Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!

27-04-2024 12:48 3197 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Raver schreef:
07-05-2025 14:21
Ik vond haar vroeger super knap.
vivalafete25 wijzigde dit bericht op 07-05-2025 16:23
Reden: Forum doet raar. Of ik.
1.57% gewijzigd
Lukt niet.
vivalafete25 wijzigde dit bericht op 07-05-2025 16:23
90.65% gewijzigd
Sorry gaat helemaal mis. Maar ze was echt knap ja. Nu nog steeds, alleen ze is wat gepolijster ofzo nu.
Vivalafete25 schreef:
07-05-2025 16:23
Sorry gaat helemaal mis. Maar ze was echt knap ja. Nu nog steeds, alleen ze is wat gepolijster ofzo nu.
Je hebt te weinig berichten om plaatjes te mogen plaatsen.
vivapimpelmees schreef:
07-05-2025 16:24
Je hebt te weinig berichten om plaatjes te mogen plaatsen.
Ah dank je wel, ben inderdaad relatief nieuw.
Ik vond Sylvie Meis ook superknap vroeger. En nog steeds. Ik denk dat het schoonheidsideaal door de jaren heen wel veranderd is.
BassVick schreef:
07-05-2025 18:33
Ik vond Sylvie Meis ook superknap vroeger. En nog steeds. Ik denk dat het schoonheidsideaal door de jaren heen wel veranderd is.
Bedoel je dat superslank nu het ideaal is of juist andersom?

Ik denk namelijk dat curvy nu wel meer "in" is. Of nou ja, ik weet niet hoe dat het best te omschrijven, een beetje het Kardashian-lichaam. Ik zie steeds meer dames die een BBL doen, want ja dat zie je echt duidelijk.
Ik vond haar vroeger ook heel knap. Nu heb ik vooral bewondering voor haar volharding qua sporten en eten. Ik heb die discipline echt niet.
ach.. ik doe ook maar wat..
Ik had Sylvie niet eens gelinkt aan TMF. In mijn herinnering was TMF vooral Fabienne. Wat doet die eigenlijk nu?
En Bridget, Isabelle en Jeroen herinner ik me.
Vivalafete25 schreef:
07-05-2025 19:09
Bedoel je dat superslank nu het ideaal is of juist andersom?

Ik denk namelijk dat curvy nu wel meer "in" is. Of nou ja, ik weet niet hoe dat het best te omschrijven, een beetje het Kardashian-lichaam. Ik zie steeds meer dames die een BBL doen, want ja dat zie je echt duidelijk.
Nee,meer dat er vroeger unieke schoonheden waren en dat er nu het Instagram ideaal is waarin iedereen op elkaar lijkt. Inderdaad een beetje het Kardashian ideaal. Hoewel dat ook al weer bijna passé is. Ik vind in ieder geval dat modellen / actrices etc. er meer hetzelfde uitzien dan vroeger ( jaren 90, begin 2000 ).
xiongmao schreef:
07-05-2025 19:36
Ik had Sylvie niet eens gelinkt aan TMF. In mijn herinnering was TMF vooral Fabienne. Wat doet die eigenlijk nu?
En Bridget, Isabelle en Jeroen herinner ik me.
Tooske. Miljushka, Johnny de Mol, Ruud de Wild, Sylvana Simons.
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 08-05-2025 08:00
0.34% gewijzigd
vivapimpelmees schreef:
07-05-2025 23:46
Toosje. Miljushka, Johnny de Mol, Ruud de Wild, Sylvana Simons.
Nu je het zegt! Helaas geen videoland, anders ging ik wel even kijken uit nostalgie.
Gordon en Andy van der Meijde hebben kritiek op het uiterlijk van Jacqueline Govaert en Cornald Maas :( . Wat een stelletje zielepoten.

https://www.mediacourant.nl/2025/05/gor ... rouw-tfus/
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Ik las op een Juicekanaal dat Teun van de Keuken uit elkaar zou zijn met zijn vrouw en dat dat het gevolg is van een (jarenlange) affaire met Lotte Houwink ten Cate, een mij onbekende schrijfster. Zij is nu zwanger en dat zou naar verluidt ook van hem zijn. Zij zou hem hebben gedwongen dit te vertellen aan zijn vrouw, hij zou inmiddels twijfelen of hij wel echt de vader is.
SweetFirefly schreef:
08-05-2025 07:48
Gordon en Andy van der Meijde hebben kritiek op het uiterlijk van Jacqueline Govaert en Cornald Maas :( . Wat een stelletje zielepoten.

lekker boeiend wat die 2 vinden. Het zijn net 2 verbitterde opaatjes van de muppets met iq en eq van een garnaal.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
meisje85 schreef:
08-05-2025 08:29
Ik las op een Juicekanaal dat Teun van de Keuken uit elkaar zou zijn met zijn vrouw en dat dat het gevolg is van een (jarenlange) affaire met Lotte Houwink ten Cate, een mij onbekende schrijfster. Zij is nu zwanger en dat zou naar verluidt ook van hem zijn. Zij zou hem hebben gedwongen dit te vertellen aan zijn vrouw, hij zou inmiddels twijfelen of hij wel echt de vader is.

Holy fuck @( Had ik niet verwacht van hem. Wat een ellende voor zijn vrouw zeg... Jarenlang ook, ongelooflijk.

Dit is wel echt de juice waarvoor ik in dit topic zit, pohh
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
SweetFirefly schreef:
08-05-2025 07:48

Jeetje, wat een sneue mannetjes.
En Jacqueline is wat mij betreft gewoon een leuke vrouw om te zien. Leuk, guitig gezicht. Ik zie er niks lelijks aan!
En is Cornald nou zo'n verschrikking om tegenaan te kijken?
Wat een relaas zeg!
Van Andy had ik het wel verwacht met zijn doperwt breintje. Die is echt te dom om te kakken.
Van Gordon vind ik het nog veel lager.
'De man' die zich de afgelopen tijd zo gepest heeft gevoeld en vaak zo onzeker over zijn uiterlijk is.
Ja, ja...
LaFolie schreef:
08-05-2025 09:22
Holy fuck @( Had ik niet verwacht van hem. Wat een ellende voor zijn vrouw zeg... Jarenlang ook, ongelooflijk.

Dit is wel echt de juice waarvoor ik in dit topic zit, pohh
Dan heb ik als extra info nog dat zij blijkbaar op het Boekenbal was met op haar zwangere buik geschreven: baas in eigen buik.
meisje85 schreef:

damn.......,
Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Heftig zeg.

Hoogverraad om je vrouw jaren te bedriegen en je minnares ook nog zwanger te maken.

Dan ben je een lul van de bovenste plank en die vrouw niet waard.
Abby schreef:
08-05-2025 11:09
Heftig zeg.

Hoogverraad om je vrouw jaren te bedriegen en je minnares ook nog zwanger te maken.

Dan ben je een lul van de bovenste plank en die vrouw niet waard.

Echt vreselijk.
Ik ken die man niet en lees net dat hij Tony's chocolony's heeft opgericht.

Dus nooit meer kopen !
Want wat heeft zijn vermeende vreemdgaan precies te maken met het feit dat hij mensen bewuster wil maken van wat ze eten en waar het vandaan komt?
meisje85 schreef:
Ironisch; ze is schrijfster van het boek 'De mythe van het gezin'. Dat heeft nu een bijzondere lading.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Abby schreef:
08-05-2025 11:44
Ik ken die man niet en lees net dat hij Tony's chocolony's heeft opgericht.

Dus nooit meer kopen !

Ja laten we ook alle cacaoboeren die nu een eerlijke prijs krijgen aanpakken!! Goed idee :proud:
TAFKAPML

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven