Mode & Beauty alle pijlers

Haren op armen minderen?

29-04-2025 12:43 59 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb best veel donkere haren op mijn armen. Ben 45 jaar
Geen zin om te laten laseren. Harsen ook geen optie voor mij en scheren ook niet
Is er een andere optie of gewoon lekker laten zitten in de hoop dat het over vijf jaar weggaat ivm overgang?
ldp schreef:
30-04-2025 08:26
Misschien omdat ze het weghalen als ze het wél hebben :lightbulb:

:-) :thumbsup:
Heal the world, make it a better place.
KamilleT schreef:
30-04-2025 10:00
Zo was het bij mij ook ongeveer, maar dan ben je wel rijk bedeeld. Inmiddels is het dus helemaal weg, dat is ongemerkt gegaan (ik ben 52).
Nee, ik ken veel vrouwen met veel meer haar op de armen.

Zelf heb ik baby-armen. Ik heb weer andere dingen waar ik druk mee ben.
Mijn moeder is altijd een natural blond geweest, onthaarde zich nooit en bij haar zag je de haren ook niet. Ze had ze wel, maar zo weinig en op haar armen heeft ze het ook amper gehad en toen ze ouder werd, leken ze wel te verdwijnen.
pina schreef:
30-04-2025 09:35
Oh ik ken ze wel hoor! Heel veel vrouwen “kampen” daar mee, en veel blonde vrouwen hebben juist relatief lang blond haar op hun armen.

Daar moet eenieder mee doen wat ze wil, maar het is geen verzonnen idee, die beharing.

Dit zijn heel doorsnee armen:

Afbeelding
Ja, ik vind dat dus niet storend of ontsierend. Blonde haartjes, niks mis mee.
Claire45 schreef:
30-04-2025 13:55
Nee ik ook niet.
Ik snap best dat je niet blij bent met dikke zwarte haren, maar ik heb nog nooit bedacht dat bovenstaande een probleem zou zijn. Dit hadden mijn armen kunnen zijn
Lila-Linda schreef:
30-04-2025 05:50
Zolang bij mannen harige benen onder een korte broek normaal is en bij vrouwen iiieuw-bah, is het natuurlijk wel minimaal seksisme
Mwa, ik zie ook liever een beetje bijgewerkte mannen dan van die harige nekken en borsthaar uit hun shirt
Met de haren op de armen zoals op de foto van Pina zou ik geen enkele moeite hebben. Ik heb ze niet, maar ik ken diverse vrouwen met zulk haar op de armen. Ik heb dat altijd heel gewoon gevonden.
Van mij zijn ze donker… witte haartjes zoals op de foto zou ik top vinden
Claire45 schreef:
30-04-2025 13:55
Ja, dat is een kwestie van voorkeur. Maar ik ken genoeg mensen die dit weghalen.

En om de een of andere manier worden mensen met donker haar altijd meer op dit soort dingen afgerekend, dus dat speelt ook mee. Met blond kom je in altijd makkelijker weg met dingen, in de opinie van velen.

Want ook dit zijn heel normale armen:

Afbeelding

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven