Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND

03-07-2025 13:28 488 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
Ingrid doet me denken aan Astrid die toen ook enorm tekeerging over haar grenzen en heel onaardig was tegen sommige mannen en uiteindelijk toch met een getrouwd.
Petra2 is te vrijpostig. Die denkt dat alle lesbo's het leuk vinden om zo flirterig aangeraakt te worden. Petra zou ik weleens willen zien hoe ze is als ze echt voor iemand valt. Dan krijgen we haar kwetsbaarheid wellicht te zien. Lijkt me mooi (positief bedoeld).

En wat ik al las: Pètra en Lies hebben inderdaad een beetje de gek met Petra. Ik denk dat ze haar 'door' hebben.
Ik vond het wel raar dat Petra2 in de keuken ineens aan de billen van Lieske zat.
Ik dacht ineens aan die aflevering van Sex and the city. Charlotte die in zo'n lesbische vriendinnenclub stapt.

Hoewel Petra wel into vrouwen zegt te zijn. Charlotte was dat niet.
MargjeM schreef:
25-07-2025 16:02
Ik vond het wel raar dat Petra2 in de keuken ineens aan de billen van Lieske zat.
Is ook raar. Alsof je niet voor Petra komt. Stel je voor dat een Rob dat bij een vriendin van Eveline zou doen, dan neem je het toch helemaal niet meer serieus?
Frizz schreef:
25-07-2025 10:28
Ik denk dat Petra en Lieske prima weten wat voor vlees ze in de kuip hebben met de nieuwe Petra. Het zijn beiden slimme en sensitieve dames die weten wat ze wel en niet willen. Ik gok dat de nieuwe Petra op een moment een nette afwijzing gaat krijgen.

Ik vónd Ingrid in tegenstelling tot de meesten hier dus best wel leuk. Ik had bedacht dat ik zie dat ze aardig beschadigd is geraakt in relaties en dat dat haar gedrag ook verklaard; overdreven zelfstandig en op haar hoede.
Nu lijkt dat met de nieuwe man veel minder, maar als je oplet zie je dat ze hem steeds afstandelijk aanspreekt, met ‘meneer’ bijvoorbeeld. Ze geeft ook complimenten en orders alsof ze een kleuter aanspreekt. Onwijs irritant.
Ik hoop dat deze man haar wat zachter kan maken, dat ze durft te ontspannen.
Ik vind Ingrid wel wat vergelijkingen hebben met Astrid van winter vol liefde ( die getrouwd is met Harm-jan) die kwam ook zo nukkig en afstandelijk over maar heeft uiteindelijk daar wel de liefde gevonden.
fretra schreef:
25-07-2025 11:49
Ingrid doet me denken aan Astrid die toen ook enorm tekeerging over haar grenzen en heel onaardig was tegen sommige mannen en uiteindelijk toch met een getrouwd.
Sorry had deze reactie nog niet gelezen voordat ik hem schreef…ik vind dat dus ook.
Backpack10 schreef:
25-07-2025 16:18
Ik dacht ineens aan die aflevering van Sex and the city. Charlotte die in zo'n lesbische vriendinnenclub stapt.

Hoewel Petra wel into vrouwen zegt te zijn. Charlotte was dat niet.
Ik heb het best een aantal keer gezien in mijn omgeving; vrouwen die zeg maar in hun midlife aan de vrouw gaan terwijl ze ervoor altijd mannen als partner hebben gehad. Dat kan allerlei redenen of oorzaken hebben, maar zo lang de betrokkenen er lol aan beleven, heb ik er geen oordeel over.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
love2dance schreef:
25-07-2025 16:29
Sorry had deze reactie nog niet gelezen voordat ik hem schreef…ik vind dat dus ook.
Ik vind man 3 qua gedrag/ karakter ook wel iets weg hebben van die man van Astrid…
Echt wat is die Daniel een leuke man zeg :love:
muts87 schreef:
25-07-2025 19:30
Zo onbedorven 😊
muts87 schreef:
25-07-2025 19:30
Heel leuk!
Prachtige blonde wenkbrauwen heeft hij!
Geen motto
Ik wilde Petra2 nog even het voordeel van de twijfel geven, maar eigenlijk vind ik het gewoon een onprettig mens om naar te kijken. Jammer, want ik vond de verhaallijn van Petra en Lieske leuk om naar te kijken. Dat ze de vrouwenliefde misschien onderdrukt heeft en nu wil ontdekken snap ik nog wel, maar ze slaat de plank mis met dat overdreven gedoe en geflirt, vooral naar Lieske toe. Alsof iedere lesbienne op iedere willekeurige vrouw valt en handtastelijkheden maar ok moet vinden. Ook vind ik haar niet zo fris, maar misschien komt dat door die closeups van haar eeltvoeten :"-(

Daniel en Renske vond ik vanaf het begin al een match, leuk om te zien dat ze zich hebben herpakt :heart:
minileo wijzigde dit bericht op 27-07-2025 08:34
0.22% gewijzigd
minileo schreef:
26-07-2025 10:42
Ik wilde Petra2 nog even de voordeel van de twijfel geven, maar eigenlijk vind ik het gewoon een onprettig mens om naar te kijken. Jammer, want ik vond de verhaallijn van Petra en Lieske leuk om naar te kijken. Dat ze de vrouwenliefde misschien onderdrukt heeft en nu wil ontdekken snap ik nog wel, maar ze slaat de plank mis met dat overdreven gedoe en geflirt, vooral naar Lieske toe. Alsof iedere lesbienne op iedere willekeurige vrouw valt en handtastelijkheden maar ok moet vinden. Ook vind ik haar niet zo fris, maar misschien komt dat door die closeups van haar eeltvoeten :"-(

Daniel en Renske vond ik vanaf het begin al een match, leuk om te zien dat ze zich hebben herpakt :heart:
Nou die voeten inderdaad. Ik vroeg me ook al af waarom die telkens in beeld kwamen...

En hoewel ik Daniel alles gun, vind ik Renske maar... Tja... Mwah. Kan er de vinger niet op leggen, maar ik denk dat zij ingewikkelder wordt dan Daniel fijn vindt.
minileo schreef:
26-07-2025 10:42

Ik vind het geen match. Ik hoop juist op een volgende vrouw bij Daniel.
Ik denk dat Renske het slecht gaat trekken als de nieuwe kandidaat bij Daniël komt .
Volgens mij ben ik (ook in mijn omgeving) de enige die Renske nog wel leuk vindt ;) Zal wel interessante TV worden volgende week met die nieuwe vrouw.

Wie het dan ook is uiteindelijk, ik gun Daniel inderdaad ieder geval een fijne liefde.
Huh, jullie vinden Daniel leuk? Ik moest echt even dubbel checken of het wel over de goede persoon ging. Ik vind hem vreselijk vlak en simpel. Dat hij ook een arm om haar heenslaat en dat zegt dat hij dat eigenlijk niet wil maar deed omdat hij dacht dat zij dat wilde.

Dick vind ik ook niks, ik had eigenlijk mannen bij hem verwacht.

Het valt me sowieso op dat de kandidaten best veel bagage hebben dit seizoen, kan nog knap lastig worden. Ik vind die vrouw bij Rob zo leuk, veel te leuk voor hem eigenlijk maar hij lijkt het niet in te zien.
En zíj lijkt niet te zien dat Rob helemaal niet leuk is!
Frizz schreef:
27-07-2025 09:23
Nou precies. Ik vind haar echt veel te leuk en 'zin in het leven' voor hem! Hij lijkt nogal degelijk en uitgeblust.
TiumPerfectum schreef:
27-07-2025 08:42
Huh, jullie vinden Daniel leuk? Ik moest echt even dubbel checken of het wel over de goede persoon ging. Ik vind hem vreselijk vlak en simpel. Dat hij ook een arm om haar heenslaat en dat zegt dat hij dat eigenlijk niet wil maar deed omdat hij dacht dat zij dat wilde.

Dick vind ik ook niks, ik had eigenlijk mannen bij hem verwacht.

Het valt me sowieso op dat de kandidaten best veel bagage hebben dit seizoen, kan nog knap lastig worden. Ik vind die vrouw bij Rob zo leuk, veel te leuk voor hem eigenlijk maar hij lijkt het niet in te zien.
Ik vond het eigenlijk wel eerlijk van hem dat hij dat zegt over die arm om haar heen. Soms weet je totaal niet wat de ander denkt, je denkt dan hij vind me vast leuk, want hij slaat zijn arm om mij heen, maar je kan er dus compleet naast zitten.
Nadinexxx schreef:
27-07-2025 09:37
Nou precies. Ik vind haar echt veel te leuk en 'zin in het leven' voor hem! Hij lijkt nogal degelijk en uitgeblust.

Ik zou eerder zeggen; een norse zeikerd. Hij doet wel een beetje mee met haar initiatieven, maar je gunt zo’n vrouw toch gewoon een leuke actieve en sensitieve vent.
Frizz schreef:
27-07-2025 09:23
Ja jammer hè en ondertussen denkt Rob wel beter te kunnen krijgen . Ze is veel te leuk voor hem .
Die nieuwe dame vind ik wat minder met haar lijstje afknappers .
Ik las trouwens net op SM dat Ilya niet zo geliefd is in Zeeland omdat hij daar gedupeerden van zijn vorige bedrijf heeft achtergelaten. De reacties zijn niet zo mals, met boze mensen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven