Gewichtsverlies 2025 topic met tabel
woensdag 19 februari 2025 om 17:54
Na de vorige editie van 2024 van Kokodo, op verzoek een nieuwe topic voor 2025 met tabel.
Iedereen is welkom om mee te schrijven.
Een paar basisregels:
1. Respecteer elkaar
2. Ieder heeft zijn eigen afvalwijze, betweters worden niet gewaardeerd. Er is geen goed of fout.
3. Het is de bedoeling dat we ondanks onze verschillende methodes elkaar op een positieve manier stimuleren. Het einddoel is namelijk voor iedereen hetzelfde: gewichtsverlies!
Iedereen veel geluk en succes gewenst.
Voel je welkom om mee te komen schrijven! Nieuwe meeschrijvers kunnen na twee weken in de tabel, en na twee weken niet meer meeschrijven word je uit de tabel gehaald, om deze overzichtelijk te houden.
Iedereen is welkom om mee te schrijven.
Een paar basisregels:
1. Respecteer elkaar
2. Ieder heeft zijn eigen afvalwijze, betweters worden niet gewaardeerd. Er is geen goed of fout.
3. Het is de bedoeling dat we ondanks onze verschillende methodes elkaar op een positieve manier stimuleren. Het einddoel is namelijk voor iedereen hetzelfde: gewichtsverlies!
Iedereen veel geluk en succes gewenst.
Voel je welkom om mee te komen schrijven! Nieuwe meeschrijvers kunnen na twee weken in de tabel, en na twee weken niet meer meeschrijven word je uit de tabel gehaald, om deze overzichtelijk te houden.
Nickname | Lengte | Start | Huidig | Streef | Tot afgevallen | BMI |
---|---|---|---|---|---|---|
Zeeschelp | 1.68 | 75.0 | 68.1 | 64.0 | -6.9 | 24.1 |
Purrmaid | 1.68 | 94.2 | 75.7 | 70.0 | -18.5 | 26.8 |
MissFitz | 1.64 | 87.7 | 80.6 | 68.0 | -7.1 | 30.0 |
Whippet26 | 1.78 | 111.2 | 100.7 | 92.0 | -10.5 | |
NLNJ | 1.70 | 85.5 | 65.5 | 65.0 | -20.0 | |
Love2Dance | 1.73 | 96.6 | 83.7 | 80.0 | -12.9 | 28.0 |
CreaMus | 1.65 | 76.1 | 69.7 | 60.0 | -6.4 | 25.6 |
Avena | 1.68 | 92.8 | 75.0 | 70.0 | -17.8 | 26.6 |
Luilaksmurf | 1.78 | 108.5 | 100.4 | 90.0 | -8.1 | 31.7 |
Wombat | 1.73 | 64.9 | 62.8 | 59.0 | -2.1 | 21.0 |
VR25 | 1.78 | 75.0 | 73.7 | 68.0 | -1.3 | |
zeeschelp wijzigde dit bericht op 19-04-2025 13:48
21.25% gewijzigd
vrijdag 25 april 2025 om 10:53
VR25 keurig zou ik zeggen inderdaad ! Je hebt het echt te pakken.
L2D jij blijft ook goed gaan he ! Netjes.
Ik was vorige week 800 zwaarder en moet zeggen dat dat echt een domper gaf. Heb afgelopen week ook mindere keuzes gemaakt. En was vandaag nog 300 gr zwaarder. We gaan nu op vakantie en dan let ik op maar niet heel streng. Als we terug zijn gaan we weer in het gareel en wil ik naar de 2 cijfers !
Iedereen een fijn weekend alvast !
L2D jij blijft ook goed gaan he ! Netjes.
Ik was vorige week 800 zwaarder en moet zeggen dat dat echt een domper gaf. Heb afgelopen week ook mindere keuzes gemaakt. En was vandaag nog 300 gr zwaarder. We gaan nu op vakantie en dan let ik op maar niet heel streng. Als we terug zijn gaan we weer in het gareel en wil ik naar de 2 cijfers !
Iedereen een fijn weekend alvast !
vrijdag 25 april 2025 om 17:42
Deze week 400 gram aangekomen. Dat had ik wel verwacht, we zijn een paar dagen weg geweest en hebben heerlijk genoten van terrasjes, uit eten etc. Ik heb er wel wat rekening mee gehouden maar toch wat meer gegeten dan thuis. Dus die 400 gram viel me nog wel mee. Volgende week weer een normaal ritme, dan zal het wel weer goedkomen ga ik vanuit.
zaterdag 26 april 2025 om 14:03
Hoi dames, ik ben ook weer terug van vakantie. Vanochtend op de weegschaal gaan staan en ik ben 1,4 kg afgevallen. Lichter terugkomen van vakantie, dat mag ook wel in de krant (leve Wegovy). Wel veel gewandeld, maar ook duidelijk minder gegeten dan ik voorheen deed. Zonder het gevoel te hebben dat ik mezelf heb ingehouden. En ik vind de vakantiefoto's een stuk leuker nu.
Voor de tabel:
Huidige gewicht 73.6
Totaal afgevallen 19.2
BMI 26.1

Voor de tabel:
Huidige gewicht 73.6
Totaal afgevallen 19.2
BMI 26.1
The impossible just takes a little longer.
zaterdag 26 april 2025 om 18:01
@missfitz dat komt vast goed idd. Zoveel is 400 gram niet.
@avena, fijne vakantie gehad ? Knap dat je zelfs afgevallen bent en nog veel ook. Bijna op een gezond BMI ook denk ik? Jij gaat goed!
Hier gaat het inderdaad prima, dank je wel voor de aanmoedigingen hier. Gisteren wel veeeeel te veel kcal op. (1900 kcal) Eigenlijk niet eens raar gegeten , geen snackjes , geen snoep maar wel 2 broodje smiddags en savonds een zelf gemaakte hamburger. Maar met 3 broodjes gaat het dan hard blijkbaar. Was ook lang geleden dat ik brood op had en ik merkte zelfs dat 2 broodjes smiddags teveel was. Maar ja eigenwijs want wilde nieuwe glutenvrije verse broodjes van AH uitproberen.
Vanmiddag ook gezondigd want ijsje op van ijssalon ( sorbetijs) zonder hoorntje maar dat viel volgens de app mee met kcal.
@avena, fijne vakantie gehad ? Knap dat je zelfs afgevallen bent en nog veel ook. Bijna op een gezond BMI ook denk ik? Jij gaat goed!
Hier gaat het inderdaad prima, dank je wel voor de aanmoedigingen hier. Gisteren wel veeeeel te veel kcal op. (1900 kcal) Eigenlijk niet eens raar gegeten , geen snackjes , geen snoep maar wel 2 broodje smiddags en savonds een zelf gemaakte hamburger. Maar met 3 broodjes gaat het dan hard blijkbaar. Was ook lang geleden dat ik brood op had en ik merkte zelfs dat 2 broodjes smiddags teveel was. Maar ja eigenwijs want wilde nieuwe glutenvrije verse broodjes van AH uitproberen.
Vanmiddag ook gezondigd want ijsje op van ijssalon ( sorbetijs) zonder hoorntje maar dat viel volgens de app mee met kcal.
zaterdag 26 april 2025 om 19:52
Missfitz en Avena fijn dat jullie een goede vakantie gehad hebben. Missfitz die 400 gr valt mee hè? Die is vast zo weer weg.
Avena, lichter terug van vakantie! Dat is nog eens fijn haha
Gezellige Koningsdag gehad allemaal? Of hebben jullie er niet veel mee.
Ik was van plan rustig thuis te blijven. Maar de kinderen dachten daar anders over. Dus we zijn toch even naar een buurtfeest gegaan. Een biertje op, voor de rest Spa rood. Ook niet gesnackt. Had van tevoren al voorbereidingen voor het avondeten gedaan.
Vanmiddag ook nog lekker een uur gewandeld.
Vanmorgen wél genoten van een oranje tompouce, dat vind ik zo heerlijk! Worth every calory!
Avena, lichter terug van vakantie! Dat is nog eens fijn haha

Gezellige Koningsdag gehad allemaal? Of hebben jullie er niet veel mee.
Ik was van plan rustig thuis te blijven. Maar de kinderen dachten daar anders over. Dus we zijn toch even naar een buurtfeest gegaan. Een biertje op, voor de rest Spa rood. Ook niet gesnackt. Had van tevoren al voorbereidingen voor het avondeten gedaan.
Vanmiddag ook nog lekker een uur gewandeld.
Vanmorgen wél genoten van een oranje tompouce, dat vind ik zo heerlijk! Worth every calory!

zondag 27 april 2025 om 10:13
love2dance schreef: ↑26-04-2025 18:01@avena, fijne vakantie gehad ? Knap dat je zelfs afgevallen bent en nog veel ook. Bijna op een gezond BMI ook denk ik? Jij gaat goed!
Ja, zeker fijn gehad! En het voelt niet als knap hoor, meer zoals het waarschijnlijk voor mensen zonder problemen met hun gewicht is. Stoppen met eten als je genoeg hebt gehad en niet de hele tijd zin hebben in chips, bier en ijs en zo. En ja, ik kom in de buurt, zit op 26,1 nu.
The impossible just takes a little longer.
maandag 28 april 2025 om 01:11
Maar wel een hele dikke opsteker!!!Avena schreef: ↑27-04-2025 10:13Ja, zeker fijn gehad! En het voelt niet als knap hoor, meer zoals het waarschijnlijk voor mensen zonder problemen met hun gewicht is. Stoppen met eten als je genoeg hebt gehad en niet de hele tijd zin hebben in chips, bier en ijs en zo. En ja, ik kom in de buurt, zit op 26,1 nu.
Hoor dat ook, dat je dat hebt bereikt door je eigen verdienste

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in