Lijf & Lijn alle pijlers

WW'ers april 2009

02-05-2009 15:46 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan:

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

naamgewicht nubmi nustreef bmistreeftotaal afdeze weekNeele7527683,0+0,5Sunflower2467,2616,1-0,1Pauline6576,927,625706,4-0,2Kookie88,825712,9+0,8Propje84,829,224,4687,5-0,0Paulusje716713,1-0,3ellablue64,02321614-0,5bentetje94,5759.2+0,6Gemini78755,10,0BMss87,8686,7-1,7Shisensa75,1222,4+0,3
.
Pauline, kun jij je in elk geval verheugen op de winter:-) Spannend met die baan en vervelend dat het zo onduidelijk is. Ik werk zelf op een hr-afdeling en probeer altijd zo duidelijk mogelijk te zijn wat het traject is.

Kookie, lekker genoten van het mooie weer? Ik ging zonet nog even boodschappen doen na mn werk en ben helemaal doorweekt thuis gekomen, het hagelde notabene!

Verder een redelijk goede dag qua eten geloof ik. Zou toch leuk zijn als ik voor de vakantie nog een kilootje kwijt ben (alsof dát de vakantie leuker maakt haha). Nog twee weken haha.
[quote]Pauline65 schreef op 21 juli 2009 @ 12:59:

Zit helemaal vol van de lunch! Ik heb een grote kop WW-soep op,

quote]

Wat is WW soep?
Heb een heerlijke dag gehad, genoten van het mooie weer.

Eerst nog naar de stad gefietst om boeken te halen om daarna lekker in de zon te lezen.

Het betrekt hier nu wel maar we hebben in ieder geval zon gehad vandaag.

Kookieman is nog niet thuis dus wij eten laat, pasta, lekker!

Zoon en vriendjes mochten zelf kiezen en voor hen werd het pizza

Welke kleur jas is het geworden? En is er al nieuws?
Ha Princes, zie je nu pas! *zwaait even*
Heb heerlijk gegeten maar teveel
quote:Kookie schreef op 21 juli 2009 @ 12:48:

Ben niet meer chaggie!

@propje, had ik het al moeten hebben? De post is net geweest maar het zat er (nog) niet bij

Zondagochtend in de brievenbus gegooid.

Laatst heb ik zoiets nog eens gehad met een kaart voor een jarige. Nooit aangekomen.

Potverdikkie: daar kan ik nou chagerijnig van worden.

Ik zal er nog 1 maken en morgen weer posten. Hopelijk heb je em nog voor het einde van de week dan. Onbetrouwbare tnt post.
En stom forum......
@Kookie; het is een rode jas met zwarte knopen van wol en kasjmier.

HM: ik ben zelf ook jarenlang werkzaam geweest op P&O en mijn haren rijzen me regelmatig te berge, als ik zie hoe bepaalde bedrijven met werving- en selectieprocedures omgaan.

In dit geval is man benaderd door headhunter, toen bij het bedrijf 2 gesprekken gehad en nu dus een vervolggesprek met iemand van PZ erbij. En nee, we weten nog niks: wordt pas eind van de week (helaas nog even geduld hebben)!

Voor jullie zit de vakantie er ook aan te komen! Volgens mij gaat het hier vanaf de 2e week van augustus erg rustig worden!

Ik ga over 3 weken, maar ik denk ook maar "alles wat eraf is, is eraf!".

Princess: WW-soep: men neme water, kookt dat met een handje zout, gooit er dan een berg groentes in (Bijvoorbeeld courgette, brocolli, ontvelde tomaat, ui, bleekselderij, div. kruiden), laat dat een tijdje koken, zet er dan de staafmixer in: et voilà de WW-soep is klaar om gegeten te worden.

Geen punten, wel vulling en veel groente in 1 klap!

Ik heb een tijdje terug een grote pan gemaakt en die in porties ingevroren: heel makkelijk!

Fijne avond!
quote:propje schreef op 21 juli 2009 @ 20:42:

[...]

Zondagochtend in de brievenbus gegooid.

Laatst heb ik zoiets nog eens gehad met een kaart voor een jarige. Nooit aangekomen.

Potverdikkie: daar kan ik nou chagerijnig van worden.

Ik zal er nog 1 maken en morgen weer posten. Hopelijk heb je em nog voor het einde van de week dan. Onbetrouwbare tnt post.

Heb jou nog niet zo meegemaakt.

Adem in, adem uit!

Schenk nu roosvicee voor je in, komt wel goed, schatje

De jas klinkt erg gaaf, mooie stoffen.
c
Tweede exemplaar is gepost Kookie.

Op hoop van zegen zullen we maar zeggen hè
Hoe gaat ie dames??

Hier gaat het wel (erg) goed al zeg ik het zelf. Eigenlijk geen snaaineigingen en geen moeite om binnen de punten te blijven.

We zullen toch niet mee gaan maken dat ik 2 weken achter elkaar goed afval, na eerst weeeeeeken rond die 78/79 te hebben gehangen.....??!

Fijne avond.
@propje de CD is binnen! Ben benieuwd wat het me oplevert!

Hier gaat het niet goed, gisteren wel teveel pasta gegeten en een mini magnum (wil het ook weten of die z`n punten waard is, voor mij niet dus.) en vanmorgen gaf de weegschaal 1,3 kilo meer aan.

Daar zakt je de moed toch van in de schoenen!

Vandaag heel weinig gegeten en toen met jongste naar de pizzeria, halve pizza en bij de naast gelegen ijssalon 2 bolletjes ijs, zal morgenvroeg wel janken.

Pauline, jij gaat nu als een speer!
.
Als ik niet aan de lijn zou zijn, gaat het best goed met me haha. Heb vandaag mn laatste cijfer binnengekregen en ben mn tweede jaar door en dus was het tijd voor een hapje buiten de deur:-) Heb het best simpel gehouden: maaltijdsalade met geitenkaas, walnoten en appelstroop, glaasje rosé, perentaartje met spijs (!!!) en vanilleijs toe. Was héérlijk, maar lijntechnisch niet zo slim.

Gisteravond twee reepjes cote d'or gegeten...

Kookie, gewoon even Níet wegen? Nu word je er alleen maar naar van terwijl je weet dat je niet zult zijn afgevallen.

Pauline, lekker dat het bij jou zo lekker loopt!
Hoi hoi!

Ik ben tevreden haha. Bevallingsvetjes verdwijnen langzaam maar zeker, maar ik vind mezelf niet meer te dik. Doe dus niet meer bewust mee aan WW.

Dus ik stop ermee.

Heel veel succes verder met het lijnen!
quote:Kookie schreef op 22 juli 2009 @ 19:15:

Hier gaat het niet goed, gisteren wel teveel pasta gegeten en een mini magnum (wil het ook weten of die z`n punten waard is, voor mij niet dus.) en vanmorgen gaf de weegschaal 1,3 kilo meer aan.

Daar zakt je de moed toch van in de schoenen!

!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Erg he?

Helaas kennen we dat allemaal maar goed genoeg
quote:Kookie schreef op 22 juli 2009 @ 19:15:

@propje de CD is binnen! Ben benieuwd wat het me oplevert!

In ieder geval nog een tweede exemplaar: vanochtend gepost
Ik houd nog een slag om de arm hoor, wat betreft het resultaat voor aanstaande vrijdag!

Heb wel vaker het gevoel gehad dat het goed ging en dan was ik toch niks afgevallen -of erger nog zelfs iets aangekomen-.

Het kost me op het moment in elk geval niet zoveel moeite, dat vind ik al heel fijn!!

HM: een keer uit de band springen moet kunnen; anders is het niet vol te houden. Als je de volgende dag weer het lijnen op kunt pakken, zal de schade ook wel meevallen.

Kookie: kom op! Je zult zien dat er van die 1.3 kg van vandaag, morgen al weer een deel weg is!

Summerbreeze: fijn dat je tevreden bent. Wie weet tot ziens op een ander topic.
quote:propje schreef op 22 juli 2009 @ 20:28:

[...]

In ieder geval nog een tweede exemplaar: vanochtend gepost

Er is geen ontsnapping meer mogelijk dus, geweldig!

summerbreeze, fijn dat het goed voor je is!

Met angst en beven zie ik het weegmoment tegemoet
En????? Hoe is het bij jullie gegaan?

Ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan en deze zei 80,4 KG beetje teleurstellend wel. Het betekent dat ik 3 ons ben afgevallen in deze week. Ik heb me goed binnen de punten gehouden en ben bijna dagelijks aan het sporten.

Het goede nieuws is dan wel dat ik weer op een haar na mijn oude broek aan kon. Dus misschien gaan de CM's wel maar de kilo's nog niet.

Het lijkt ook wel zo'n magische grens die 80 KG

@Summerbreeze: tot ziens!
.
Princess gefeliciteerd, denk alleen dat je nog een dagje moet wachten op de rest van de weegresultaten want volgens mij is het morgen pas vrijdag;-))) Maar toch een leuke score toch?

Summerbreeze, fijn dat je klaar bent voor je gevoel!

Pauline, mijn probleem is een beetje dat ik meer uit de band spring dan aan de lijn ben...

Kookie, gaat het vandaag weer een beetje beter met je?

Propje, hoe is het met jou en de rest?
Kom op Princess: morgen is het pas vrijdag, dus wie weet nog een onsje of wat extra er vanaf. Ik zie mijn gewicht natuurlijk ook het liefst met sprongen dalen; maar over het algemeen schijnt een pond tot een kilo per week maximaal te zijn (als je niet een of ander craschdieet volgt).

Ik begin het nu ook goed aan mijn kleding te merken. Gisteravond een broek aangedaan die ik begin dit jaar amper over mijn billen kreeg, laat staan dicht, en die nu zonder moeite aan éen dicht ging.

Was van plan zo meteen even op de fiets fruit te gaan halen, maar het hoost hier, dus ik wacht nog wel even!

Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven