Wat eet je op dit moment deel 23
zondag 22 juni 2025 om 08:08
Goedemorgen .geen wnder dat neefje graag bij jullie is coetje de hele dag aandacht ijsjes en ander lekkers.
Zou ook de hele dag bezig zijn met zo.n kleintje heerlijk.
Denk dat we vandaag maar n rustdagje houden. aan klungelen huis.iets lekkers eten.wasje draaien.
Fijne Zondag
Zou ook de hele dag bezig zijn met zo.n kleintje heerlijk.
Denk dat we vandaag maar n rustdagje houden. aan klungelen huis.iets lekkers eten.wasje draaien.
Fijne Zondag
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 23 juni 2025 om 08:42
maandag 23 juni 2025 om 10:24
Goedemorgen.
Ik heb slecht geslapen, de kat was weer es vervelend vanaf 4.30 zonder reden
Ik heb de slaapkamer stofgezogen, de was opgevouwen en de vaatwasser uit en in gepakt, nu even zitten.
Straks naar de endocrynoloog, geen idee wat me daar te wachten staat ik onderga het maar gewoon. Het lijstje met klachten zit in de tas zodat ik niks vergeet en ook de uitslagen van het onderzoek van de orthopeed van afgelopen week heb ik bij me, net als alles wat ik slik aan medicijnen meer kan ik niet doen.
Ik heb slecht geslapen, de kat was weer es vervelend vanaf 4.30 zonder reden

Ik heb de slaapkamer stofgezogen, de was opgevouwen en de vaatwasser uit en in gepakt, nu even zitten.
Straks naar de endocrynoloog, geen idee wat me daar te wachten staat ik onderga het maar gewoon. Het lijstje met klachten zit in de tas zodat ik niks vergeet en ook de uitslagen van het onderzoek van de orthopeed van afgelopen week heb ik bij me, net als alles wat ik slik aan medicijnen meer kan ik niet doen.
maandag 23 juni 2025 om 16:26
Stom gedoe weer.
Mooi dus dat ik een aparte afspraak moet maken voor de 2e uberweisung in tegenstelling tot wat de assistente me gezegd heeft
En voor een deel van de klachten die we vandaag hebben besproken moet er nuchter bloed worden geprikt, wat dus ook niet kon vandaag (ik moest er om 13.30 zijn) en het feit dat ik de pil slik maakt ook wel degelijk wat uit, ook al zei de assistente van niet toen ik dat aangaf bij het maken van de afspraak 2 maanden geleden
dus nu is er vandaag bloed afgenomen, en volgende week moet ik nog es terug voor de 2e ronde bloedafname. Dan moet ik als deze pilstrip op is een stopweek Inlassen en bellen als mijn menstruatie is begonnen zodat we dan nog een afspraak kunnen maken op dag 3 of 4 van de bloeding om een 3e keer bloed af te nemen. Dat zal over 2 weken zijn. Als dat allemaal gebeurd is moet ik terug komen voor de uitslagen en worden er eventueel nog echo's of andersoortig verder onderzoek uitgevoerd waarna er met het behandelen begonnen word (als er iets gevonden word natuurlijk, dat spreekt voor zich.) En als dat allemaal rond is kan ik dus pas wat met het verhaal van de orthopeed bij nog weer een nieuwe afspraak.
Dat worden dus nog heel wat kms die ik in de nieuwe auto mag afleggen de komende tijd..maar goed dat ik niks beters te doen heb zal ik maar zeggen..
Mooi dus dat ik een aparte afspraak moet maken voor de 2e uberweisung in tegenstelling tot wat de assistente me gezegd heeft

En voor een deel van de klachten die we vandaag hebben besproken moet er nuchter bloed worden geprikt, wat dus ook niet kon vandaag (ik moest er om 13.30 zijn) en het feit dat ik de pil slik maakt ook wel degelijk wat uit, ook al zei de assistente van niet toen ik dat aangaf bij het maken van de afspraak 2 maanden geleden

Dat worden dus nog heel wat kms die ik in de nieuwe auto mag afleggen de komende tijd..maar goed dat ik niks beters te doen heb zal ik maar zeggen..
maandag 23 juni 2025 om 17:37
De auto is intussen wel ingereden Liz
Maar wat n gedoe toch steeds .
Ik heb er n halve dag over gedaan om dat formulier van de verzekering te openen .en kreeg enkele data wanneer de volgende schade expert zou kunnen over drie weken de eerste.man weer woest dat het zo lang duurt .en wil nu bellen dus ik had mij de moeite kunnen besparen als hij denkt dat hij met n telefoontje wel sneller geholpen wordt. Hij kan het nu verder lekker zelf doen.
Vandaag thuis wassen strijken en best wel veel gedaan .
Man moet morgen ochtend weer naar zieken huis voor zijn medicatie infuus.morgen middag npaar boodschappen .
En overmorgen moet ik naar de kapper woensdag middag .
Donderdag ochtend therapie.en wat er dan zo al nog meer bij komt .
Maar wat n gedoe toch steeds .
Ik heb er n halve dag over gedaan om dat formulier van de verzekering te openen .en kreeg enkele data wanneer de volgende schade expert zou kunnen over drie weken de eerste.man weer woest dat het zo lang duurt .en wil nu bellen dus ik had mij de moeite kunnen besparen als hij denkt dat hij met n telefoontje wel sneller geholpen wordt. Hij kan het nu verder lekker zelf doen.
Vandaag thuis wassen strijken en best wel veel gedaan .
Man moet morgen ochtend weer naar zieken huis voor zijn medicatie infuus.morgen middag npaar boodschappen .
En overmorgen moet ik naar de kapper woensdag middag .
Donderdag ochtend therapie.en wat er dan zo al nog meer bij komt .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 23 juni 2025 om 18:24

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in