervelend voor die mensen, maar nog steeds geen reden om uit je stekker te gaan als iemand anders het wel mooi weer vindt. Verreweg de meeste mensen die afhankelijk zijn van een rolstoel ontsteken toch ook niet in woede als iemand op het werk vertelt dat ie zo'n fijne boswandeling heeft gemaakt.
lady*voldemort wijzigde dit bericht op 18-03-2025 17:37
Reden: AAAARRRGGHHH vervoegingsfout!
0.18% gewijzigd
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
18-03-2025 16:44
Dat lijkt me heel vervelend voor die mensen, maar nog steeds geen reden om uit je stekker te gaan als iemand anders het wel mooi weer vindt. Verreweg de meeste mensen die afhankelijk zijn van een rolstoel ontsteken toch ook niet in woede als iemand op het werk verteld dat ie zo'n fijne boswandeling heeft gemaakt.
Nah, dat vind ik wel ongevoelig als je dat zegt tegen iemand in een rolstoel hoor. :P
Stressed is just desserts spelled backwards
Heerlijk die zon, ik heb zoveel energie!

Ben mijn zolder aan het opruimen, heb zoveel voor de Kringloop alles schoon opgeruimd en weggedaan.

Op een doos " sentiment " na die ga ik nog uitzoeken.
Ik heb samenwoon plannen en wil eigenlijk zo min mogelijk meenemen, en ik hecht niet zo heel erg aan sentiment van toen ik 10 was, ik sleep het nu al mijn volwassen leven mee, het is een keer goed.

De was lekker buiten gedroogd heerlijk.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Maleficent schreef:
18-03-2025 17:23
Nah, dat vind ik wel ongevoelig als je dat zegt tegen iemand in een rolstoel hoor. :P
Och haal die vreselijke vervoegingsfout in de quote even weg wil je :proud:
(Herman Finkers)
Ik woon in Spanje, vrij zuidelijk en hier hoort het nu lekker weer te zijn, ja. Wat een ellende met 3 weken regen. Wegblijven dus en land verder boeken bij interesse warm weer. Storm 4 komt eraan.
Ik moest vandaag wel even lachen om de eerder besproken collega.
Ze vindt de 19 graden van vrijdag buitenproportioneel. Echt iets van deze tijd en niet normaal.
Ik heb er even fijntjes op gewezen dat het in 1903 in De Bilt 20 graden was.
En toen was het stil.

Ik vind deze link altijd wel leuk:
https://www.meteolink.nl/weerhistorie-2 ... 4%20graden!

Dan zie je voor maart gelijk dat het alle kanten op kan en de komende dagen wellicht niet gangbaar, maar zeker geen uitzondering zijn.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
het is inderdaad geen uitzondering en het is maar 1 hele dag pffff. Tis niet zo dat we meteen in een hittegolf belanden.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Mooie dag vandaag. Die gemene wind van gisteren is weg.

Wat kun je opknappen van licht!
Redhead70 schreef:
18-03-2025 19:02
Ik woon in Spanje, vrij zuidelijk en hier hoort het nu lekker weer te zijn, ja. Wat een ellende met 3 weken regen. Wegblijven dus en land verder boeken bij interesse warm weer. Storm 4 komt eraan.

Wij komen over 2 weken jouw kant op voor vakantie. Ik hoop dat we het mooie weer van NL dan mee kunnen nemen, en dan stuur je de regen maar onze kant op. Sterkte!
Charlotta schreef:
19-03-2025 15:37
Wij komen over 2 weken jouw kant op voor vakantie. Ik hoop dat we het mooie weer van NL dan mee kunnen nemen, en dan stuur je de regen maar onze kant op. Sterkte!
Lijkt me geen goed plan.
Charlotta schreef:
Jouw kant dan toch.

Afbeelding
(Herman Finkers)
Charlotta schreef:
Dank je feestelijk met die regen 🤨
Charlotta schreef:
yasmijn schreef:
19-03-2025 17:26
Vandaag tot nu toe droog, maar koud. 15 graden. Volgens mij is het in Nederland warmer.
Redhead70 schreef:
19-03-2025 17:36
Vandaag tot nu toe droog, maar koud. 15 graden. Volgens mij is het in Nederland warmer.
Mijn perspectie van warmte is een beetje afhankelijk van het seizoen. Ik vind 15 graden nu heerlijk, maar in de zomer toch een beetje droef.
(Herman Finkers)
Lady*Voldemort schreef:
19-03-2025 17:25
Jouw kant dan toch.

Afbeelding

hahahaha, ja zoiets had ik in gedachten. Wel zo eerlijk.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven