Durf te vragen deel 23

maandag 7 april 2025 om 13:34
Thomas Azier. Nogal naargeestig, interessant, briljant en soms pretentieus irritant. De man kan mooie liedjes maken, is creatief, heeft een prachtige stem maar het leek op een concert waarin een vroegkinderlijk trauma werd verwerkt, soms teveel tergend geschreeuw. Ik vond het zwaar terwijl er soms mooie stukken bijzaten waarin hij meer recht toe recht aan zong, daar wilde ik meer van.
Leukste concert waar je ooit bent geweest?
Leukste concert waar je ooit bent geweest?

maandag 7 april 2025 om 21:11
Warme gevoelens niet zozeer maar ik had veel respect voor de leraar geschiedenis. Hij vertelde goed, humoristisch en levendig. Daarnaast wees hij er ons op dat we in dit rijke land alle kansen moesten pakken om door te leren. Ook was het altijd rustig in deze les, iedereen luisterde naar hem. Het waren leuke en motiverende lessen.
Heb je weleens gespijbeld?
Heb je weleens gespijbeld?
maandag 7 april 2025 om 21:19
1x op de middelbare school (lang geleden), van gym. Kom ik thuis, is mijn moeder er (was er anders nooit voor 17.00 uur).... balen. Maar erger: schuldgevoel dat ik gelogen had dat ik me niet lekker voelde....
Wat is je favoriete dag van de week?
Wat is je favoriete dag van de week?
Soms voelt het niet goed om een ander teleur te stellen, maar is het wel de beste keuze voor jezelf....

maandag 7 april 2025 om 21:24
Nee, dat durfde ik niet.
Ik ben wel eens boos de klas uitgelopen toen onze horror-leraar Duits geen geduld kon opbrengen voor degenen (ik ook) die het na herhaaldelijk uitleggen niet snapten. Hij was cynisch en sarcastisch naar mij. Ik heb mijn boek dichtgeslagen, en ben boos de klas uitgelopen met de woorden: Hier hoef ik niet naar te luisteren. Ik was 16.
Buiten maar gelijk naar de conrector gestapt en alles uitgelegd. Ik kreeg geen straf, omdat ik gelijk zelf naar hem toekwam. Maar ik moest wel mijn excuus aanbieden aan de leraar. Die kon uiteindelijk wel waarderen dat er een leerling was die wel tegen hem in durfde te gaan. De rest van mijn middelbare schooltijd waren we "vrienden".
Wat is jouw stoerste actie op de middelbare school geweest?
Ik ben wel eens boos de klas uitgelopen toen onze horror-leraar Duits geen geduld kon opbrengen voor degenen (ik ook) die het na herhaaldelijk uitleggen niet snapten. Hij was cynisch en sarcastisch naar mij. Ik heb mijn boek dichtgeslagen, en ben boos de klas uitgelopen met de woorden: Hier hoef ik niet naar te luisteren. Ik was 16.
Buiten maar gelijk naar de conrector gestapt en alles uitgelegd. Ik kreeg geen straf, omdat ik gelijk zelf naar hem toekwam. Maar ik moest wel mijn excuus aanbieden aan de leraar. Die kon uiteindelijk wel waarderen dat er een leerling was die wel tegen hem in durfde te gaan. De rest van mijn middelbare schooltijd waren we "vrienden".
Wat is jouw stoerste actie op de middelbare school geweest?
maandag 7 april 2025 om 21:34

maandag 7 april 2025 om 21:50
Dat weet ik niet. Misschien sluit een profiel wel beter aan op vervolgberoepsopleidingen?
De vorige vraag zet ik nog even door want die vind ik leuk. Wat was jouw stoerste actie op de middelbare school?
De vorige vraag zet ik nog even door want die vind ik leuk. Wat was jouw stoerste actie op de middelbare school?
anoniem_6852ccc4dab88 wijzigde dit bericht op 07-04-2025 21:53
Reden: Aangepast, ik deed te lang over mijn reactie
Reden: Aangepast, ik deed te lang over mijn reactie
73.10% gewijzigd

woensdag 9 april 2025 om 12:12
Ribeye steak met beenmerg. En daar at ik bij, (bewust) 1 dag oude (in de koelkast gestaan voor het resistente zetmeel) gebakken aardappeltjes, gebakken in tallow met knoflook en rozemarijn. En dronk ik een smoothie van gestoomde appel, peer en pruim.
Echt, daar mag je me midden in de nacht voor wakker maken.
Wat vind jij doorgaans de leukste dag van de week, en waarom?
Echt, daar mag je me midden in de nacht voor wakker maken.
Wat vind jij doorgaans de leukste dag van de week, en waarom?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in