Mode & Beauty alle pijlers

ervaring met botox kliniek leeuwarden

27-09-2009 11:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met de botox kliniek in leeuwarden? Ik heb ooit 1 keer door een arts laten prikken ca 1,5 jr geleden ( niet in leeuwarden) maar een cosmetisch arts die schoonheidssalons bezoekt. Dat is me toen slecht bevallen. Ik leek wel op Jack Nickelson en heb een hele tijd voor lul gelopen, zo raar stonden mijn wenkbrauwen! Mijn ene wenbrauw staat van nature al wat hoger dan de ander en door de botox werd dit erg versterkt. Ik kreeg van die rare katachtige ogen. Ik wilde van mijn fronsrimpel af en de lijnen in mijn voorhoofd. Gelukkig trok het weg, maar was echt niet mooi, het enige positieve was dat de lijnen in mijn voorhoofd weg waren. Nu ben ik op zoek naar een ander adres en op zoek naar positieve en negatieve eravring in de buurt van Leeuwarden.
Misschien even bellen met Marijke Helwegen?
Je mag geen namen van artsen noemen.
quote:Euhmmm schreef op 27 september 2009 @ 12:25:

Misschien even bellen met Marijke Helwegen?Nee dat effect zoek ik nou net niet, maar bedankt voor je reactie.:-d
quote:Daaromniet schreef op 27 september 2009 @ 13:01:

Je mag geen namen van artsen noemen.oh dan zal ik die weghalen..
Deze meneer is nog steeds werkzaam in het ziekenhuis en deze kliniek is er ook al een tijdje.

Ik denk zelf als het een slechte arts zou zijn,we hier allang iets over gehoord zouden hebben.
quote:kiddootje schreef op 28 september 2009 @ 15:44:

Deze meneer is nog steeds werkzaam in het ziekenhuis en deze kliniek is er ook al een tijdje.

Ik denk zelf als het een slechte arts zou zijn,we hier allang iets over gehoord zouden hebben.Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, ik ben eerder geprikt door iemand anders dan de arts die in de kliniek in Leeuwarden werkt. Ik zag dat in d ekliniek in Leeuwarden zelfs neurologen werken dus die lijken me ook wel kundig. Alleen ben ik na het eerder voorval met een totaal andere arts ( dus niet die uit Leeuwarden) benieuwd naar mensen die met de kliniek in Leeuwarden goede en of slechte ervaringen hebben. Gezien de weinige reacties denk ik dat ik de enige friezin ben die botox overweegt haha...
Gelieve inderdaad de namen van artsen niet te noemen. Ook wordt gelet op (te) negatieve reacties. Het is niet de bedoeling om klinieken e.d. in een kwaad daglicht te stellen. Alvast bedankt voor de medewerking.
quote:fronsje1970 schreef op 28 september 2009 @ 19:51:

[...]

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, ik ben eerder geprikt door iemand anders dan de arts die in de kliniek in Leeuwarden werkt. Ik zag dat in d ekliniek in Leeuwarden zelfs neurologen werken dus die lijken me ook wel kundig. Alleen ben ik na het eerder voorval met een totaal andere arts ( dus niet die uit Leeuwarden) benieuwd naar mensen die met de kliniek in Leeuwarden goede en of slechte ervaringen hebben. Gezien de weinige reacties denk ik dat ik de enige friezin ben die botox overweegt haha...Ik bedoelde ook deze neuroloog;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven