Meegesleept worden door andere forummers

19-09-2009 10:10 548 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v. het (inmiddels verwijderde) topic over Robijntje (de beer van wasverzachter Robijn), die bij MissMara moordneigingen opriep. Binnen de kortste keren vlogen de doodsverwensingen voor diverse andere reclame-dames en -heren over het scherm. Ik heb echt vreselijk gelachen.

Totdat iemand komt melden dat het echt veel te ver gaat. Dan schaam ik me kapot, dat ik me zo heb laten meeslepen door anderen. Gelukkig heb ik zelf niet meegepost, maar dat is meer geluk dan wijsheid.

Dan vraag ik me af waar mijn eigen kritische blik toch blijft op zo'n moment.

Herkenbaar?
Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.
quote:mylenevalerie schreef op 19 september 2009 @ 14:52:

[...]

Pippi, ik ben al niet meer objectief, zit de hele middag te janken en heb al veel mensen gesproken. Ja ik weet dat dat mijn probleem is, ik doe er nu ook alles aan om dit naast mij neer te leggen. Het raakte me alleen. Ik haat mijzelf ook dat dit mij raakt en dat ik zo kinderachtig moet janken, ik haat mijzelf.

Ik vind het echt naar dat het je zo geraakt heeft, echt. Je hoeft ook niet objectief te zijn hoor, je mag me gerust een kutwijf vinden.

Edit; dat laatste lijkt me gezonder dan jezelf haten
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Eerst nog even lekker off topic: vroeger had ik heel veel principes en was ik een echt draak, nu heb ik er een stuk minder en ben ik een stuk prettiger voor mezelf en mijn omgeving (ok, misschien soms nog een hagedisje ).

Off topic 2: in het kader van "bang zijn van andere forummers": je zal als nieuwkomer (zoals ik) maar gesandwiched worden tussen Shining en HPL, dan ren je gillend weg om in een gesloten inrichting weer op adem te komen, hahaha.

Weer terug on topic: ik heb gisteren ook meegelezen (en een paar keer meegeschreven) op het bewuste topic en ik zag daar echt totaal geen verkeerde dingen gebeuren, gewoon (harde) grapjes maken over typetjes en pluche beesten. Hoe PC moet je wel niet zijn om je daar aan te storen? En dan het topic sluiten. Djeez.
Okay helemaal ontopic:

Door wie zou je wel eens meegesleept willen worden en door wie niet?

Hier wordt ik meegesleept door Solomio:

Ja hoor, zet mijn kop ook nog maar ff op het forum. Dank je Zwieb.
quote:Zwieber schreef op 19 september 2009 @ 14:55:

Okay helemaal ontopic:

Door wie zou je wel eens meegesleept willen worden en door wie niet?

Hier wordt ik meegesleept door Solomio:

[afbeelding]Mir, ben je nou ineens zo afgevallen? Die baard staat je goed btw.
quote:Solomio schreef op 19 september 2009 @ 14:55:

Ja hoor, zet mijn kop ook nog maar ff op het forum. Dank je Zwieb. Als wraak voor het stelen van mijn Betweter titel!
quote:Helaholalalala schreef op 19 september 2009 @ 14:56:

[...]

Mir, ben je nou ineens zo afgevallen? Die baard staat je goed btw.Ben afgevallen met behulp van hormonen, vandaar die baard.
quote:Zwieber schreef op 19 september 2009 @ 14:56:

[...]

Als wraak voor het stelen van mijn Betweter titel!Die titel heb ik niet gestolen, die delen we.
Het was even drastisch, met die foto, maar we zijn wél weer ontopic. Sort of...
quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 september 2009 @ 14:54:

[...]

Ik vind het echt naar dat het je zo geraakt heeft, echt. Je hoeft ook niet objectief te zijn hoor, je mag me gerust een kutwijf vinden.

Edit; dat laatste lijkt me gezonder dan jezelf haten Laat maar, het is makkelijker jezelf te haten. Genoeg redenen. Nou ja, weer iets geleerd vandaag. Hoop evt. iemand nog meer te kunnen uitleggen als die wilt, voel me nu zo rot dat mensen zo naar over me denken, je kan me altijd mailen op mijn nickname en dan hotmail. Hoop dat de rest echt weet dat ik niemand kwaad wil doen. Wat een nare wending heeft dit gekregen. Ik zal iedereen te woord staan hoor die mij mailt, hoop dat ik dingen kan verhelderen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 19 september 2009 @ 15:04:

[...]

Laat maar, het is makkelijker jezelf te haten. Genoeg redenen. Nou ja, weer iets geleerd vandaag. Hoop evt. iemand nog meer te kunnen uitleggen als die wilt, voel me nu zo rot dat mensen zo naar over me denken, je kan me altijd mailen op mijn nickname en dan hotmail. Hoop dat de rest echt weet dat ik niemand kwaad wil doen. Wat een nare wending heeft dit gekregen. Ik zal iedereen te woord staan hoor die mij mailt, hoop dat ik dingen kan verhelderen.MV, volgens mij zijn er niet veel hier die negatief over je denken.
quote:Zwieber schreef op 19 september 2009 @ 14:59:

Het was even drastisch, met die foto, maar we zijn wél weer ontopic. Sort of...Raar idee van ontopic heb jij.

[...]

Laat maar, het is makkelijker jezelf te haten. Genoeg redenen. Nou ja, weer iets geleerd vandaag. Hoop evt. iemand nog meer te kunnen uitleggen als die wilt, voel me nu zo rot dat mensen zo naar over me denken, je kan me altijd mailen op mijn nickname en dan hotmail. Hoop dat de rest echt weet dat ik niemand kwaad wil doen. Wat een nare wending heeft dit gekregen. Ik zal iedereen te woord staan hoor die mij mailt, hoop dat ik dingen kan verhelderen.Er denkt niemand naar over je MV, twee forummers zouden het niet doen waarvan één forummer weer eens heel persoonlijk en kwetsend wordt (Fleurtje). Laat gaan en knuffel je kat, je trekt het je echt teveel aan MV, niet doen.
Jeetje MV, (sorry weer off-topic hoor) maar lees even al die berichtjes terug van mensen die het leuk vinden dat je kat er aan mee doet (mezelf inbegrepen)!

Je kat heeft het leuk gehad! Ik zou heel trots zijn!

Iemand schreef hier ook al dat het een legaal product is, je hebt helemaal niets verkeerd gedaan!

Je hoeft je echt niet te verdedigen, dat is verspilde moeite!

Wees alsjeblieft lekker blij en trots

[...]

Laat maar, het is makkelijker jezelf te haten. Genoeg redenen. Nou ja, weer iets geleerd vandaag. Hoop evt. iemand nog meer te kunnen uitleggen als die wilt, voel me nu zo rot dat mensen zo naar over me denken, je kan me altijd mailen op mijn nickname en dan hotmail. Hoop dat de rest echt weet dat ik niemand kwaad wil doen. Wat een nare wending heeft dit gekregen. Ik zal iedereen te woord staan hoor die mij mailt, hoop dat ik dingen kan verhelderen.Maar niemand denkt toch naar over jou MV? Als mensen twijfelen of ze dezelfde keuze zelf hadden gemaakt zegt dat niets over hun waardering voor jou. Jij als mens blijft dezelfde leuke MV. Hou dat in gedachten, de discussie staat los van hoe men over jou als persoon denkt.
MV zolang je die kat van jou geen dildo in zijn (haar?) bevallige kontje hebt geduwd denk ik dat je weinig schade hebt toegebracht aan iemand anders. Mensen die zo dom zijn iets te lenen bij Lenen.nl doen dat heus ook zonder jouw schattige katje.

Maar ik snap jouw rot gevoel echt wel hoor, het is nooit fijn om aangevallen te worden als je dat totaal niet verwacht had. Als je nu zou hebben gezegd dat je een Wilders-aanhanger bent kun je wel wat tegenstand verwachten, maar nu overviel het je en dat is k*t.
Lieve MV, je slaat door! Serieus. Leg het naast je neer, je keuze is ter discussie gesteld, niet je karakter. Is een erg belangrijk verschil!

Wel mooi dat ik nu je emailadres weet, want ik wil zo graag naar die kookwebsite van jou, maar ik kan de link niet vinden en dat terwijl ik zoveel kookhulp nodig heb! Ik mail je dus even met de vraag waar ik je recepten kan vinden :-).
.
Wat is er gebeurd in hemelsnaam, waar kan ik het terug lezen.

Kan me niet voor stellen dat iemand jou iets kwalijk neemt namelijk MV en je moet jezelf nooit haten, hoe makkelijk ook.

Echt niet, been there, done that en het is het nooit waard.
quote:mylenevalerie schreef op 19 september 2009 @ 14:07:

Ik blijf het gevoel houden mensen te moeten bewijzen wat ik wel voor andere heb gedaan. Maar als ik dat doe dan ben ik hier niet meer anoniem.

Welnee, jij hoeft helemaal niks te bewijzen.

Er zijn hier zat forummers die weten dat jij genoeg voor anderen doet. (mij heb je bijvoorbeeld al een keer onwijs aan het lachen gemaakt en daar kan ik zo weer een paar dagen op voort.)
Hmmmzz...ik neem aan dat men het toch met elkander oneens kan zijn zonder dat daar meteen emoties bij betrokken worden? Ieder maakt zijn/haar eigen keuze, en de ander zou het weer niet doen. Dat wordt beargumenteerd. Nou en? Mag toch?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 september 2009 @ 14:42:

[...]

Ik wil hier wel ff heel duidelijk gezegd hebben dat ik never nooit bij MV op de man heb gespeeld in dit topic.

Klopt, maar je bent al een paar dagen nogal in een vecht-stemming en een blind paard kon vanmorgen al zien waar jouw opmerking toe zou leiden. Ik tenminste wel (blinde hamster?).

Je zegt dat het goed is als MV wat afstand neemt van het forum, omdat ze zich zo laat raken. Maar jij bent hier zo aan het vechten, weet je wel zeker dat dat de bedoeling is en moet jij niet even afstand? Niks tegen kritische opmerkingen verder, ook inhoudelijk niet, maar alles heeft een plaats en een tijd.
Ik ben er niet zo kapot van als mensen gaan vertellen dat ze zitten te huilen. Eerlijk gezegd riekt het in mijn optiek naar emotionele chantage. En bovendien...trek je het je idd niet een tikkie teveel aan dan? Mensen mogen het met je oneens zijn en dat beargumenteren, klaar uit. Dat de kop in trachten te drukken door emotioneel te gaan doen vind ik minder dan netjes discussieren.
quote:Jaschenca schreef op 19 september 2009 @ 15:09:

[...]

Er denkt niemand naar over je MV, twee forummers zouden het niet doen waarvan één forummer weer eens heel persoonlijk en kwetsend wordt (Fleurtje). Laat gaan en knuffel je kat, je trekt het je echt teveel aan MV, niet doen.Ja hoor. Wat is er nou weer persoonlijk en kwetsend?
Ik snap het niet helemaal, is de discussie hier nu een voorbeeld van je laten meeslepen? of ging het nog om het Robijntje verhaal? Ik snap het niet....:(
Ik heb het nog even nagelezen maar zowel HPL als Fleurtje zeggen in mijn optiek niets verkeerds. Het is gewoon een discussie en omdat MV het toevallig echt overkomen is, trekt zij het zich persoonlijk aan. Moet je niet doen MV, is niet nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven