Bar Too Much *** 177 ***
zondag 16 augustus 2009 om 23:18
Ik werd ook nieuwsgierig en ben even gaan kijken.
Hela en Mir, eigenlijk snap ik niet dat jullie daar überhaupt wat neerpennen. Zoals ik zie, dat daar van die figuurtjes schrijven, die allemaal een aureool boven hun hoofd dragen, dan word ik er al kotsmisselijk van zonder daar een woord neer te kalken
Laat mij dan maar lekker hier in ons eigen kroegie een portje komen drinken en van jullie verhalen genieten.
Hela en Mir, eigenlijk snap ik niet dat jullie daar überhaupt wat neerpennen. Zoals ik zie, dat daar van die figuurtjes schrijven, die allemaal een aureool boven hun hoofd dragen, dan word ik er al kotsmisselijk van zonder daar een woord neer te kalken
Laat mij dan maar lekker hier in ons eigen kroegie een portje komen drinken en van jullie verhalen genieten.
maandag 17 augustus 2009 om 11:07
Joopp, doe ik ff mee met dat samen een bakkie doen.
Heb gisteravond gemeld dat zoon niet meer op school komt, vanochtend al bezoek gehad van mijn steun en toeverlaat in deze. En nu afwachten wat school en leerplicht gaan doen.
Koffie dus.
Heb gisteravond gemeld dat zoon niet meer op school komt, vanochtend al bezoek gehad van mijn steun en toeverlaat in deze. En nu afwachten wat school en leerplicht gaan doen.
Koffie dus.
Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.
maandag 17 augustus 2009 om 15:57
maandag 17 augustus 2009 om 18:12
Wies, je bent toch niet helemaal naar Mexico gefietst hè? Daar heerst een heel vervelende griep namelijk. Maar ik ben er niet bang voor hoor. Dus
Even een snelle drank tijdens het garen van mijn eenvoudige doch voedzame maaltijd.
Even een snelle drank tijdens het garen van mijn eenvoudige doch voedzame maaltijd.

maandag 17 augustus 2009 om 23:00
Wies, ben je ziek?
Ik kom nog ff een snel roseetje kantelen.
Vandaag was een leuke dag. Ben met dochter 1 op pad geweest om wat dingetjes te kopen voor haar nieuwe verblijf. Ze is helemaal blij, de skat
Verder is het gewone leven weer van start. School en trainingen voor dochter 3, toch ook wel weer prettig dat ritme
Nee hoor, doe mij maar vakantie!
Ik kom nog ff een snel roseetje kantelen.
Vandaag was een leuke dag. Ben met dochter 1 op pad geweest om wat dingetjes te kopen voor haar nieuwe verblijf. Ze is helemaal blij, de skat
Verder is het gewone leven weer van start. School en trainingen voor dochter 3, toch ook wel weer prettig dat ritme
Nee hoor, doe mij maar vakantie!
dinsdag 18 augustus 2009 om 00:10
Hallooooo, nee hoor Helaatje, ik ben echt niet ziek.
Gewoon even een wat minder dagje.
Meis, wat spannend hè, als je dochter zelfstandig gaat wonen.
Ik weet nog heel goed met dochter twee bij mij, dat ik een week lang alle dagen op en neer naar Velp reed, want daar ging ze wonen in een studentenhuis.
Zelfs de gemeenschappelijke keuken stond Wiesje te boenen.
(Ik kan je wel vertellen, dat dat éénmalig was hoor )
Gewoon even een wat minder dagje.
Meis, wat spannend hè, als je dochter zelfstandig gaat wonen.
Ik weet nog heel goed met dochter twee bij mij, dat ik een week lang alle dagen op en neer naar Velp reed, want daar ging ze wonen in een studentenhuis.
Zelfs de gemeenschappelijke keuken stond Wiesje te boenen.
(Ik kan je wel vertellen, dat dat éénmalig was hoor )
dinsdag 18 augustus 2009 om 08:15
Goedemorgen.
Wies, ik hoop dat je weer opgeknapt bent.
Vandaag weer scooteren, jongste gaat weer naar school. Wel lekker, met dit weer.
En dan gelijk door koffie drinken bij vriendin die vlakbij school van jongste woont. Hele zomervakantie onze koffie-ochtendjes gemist, dus dat gaan we weer in ere herstellen. Toedels.
Wies, ik hoop dat je weer opgeknapt bent.
Vandaag weer scooteren, jongste gaat weer naar school. Wel lekker, met dit weer.
En dan gelijk door koffie drinken bij vriendin die vlakbij school van jongste woont. Hele zomervakantie onze koffie-ochtendjes gemist, dus dat gaan we weer in ere herstellen. Toedels.

dinsdag 18 augustus 2009 om 14:45