Entertainment alle pijlers

Een huis vol, ook buiten het tv seizoen. Deel 4

14-01-2025 23:06 1871 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier mag alles besproken worden, over de serie EHV en EHV emigreert, maar ook over wat de gezinnen op social media delen.
Kritiek en je mening geven kan en mag. Hou het wel netjes. Zodat het topic mag blijven bestaan.

:popcorn: Het nieuwe seizoen van Een huis vol emigreert zie je vanaf Vrijdag 21 Maart 2025, tien weken lang bij KRO-NCRV op NPO 1.
(Het programma is vanaf Vrijdag 14 Maart al te streamen op NPO Start)
Kijk je vooruit?
Spoilers zijn niet toegestaan in dit topic.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.

(mocht ene Q reageren hier, svp negeren. Geen reacties geven.)
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 21-01-2025 12:48
Reden: Uitzend datum veranderd ivm nieuw seizoen.
29.05% gewijzigd
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
En Eline was de reddende engel 😇
Ik zat weer te vechten met m'n wachtwoord.
Ik heb genoten van de uitzending.
Beide gezinnen zijn leuk om te volgen, hoe ze het aanpakken.
Best heftig, die emigratie om te zien, die kinderen die verdrietig zijn. Ik hoop echt dat ze hun draai gevonden hebben inmiddels. De oudste zat in groep 3. Net woorden leren schrijven enz. Ik denk dat het voor hun wel makkelijker is, dan voor de oudere kinderen bij de Jellies bijvoorbeeld.
En het zijn kids die graag buiten zijn, dat zit wel lekker dan met zon en regen van de laatste tijd.
Melissa staat haar mannetje wel. Pim iets minder maar ze staan zo chill in het leven, die maken zich niet zo snel druk. De keuzes begrijp ik niet altijd. Churro'tjes maken, dat is niet even snel gedaan voor zoveel klassen. Vooral als je het nog nooit gedaan hebt. Waar begin je zo laat nog aan? dacht ik. En dan alleen met vijf kinderen. Het lijkt erop dat de opa en oma zich er niet echt mee bemoeien, of die blijven liever meer uit beeld.
Leuk om te zien en de Kraantjes ook. Jammer dat Sam niet te zien is.
Het klikt allemaal goed onderling. Ik zou liever geen hommels, bijen en wespen bij mijn kampeerplek hebben, maar het hoort er bij zullen we maar zeggen.
Quinten houdt duidelijk van orde. Ik ben benieuwd hoe hij het doet bij onverwachte zaken, tegenvallen of zo in de keuken, als het druk is. Hij lijkt wel op Linda en Marlynn, denk ik . Gelukkig zijn Arie en Ivan de rust zelve. Mooie combinaties.
Wat lijken Julia en Stan veel op elkaar!
«Soms moeten kinderen veel geduld hebben met hun ouders »
Jupiter schreef:
14-04-2025 10:32
Jennie is 19, ik kan me nog goed haar sweet 16 herinneren. Een verlegen meisje dat de hele avond met een jas over haar lange jurk liep en een scooter kreeg waar ze vervolgens nooit op heeft gereden. Inmiddels is het een jonge vrouw, de foto's die ze post zijn niet meer verlegen, eerder een tikje ordinair. De emigratie heeft haar helaas geen goed gedaan, jammer.
Een tikje..? Check de tongfoto's op hun account. Snap Janneke daarin ook totaal niet. Niveautje van niks.
Jennie plaatst ook super ordinaire filmpjes op TikTok , niemand die haar in bescherming neemt . Zit je dan zonder opleidingen een beetje je tong uit te steken … tja .
poohtjesschrijft schreef:
14-04-2025 15:47
Jennie plaatst ook super ordinaire filmpjes op TikTok , niemand die haar in bescherming neemt . Zit je dan zonder opleidingen een beetje je tong uit te steken … tja .
De Nagelkerke dochters ook.
Het lijkt wel of alles mag, als het maar likes oplevert.
Tot het een keer de verkeerde bereikt. Je kunt van beide families in een oogwenk vinden waar ze wonen/werken/sporten/school hebben.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Byrma schreef:
14-04-2025 16:09
De Nagelkerke dochters ook.
Het lijkt wel of alles mag, als het maar likes oplevert.
Tot het een keer de verkeerde bereikt. Je kunt van beide families in een oogwenk vinden waar ze wonen/werken/sporten/school hebben.
Idd daar wordt zelfs de onderbroek van Eline getolereerd.

Vandaag in de vlog, blijkbaar wordt je in Belgie aangehouden door de poltieals je met Nederlands kenteken in Essen rijdt? Nou wij wonen ook vlakbij Belgische grens, en komen vaak in Belgs ons nog nooit hoeven te verantwoorden waarom ik op de weg rijdt daar. Weer een heel onsamenhangend verhaal....

Jan verteld dat hij het luxe heeft als bakker, omdat hij in tegenstelling tot zijn collega's maar 40-50 uur pw werkt. Sophie is het daar niet mee eens....Jan werkt veeeel meer. De diva heeft niet door dat 10 weken Spanje per jaar het gemiddelde naar beneden haalt. Maar goed dat ze geen basisschooljuf is geworden. Rekenen is niet haar sterkste kant...
Heb niks in de pap te brokkelen thuis
LisaMarie schreef:
15-04-2025 00:57

Vandaag in de vlog, blijkbaar wordt je in Belgie aangehouden door de poltieals je met Nederlands kenteken in Essen rijdt? Nou wij wonen ook vlakbij Belgische grens, en komen vaak in Belgs ons nog nooit hoeven te verantwoorden waarom ik op de weg rijdt daar. Weer een heel onsamenhangend verhaal....

Jan verteld dat hij het luxe heeft als bakker, omdat hij in tegenstelling tot zijn collega's maar 40-50 uur pw werkt. Sophie is het daar niet mee eens....Jan werkt veeeel meer. De diva heeft niet door dat 10 weken Spanje per jaar het gemiddelde naar beneden haalt. Maar goed dat ze geen basisschooljuf is geworden. Rekenen is niet haar sterkste kant...
Nederlands niet jouw sterkste.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
LisaMarie schreef:
15-04-2025 00:57

Ik heb familie in belgie wonen en ga er gemiddeld 2x per maand naar ze toe. Ik rij dan altijd langs Essen, ik ben echt nog nooit staandegehouden in die omgeving.

De straat bij hun is afgesloten door werkzaamheden, zal waarschijnlijk daarmee te maken dat ze werden staande gehouden. Ik neem aan dat Sofie staande gehouden bedoeld en niet mee moest naar het bureau.
#doeslief
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-04-2025 21:05
Reden: Zeer ongepast, walgelijk. NAW
98.42% gewijzigd
De buitenlandse avonturen van familie Jelies en familie Gnodde zijn vanaf 29 april te zien in Jelies & Gnodde: Grote Gezinnen Emigreren!
Je kon't altaid nog bakker worre
Sappige78 schreef:
15-04-2025 18:49
[...]
Nou is het wel klaar onderhand.
Ik doe dit nooit, maar ga nu straffen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-04-2025 20:58
Reden: Quote verwijderd
47.16% gewijzigd
makiko schreef:
15-04-2025 19:39
De buitenlandse avonturen van familie Jelies en familie Gnodde zijn vanaf 29 april te zien in Jelies & Gnodde: Grote Gezinnen Emigreren!
Wie zit hier nou op te wachten??

Die fam gnodde zijn ook weleens te zien geweest geloof ik in de serie urk.
#doeslief
Iemand was me voor met staffen.
Bedankt.
Ik heb overigens niet op de link geklikt, ik wil het A) niet zien en B ) het kan zomaar iets anders zijn.
makiko wijzigde dit bericht op 15-04-2025 19:53
Reden: B ) werd een emoij
0.68% gewijzigd
Loesiepoesie2 schreef:
15-04-2025 19:41
Wie zit hier nou op te wachten??

Die fam gnodde zijn ook weleens te zien geweest geloof ik in de serie urk.
Er op wachten niet. Maar ik ben wel benieuwd en ga wel kijken, omdat de Jelies erin te zien zijn.
Ik ken die andere familie niet.
Het is eigenlijk gewoon een kopie van Een huis vol emigreert.
o_o Dat dat mag????
makiko schreef:
15-04-2025 19:45
Er op wachten niet. Maar ik ben wel benieuwd en ga wel kijken, omdat de Jelies erin te zien zijn.
Ik ken die andere familie niet.
Het is eigenlijk gewoon een kopie van Een huis vol emigreert.
o_o Dat dat mag????
Kopieren doen ze wel vaker, zoals ik vertrek en het roer om.

Waarschijnlijk ga ik ook wel kijken, ben wel benieuwd hoe de jelies over gaan komen in hun bouwval.
En dan daarna reacties lezen op fb
#doeslief
Loesiepoesie2 schreef:
15-04-2025 20:00
Kopieren doen ze wel vaker, zoals ik vertrek en het roer om.

Waarschijnlijk ga ik ook wel kijken, ben wel benieuwd hoe de jelies over gaan komen in hun bouwval.
En dan daarna reacties lezen op fb
Een huis vol emigreert en Grote gezinnen emigreren.
Lijkt wel heel erg op elkaar.
En dan ook nog een familie erin, die in het andere programma te zien was.
Dit zal wel meer opbrengen, dan bij de npo. ;)
Ik ben ook benieuwd, hoe alles zich ontwikkelt heeft, na de emigratie. Bij EHV emigreert zag je vorig jaar nog niet veel.
Nu, weer een jaar verder, zie je bij de Kraantjes echt wederom vooruitgang, al doende leert men.
Ik ben wel benieuwd hoe het bij Jelies is gevorderd. Hoe de kids Spaans spreken etc.
Al weet ik wel een beetje, door hier te lezen.
makiko wijzigde dit bericht op 15-04-2025 23:41
0.06% gewijzigd
Ow ow wat kunnen sommige mensen liegen.
Niet normaal meer
makiko schreef:
15-04-2025 19:41
Nou is het wel klaar onderhand.
Ik doe dit nooit, maar ga nu straffen.
Heb ik ook gedaan. [....]
#doeslief
Ik heb net filmpje van de aankondiging van grote families emigreren.
Mijn avondeten kwam bijna omhoog bij het zien van Johan zijn bruine tanden.

En als je dan zo'n filmpje maakt, dan föhn je je haren toch op z'n minst even droog en een make upje op. Janneke ziet er ook onverzorgd uit.
#doeslief
Snap ook niet waarom die gozer niet eerder wordt geband. Hij wordt stelselmatig genegeerd en hij blijft het proberen. Hoop dat de post snel weg is met die links.
Gnodde is ook een familie van Urk begrijp ik?

Ik weet nog niet of ik ga kijken. Ik vind ehv emigreert ook niet leuk met de nieuwe familie. Heb hun sm al gezien dus dat zal er mee te maken hebben. Je kent ze ook niet van eerdere series van ehv en 5 kinderen is nu ook weer niet EHV waardig mi.
Bij Kraan is het leuk om te zien hoe de kinderen zijn gegroeid en zich ontwikkelen en dat vind ik bij de Jelies een stuk minder leuk om te zien.
Grapjas2 schreef:
15-04-2025 20:31
Ow ow wat kunnen sommige mensen liegen.
Niet normaal meer
doel je op de Jelies?
Peertjes schreef:
15-04-2025 20:49
Gnodde is ook een familie van Urk begrijp ik?

Ik weet nog niet of ik ga kijken. Ik vind ehv emigreert ook niet leuk met de nieuwe familie. Heb hun sm al gezien dus dat zal er mee te maken hebben. Je kent ze ook niet van eerdere series van ehv en 5 kinderen is nu ook weer niet EHV waardig mi.
Bij Kraan is het leuk om te zien hoe de kinderen zijn gegroeid en zich ontwikkelen en dat vind ik bij de Jelies een stuk minder leuk om te zien.
Ik vond het nieuwe gezin ook niet leuk, kraantjes waren idd wel leuk om naar te kijken.
#doeslief
myname1 schreef:
15-04-2025 20:49
doel je op de Jelies?
🤔🤔
#doeslief
Peertjes schreef:
15-04-2025 20:45
Snap ook niet waarom die gozer niet eerder wordt geband. Hij wordt stelselmatig genegeerd en hij blijft het proberen. Hoop dat de post snel weg is met die links.
De post is weg, maar hopelijk krijg hij ook een ban.
Niet dat het heel veel zin heeft, hij komt elke x weer terug na een ban.
Kansloos geval.
#doeslief

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven