Mode & Beauty alle pijlers

vette hoofdhuid vriend

22-09-2009 08:49 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is al jaren gezegend met een kaal hoofd, maar sinds kort daarnaast ook met een heel vette hoofdhuid. Hij heeft ondertussen al veel geprobeerd: andere shampoo, minder vaak wassen, juist vaker wassen... Het blijft terugkomen. Zeker als hij bijvoorbeeld gesport of geklust (in de normale zin van het woord ) heeft en dus gezweet is het heel erg.

Heeft iemand een gouden tip om dit te verminderen (of het liefst zelfs op te heffen, maar dat zal wel niet kunnen)? Alvast bedankt!
.
Geen tips, maar moest wel even lachen om het feit dat jouw kale vriend shampoo gebruikt

(volgens mij is het beste om juist niets te gebruiken, dan wordt de huis rustig)
facewash tegen een vette huid?? ik gebruik de tea-tree-oil facewash van The Bodyshop; aanrader!!
Is het misschien iets wat hij eet? Ik heb er ook 'last' van en het vet wordt tien keer erger wanneer ik een dag eerder chocola of pinda's heb gegeten.
quote:Olive01 schreef op 22 september 2009 @ 09:01:

Geen tips, maar moest wel even lachen om het feit dat jouw kale vriend shampoo gebruikt

(volgens mij is het beste om juist niets te gebruiken, dan wordt de huis rustig)Als je het zo zegt, klinkt het ook wel raar haha Maar hij heeft nog wel wát haar, alleen zit er een groot gat in
quote:JohnnyCake schreef op 22 september 2009 @ 09:17:

Is het misschien iets wat hij eet? Ik heb er ook 'last' van en het vet wordt tien keer erger wanneer ik een dag eerder chocola of pinda's heb gegeten.Dus hij mag geen chocoladepasta of pindakaas meer... Het is het proberen waard, al zal hij het niet leuk vinden! (al schilder ik 'm zo wel af als een kleuter, dat verdient hij natuurlijk niet.)
Hij zou beter kunnen stoppen met het shampoo gebruik. Welke gebruikt hij eigenlijk?

Een facewash zou een optie zijn.

Het lijkt van binnenuit te komen dus stoppen met vet eten.

Hoe vaak sport jouw vriend? Want hoe vaker, hoe meer je zweet. Hij zou na het sporten de sauna in kunnen springen, goed voor de huid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven