Het Grote Viva Katten Topic deel 4

18-09-2021 00:22 2205 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier is ie dan, deel 4 van het Grote Viva Katten Topic! Waar iedereen die dol is op katten lekker mee kan komen kletsen over het wel en wee van onze lieve poezels 🐈❤️ en waar we ook weleens afdwalen om het over andere zaken te hebben. Een fijn kletstopic dus!

Afbeelding

Welkom!!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Ik zou juist niet alles wassen. Laat de geur er zijn.

Eet drinkt poept en plast ze wel normaal?

Je zou dinsdag kunnen proberen om naar het gratis kga spreekuur te bellen voor extra advies.

Je zou ook iets van valeriaan kunnen proberen.
Vooralsnog wel. Zij moet altijd een keer per maand naar de dierenarts om medicijnen toe te dienen, en ik heb sowieso voor de eerstvolgende keer al meerdere punten, waaronder nu ook dit gedrag.
Ik heb de dierenarts ook even gebeld over het gedrag, en zij zegt dat ik inderdaad het beste alles even zo kan laten en Feliway spray proberen. Zij kennen dit extreme mauwen niet echt geloof ik, maar ik ga het uiteraard proberen.

En na veel bellen en stress (alles zat tegen, maar ik kreeg hulp van lieve mensen), kon ik eind van de middag onverwachts de as van m’n mannetje al ophalen.

Het urntje staat nu hier, en er komt ineens zoveel rust over me heen. Zo fijn!
Ik weet niet waardoor dat is, misschien omdat hij (ook al is het zijn as) weer thuis is? Geen idee, maar het voelt goed ❤️
Fijn dat je katten kind weer thuis is :heart:

Heb je Facebook? Anders zoeken op kga groep katten gedrag en welzijn.
Wellicht herkent daar iemand het.
derooiekater schreef:
10-05-2025 06:17
Fijn dat je katten kind weer thuis is :heart:

Heb je Facebook? Anders zoeken op kga groep katten gedrag en welzijn.
Wellicht herkent daar iemand het.
Lief!

Ik heb geen Facebook meer, veel moeite gedaan om het op te zeggen, maar nu had ik wel even willen kijken 😳
Misschien heb je hier wat aan

https://kattengedragstherapie.nl/gedrag ... %2D4160883.

Hier is kleine rooie nu vocaal omdat er vogels druk gezig zijn met hun nest aan het maken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven