Vakantiepark met baby
zondag 13 april 2025 om 13:27
Hoi, heeft iemand een goede tip voor een leuk vakantiepark om met een baby naartoe te gaan in juni?
- max 4,5 uur van Nijmegen
- lichte voorkeur voor Luxemburg, noord Frankrijk of Duitsland.
- liefst óók met binnenzwembad zodat we gegarandeerd kunnen zwemmen.
- groene omgeving voor mooie wandelingen.
Benieuwd naar jullie ervaringen en tips!
- max 4,5 uur van Nijmegen
- lichte voorkeur voor Luxemburg, noord Frankrijk of Duitsland.
- liefst óók met binnenzwembad zodat we gegarandeerd kunnen zwemmen.
- groene omgeving voor mooie wandelingen.
Benieuwd naar jullie ervaringen en tips!
zondag 13 april 2025 om 13:51
Niet ver van Sonneberg ligt Ferienresort Cochem. Daar zijn we vroeger vaak geweest toen de kinderen jonger waren. Toen was het ook nog relatief goedkoop. Het park heeft een klein zwembad en het ligt in de buurt van Moezel kitch stadje Cochem. Destijds hebben we er niet zoveel gewandeld, dus dat weet ik niet.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
zondag 13 april 2025 om 14:48
Wij zijn vorig jaar in het Ferienresort geweest. Het is nu van Roompot en ze waren het toen aan het opknappen. (De huisjes waren wat verouderd.) En ook met het zwembad en het hoofdgebouw waren ze bezig. (Met dat laatste zijn ze inmiddels zeker klaar.)
Het zwembad zijn we toen niet geweest, maar is volgens mij vrij klein. Maar met een klein babytje vast groot genoeg. (Het is gewoon een zwembad zonder toeters en bellen.) In het stadje Cochem (idd vrij kitsch en bovendien toeristisch) is er ook een groter zwembad met meer vertier.
Wij hebben daar allemaal tripjes gedaan naar verschillende moezeldorpjes. Maar er liggen ook grotere steden in de omgeving. Voor jullie kleintje nog wellicht te vroeg: maar je hebt langs de moezel heeeeeel veel speeltuintjes.
Het zwembad zijn we toen niet geweest, maar is volgens mij vrij klein. Maar met een klein babytje vast groot genoeg. (Het is gewoon een zwembad zonder toeters en bellen.) In het stadje Cochem (idd vrij kitsch en bovendien toeristisch) is er ook een groter zwembad met meer vertier.
Wij hebben daar allemaal tripjes gedaan naar verschillende moezeldorpjes. Maar er liggen ook grotere steden in de omgeving. Voor jullie kleintje nog wellicht te vroeg: maar je hebt langs de moezel heeeeeel veel speeltuintjes.
zondag 13 april 2025 om 19:03
maandag 14 april 2025 om 09:17
Ik heb geen concrete locatie voor je, maar wel een tip: Kijk naar hoe warm het zwembad is. Een sportbad is bijv. te koud om lekker in te zwemmen. Wij hebben een paar keer ergens overnacht waar het water te koud was, heel jammer. En als je voor een hotel gaat even controleren of baby's (zwemluiers) toegestaan zijn. Dat is ook niet overal zo.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in