Geen goede erectie. Wat te doen?

22-03-2025 16:26 36 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wellicht dat hier meer mensen zijn met een vergelijkbare ervaring.

Ik ben een man 29 jaar en date een leuke, knappe vrouw. Ik voel me prettig bij haar, maar merk dat mijn opwinding niet volledig op gang komt. Ik ben geen typisch haantje dat alleen aan seks denkt, maar ik geniet wel van haar nabijheid, zoenen en haar lichaam aanraken. Toen we daten fantaseerde ik over haar en werd ik ook al licht opgewonden maar nu we echt seks proberen te hebben blijft mijn erectie slap tot matig en verdwijnt na een tijdje.

Wat ik dan wel gek vind. Als ze weg is, heb ook best wat zaadvocht in mijn onderbroek. Het is dus niet dat ik helemaal niet opgewonden raak.

We hebben drie keer geprobeerd seks te hebben maar het wordt niet makkelijker—eerder lastiger. Ik begin me steeds meer zorgen te maken.

Soms vraag ik me af of ik misschien op mannen val, maar dat voelt meer als een dwangmatige gedachte. Ik heb weleens lichte opwinding gevoeld bij een man, maar niet meer dan bij een vrouw en ik voel me er ook niet oké bij en fantaseer ook niet over mannen

Ik weet wel dat ik het van jongsafaan gewoon super opwindend vind als een vrouw een goede jeans draagt waarbij je haar billen goed ziet. Ze draagt alleen nooit een goede jeans maar altijd jurkjes. Dat vind ik wel jammer.

Ze vraagt vaak aan mij wat ik fijn vind. En heel eerlijk. Dat weet ik niet. Ondanks dat ik haar super graag zou willen maseren en graag fantaseer over haar van achter te nemen vind ik het echt allemaal heel nieuw. Bij haar vind ik het ook heel intens en fijn om aan haar borsten te zitten wat ik nooit eerder heb ervaren. Het is al een wonder dat ik daar bij haar licht opgewonden van wordt dat heb ik nooit eerder gehad.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen bij mijn ex een erectie kreeg waarbij we ook echt seks hadden. In de tussenperiode heb ik wel wat gedate maar vond ik de vrouwen heel opdringerig in bed waardoor ik nooit een erectie kreeg.
galapagos wijzigde dit bericht op 22-03-2025 16:30
7.86% gewijzigd
T is goed met je. Even serieus: meer rood vlees en anderszins ijzer eten? Meer krachtsport?
Macarinata schreef:
22-03-2025 22:28
T is goed met je.

Hilarisch joh, een man met erectieproblemen belachelijk gaan zitten maken. Hoe laag ben je dan.
RikM schreef:
22-03-2025 23:11
Hilarisch joh, een man met erectieproblemen belachelijk gaan zitten maken. Hoe laag ben je dan.
Nou, inderdaad. Lachen, hoor! Alsof het helpt en leuk is, om iemands zelfvertrouwen nog meer aan te tasten.

On topic. Een heel vervelend, maar ook best vaak voorkomend probleem. Wat dikwijls ook (deels) tussen de oren zit of gaat zitten. Dus inderdaad naar de huisarts om in ieder geval uit proberen te sluiten, dat het niet iets lichamelijks is. En er misschien toch (zelf/alleen) achter proberen te komen waar je nou eigenlijk opgewonden van raakt.
What would Patsy do?
Ach, flikker toch op zeg. Het is nota bene het seksforum. Ooit frank en vrij. Op Fok kun je nog wel een beetje luchtig doen met elkaar dus ik ben weg, dat zullen veel mensen vast leuk vinden!
Waarom ben je in al die jaren nog niet naar de huisarts gegaan TO? Schaamte? Dacht je dat het vanzelf wel overgaat?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Geen idee wat er stond, maar op iemand trappen die zich kwetsbaar toont en ergens echt mee zit is niet luchtig. Je moet kunnen bedenken wanneer iets wel en niet kan.
Macarinata schreef:
23-03-2025 08:21
Ach, flikker toch op zeg. Het is nota bene het seksforum. Ooit frank en vrij. Op Fok kun je nog wel een beetje luchtig doen met elkaar dus ik ben weg, dat zullen veel mensen vast leuk vinden!
Stomme hahahahihihi grappen maken heeft hoegenaamd niks te maken met 'frank en vrij'. Het getuigt eerder van bekrompenheid.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Als je bij zelf masturbatie/ochtend erectie ook geen echte erectie krijgt zou ik zeker langs de huisarts. Misschien is er een simpel op te lossen kwestie immers!
Lady*Voldemort schreef:
23-03-2025 09:47
Stomme hahahahihihi grappen maken heeft hoegenaamd niks te maken met 'frank en vrij'. Het getuigt eerder van bekrompenheid.
Het is maar een grap. Je neemt het te serieus. Is niet erg hoor, iedereen is anders. De ene kan de grap wel waarderen en de anderen weer niet. Zo zit het leven in elkaar :-D. Is helemaal niet erg, iedereen zit anders in elkaar.
Er bestaat deze sensor die erecties tijdens de nacht meet. Iemand ervaring mee?

https://talktoadam.com/adam-sensor
flower1982 schreef:
23-03-2025 10:03
Het is maar een grap. Je neemt het te serieus. Is niet erg hoor, iedereen is anders. De ene kan de grap wel waarderen en de anderen weer niet. Zo zit het leven in elkaar :-D. Is helemaal niet erg, iedereen zit anders in elkaar.

Waarom snap je niet (en die andere poster niet) dat je over dit onderwerp geen grappen hoeft te maken? Het is niet NODIG.
Wow, je schuift het af op smaak, terwijl het hebben van een erectieprobleem totaal niet tof is. TO heeft er ook niks aan.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven