Overleden in showbizzland - deel 4
woensdag 22 juni 2022 om 08:52
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
zaterdag 5 april 2025 om 13:47
In dierbare herinnering: Harmen Siezen die de slappe lach heeft over zadelpijn
https://www.youtube.com/watch?v=hPMDKHp ... l=sjosch69
zaterdag 5 april 2025 om 13:58
Pimpelmeesje87 schreef: ↑05-04-2025 13:47In dierbare herinnering: Harmen Siezen die de slappe lach heeft over zadelpijn
Ja dit weet ik nog goed.
RIP Harmen
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
zaterdag 5 april 2025 om 16:39
Ook hier blijkt
"Over de doden niets dan goeds"
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 7 april 2025 om 21:44
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1560609 ... -overleden
De omstreden ’verslavingsgoeroe’ Keith Bakker (64) is overleden. Dat hebben mensen uit zijn omgeving tegenover De Telegraaf bevestigd. Hij is aan hartfalen overleden.
De omstreden ’verslavingsgoeroe’ Keith Bakker (64) is overleden. Dat hebben mensen uit zijn omgeving tegenover De Telegraaf bevestigd. Hij is aan hartfalen overleden.
dinsdag 8 april 2025 om 13:57
dinsdag 8 april 2025 om 13:58
Zit je op de verkeerde pagina? Of zijn we weer naar Val Kilmer?
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
vrijdag 11 april 2025 om 05:38
Dat is niet heel gek natuurlijk. Jij bent (bijna) 51. Dat maakt bekenden uit jouw jeugd zo’n beetje tussen de 70 en de 90. Met een gemiddelde van ongeveer 80. Laat dat nou net een leeftijd zijn waarop het niet heel gek is om dood te gaan.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
- Gandhi
vrijdag 11 april 2025 om 05:38
Dat is niet heel gek natuurlijk. Jij bent (bijna) 51. Dat maakt bekenden uit jouw jeugd zo’n beetje tussen de 70 en de 90. Met een gemiddelde van ongeveer 80. Laat dat nou net een leeftijd zijn waarop het niet heel gek is om dood te gaan.
I will not let anyone walk through my mind with their dirty feet.
- Gandhi
- Gandhi
vrijdag 11 april 2025 om 09:13
Calvijn schrijft ook nergens dat het gek is.
Confronterend kan het wel zijn, als de afvalrace gaande is.
vrijdag 11 april 2025 om 09:19
vrijdag 11 april 2025 om 11:02
Dit gaat bij sommige misschien niet lekker vallen, maar ik voelde toch wel even een vlaag van somberheid toen ik las dat Bakker overleden was.
Hij was (net als een Maarten Dammers) echt zo'n ervaringsdeskundige, waarbij men met ieder trucje, smoesje of leugen, binnen één seconde door de mand valt.
Ze herkennen alles!!!
En dat kun je héél goed ten goede gebruiken, en helaas dus ook misbruiken.
En dat laatste stemde me toch wel even verdrietig. Hij had nog zoveel kunnen betekenen, een verschil kunnen maken. Gepokt en gemazeld door het leven als hij was. Eeuwig zonde dat hij nu de geschiedenis ingaat als die viezerik.
Hij had zoveel kunnen betekenen. Zo jammer.
vrijdag 11 april 2025 om 11:09
Dat snap ik uiteraard.
Vind het alleen best confronterend
vrijdag 11 april 2025 om 11:27
Tuurlijk is dat confronterend. Het zijn ook niet alleen bekende Nederlanders. In je eigen nabije omgeving speelt het ook.
Bij mij persoonlijk althans wel.
Zat onlangs met mijn partner een opsomming zomaar te maken.
En we hadden méér uitvaarten dan feestjes achter de rug, in een paar jaar tijd.
Terwijl uitvaarten vaak ook als een soort reünie fungeren. Maar tóch niet hoe je het zou willen. Heel dubbel.
Ik had daar onlangs een best 'zwaar' gesprek over met een collega. Hoe je eigenlijk een leven lang bezig bent met afscheid nemen en loslaten.
Niet om nu een potje zwaarmoedig te zitten zijn hé! Maar ik vind het bijvoorbeeld echt een afscheid, een gemis, dat Loret, nooit meer filmpjes kan inspreken. Ik ervaar dat echt als een gemis.
vrijdag 11 april 2025 om 11:41
Heel zonde inderdaad.Hallodaar schreef: ↑11-04-2025 11:02Dit gaat bij sommige misschien niet lekker vallen, maar ik voelde toch wel even een vlaag van somberheid toen ik las dat Bakker overleden was.
Hij was (net als een Maarten Dammers) echt zo'n ervaringsdeskundige, waarbij men met ieder trucje, smoesje of leugen, binnen één seconde door de mand valt.
Ze herkennen alles!!!
En dat kun je héél goed ten goede gebruiken, en helaas dus ook misbruiken.
En dat laatste stemde me toch wel even verdrietig. Hij had nog zoveel kunnen betekenen, een verschil kunnen maken. Gepokt en gemazeld door het leven als hij was. Eeuwig zonde dat hij nu de geschiedenis ingaat als die viezerik.
Hij had zoveel kunnen betekenen. Zo jammer.
Hij was wel een van het ergste soort. Misbruik malen van meisjes/vrouwen die op een dieptepunt zaten en hem vertrouwden.
vrijdag 11 april 2025 om 12:11
Nou, echt! En veel hoop op verbetering had ik niet, het was niet bepaald één misstap + het ontkennen daarbij, en daarna nogmaals dezelfde situatie. Hij had veel kunnen betekenen inderdaad, maar koos ervoor dat niet te doen.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in