Fotobewerkings app gezocht (android)
vrijdag 18 juli 2025 om 22:00
Welke app om foto's te bewerken gebruiken jullie,
Ik heb een aantal vakantiefoto's die ik wil bewerken. En dan met name dingen weghalen en opvullen.
Als voorbeeld: ik sta op een foto met een gigantisch opvallende lelijke plastic tas. Ik zou de tas die ik voor mijn been heb weg willen halen, en dan zorgen dat de broek die erachter zit, zichtbaar wordt
Op zich lukt het wel, maar het patroon van de broek komt niet over. Er verschijnt een wazige vlek op de plek van de tas. De tas is wel weg.
Ik zou graag het patroon van de broek kopieeren naar de plek van de tas
Ik heb het met snapseed geprobeerd
Met dat pleister teken.
Kan het überhaupt wat ik wil?
Ik zou er best voor willen betalen.
Ik heb ook een vakantiefoto waar we met het gezin opstaan, maar dan loopt er net iemand naast ons. Als ik die verwijder krijg ik ook een wazige vlek op die plek.
En met bijsnijden red ik het niet om die persoon te verwijderen.
Wat is een goede app voor mijn wens?
Ik heb een aantal vakantiefoto's die ik wil bewerken. En dan met name dingen weghalen en opvullen.
Als voorbeeld: ik sta op een foto met een gigantisch opvallende lelijke plastic tas. Ik zou de tas die ik voor mijn been heb weg willen halen, en dan zorgen dat de broek die erachter zit, zichtbaar wordt
Op zich lukt het wel, maar het patroon van de broek komt niet over. Er verschijnt een wazige vlek op de plek van de tas. De tas is wel weg.
Ik zou graag het patroon van de broek kopieeren naar de plek van de tas
Ik heb het met snapseed geprobeerd
Met dat pleister teken.
Kan het überhaupt wat ik wil?
Ik zou er best voor willen betalen.
Ik heb ook een vakantiefoto waar we met het gezin opstaan, maar dan loopt er net iemand naast ons. Als ik die verwijder krijg ik ook een wazige vlek op die plek.
En met bijsnijden red ik het niet om die persoon te verwijderen.
Wat is een goede app voor mijn wens?
zaterdag 19 juli 2025 om 03:15
Ik heb echt geen idee, ik vind dat soort apps altijd heel erg slecht. Tenzij je betaalde versies hebt, die zijn vaak iets beter. Ik werk zelf de hele dag met photoshop dus privè is het voor mij makkelijk om dat dan ook te gebruiken. Maar als je dat programma niet kent zal het ook niet makkelijk zijn natuurlijk.
Ik kan je helaas niet helpen, wel heel veel succes. Als het niet lukt, wellicht heb je mensen in je omgeving die grafisch onderlegd zijn en je willen helpen. Er zijn ook speciale facebookgroepen voor fotobewerking waar mensen foto's kunnen posten met wat ze bewerkt willen hebben. Veel mensen doen dat dan gewoon gratis voor iemand. Misschien is dat nog een optie.
Ik kan je helaas niet helpen, wel heel veel succes. Als het niet lukt, wellicht heb je mensen in je omgeving die grafisch onderlegd zijn en je willen helpen. Er zijn ook speciale facebookgroepen voor fotobewerking waar mensen foto's kunnen posten met wat ze bewerkt willen hebben. Veel mensen doen dat dan gewoon gratis voor iemand. Misschien is dat nog een optie.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in