Het (r)emigrantentopic - still going strong!

20-09-2009 23:16 3149 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BlijftblozenNL, gaat naar Kuala LumpurGMT+1CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1Ine

FvdM september!Oostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MikkemakSchotlandGMTMmmariposaSpanjeGMT+1NanienItaliëGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijk GMT+1RubisFrankrijk (even forumpauze)GMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de felicitaties en de reacties op de fotoos, ik ben mega trots op haar natuurlijk. We hebben net weer lang gebeld totdat haar visite binnenkwam.

Chicha, ik zal eens naar Mango in Japan kijken op Fb, bedankt voor de tip!
Ja Ine, het is net als Snjo zegt: Bedenk eens hoe goed dat houtversjouwen is voor je energieverbranding!!! Zet een leuk muziekje op en voor je het weet is je bos hout opgeschoond.

Ik heb gisteren m'n jurk gepast. Hij moet iets ingekort worden (ondanks zeker 10 cm hakken), dus ik moet van de week nog een keer het land door... Ik zal eens kijken of ik speciaal voor jullie een foto kan plaatsen op FB.
Klaar!!

Dit is voor:

En dit is na:

En alles wat op de eerste foto staat, staat nu hier:

Dat hout verplaatsen heb ik alleen gedaan, ging eigenlijk prima. Daarna kwam de vriendin van de buurvrouw om het hoekje kijken, toen ik ongeveer de helft van dat eerste pak hout had gestapeld. Of ze moest komen helpen. Nee hoor (ze is begin 70), het lukt wel. Het viel me eigenlijk best wel mee, het ging best snel.

Duurde maar even, stond vriendin en zus van buurvrouw (eind 70!) hout te stapelen . Lief he?

Zus is ook nog heeeeel precies. Met een houten plank ervoor, zodat alles ook echt precies recht ligt enzo. Dat hoorde zo, zei ze, ik was een Tiroolse, dus moest ik ook een Tiroolse houtstapel hebben.

Ik vind het zo leuk dat ze kwamen helpen!

En later kreeg ik een compliment dat ik zoveel afgevallen was.. het was duidelijk te zien, zeiden ze! Goed zo .
@ ine jeetje wat heb jij een bos hout voor de deur!!!

@ biebeltje, he gaaf hoor... begint het wel echt te worden als je de jurk nogmaals gepast hebt he? gaaf hoor!! nog ff wat inkorten maar dan komt het vast goed.

@ anais, alle reden om trots te zijn hoor... zoveel jaar geleden heb je al dat werk verricht (in je eentje) dan mag je nu best trots zijn en een beetje pronken.
Lieve allemaal,

Wat ik nu ga zeggen is echt waar en geen flauw grapje. Het komt toevallig zo uit dat het aan de orde van de dag is hier op het vivaforum, maar ook ik ga stoppen met forummen. Dit heeft niets te maken met blogs van Sanne. Ik heb het ook nog steeds prima naar mijn zin hier, maar soms moet je dingen doen die je liever niet doet, voor het goede doel zeg maar.

Ik wil jullie bedanken voor jullie gastvrijheid, humor, interesses en begrip. En ik wens jullie nog heel veel forumplezier.

Veel liefs,

Rubis
Rubis, ik hoop je nog wel eens tegen te komen hoor in de toekomst.

Ine, goed gedaan hoor. Kunnen we lekker kantklossen voor de openhaard (o nee, je zou hierheen komen).

Biebeltje, ik word steeds nieuwschieriger naar je jurk.
Snjókorn falla, á allt og alla
he gets rubis... jammer dat je die beslissing neemt. weet wel dat je altijd weer welkom bent hier. hopelijk laat je af en toe via Fb nog even weten hoe het gaat??

Rubis, jammer dat je weg gaat, maar wat moet dat moet. Heel veel succes. En je weet ons te vinden.
Rubis, dit is alleen afscheid voor hier, hoop ik, zodat we contact kunnen houden op Fb.

Heel veel liefs, A xx
Hé Rubis, wat jammer... maar inderdaad, wat moet dat moet soms.

Ik hoop dat we elkaar nog op Fb treffen?

Ach Rubis....jammer

Heel veel liefs en goeds

Nee, lieve Rubis, echt waar? Dat vind ik nou echt zo ontzettend jammer.. Hoe logisch het ook in het verhaal past, pas wel op dat je je niet weer teveel voegt naar Het Goede Doel. Jij bent zelf ook een goed doel en mag best je eigen dingen hebben, naast de dingen die jullie samen hebben.

Pas goed op jezelf.

He Rubis wat jammer. Maar als dit beter is om met het goede doel te leven, dan is het de moeite waard.

Hoop wel dat je op FB blijft, dat we af en toe nog even kunnen zwaaien
Net terug van Ikea, eindelijk zijn we eens gegaan sinds ie open is.

Echt wel een hoop koopjes hoor!

We wilden eindelijk eens de spuuglelijke bank gaan vervangen die nog steeds van de vorige bewoners is. Ik vond de banken in Ikea niet echt geweldig eigenlijk, maar uiteindelijk besloten we voor eentje te gaan, na heeeel veel wikken en wegen.

En toen bleek dat ie niet op voorraad was en ze konden niet eens zeggen wanneer dan wel

Op de terugweg zijn we de eerste de beste meubelzaak ingegaan en een leuke bank gekocht Hij wordt volgende maand geleverd.

Chocoladebruine hoekbank, soort van neppig suede. Helaas geen afritsbare hoezen, da's juist weer handig van Ikea, maar ja. Ik koop wel een paar grand foulards for overdag, als de meisjes erop zitten!

Deze:

Rubis: wat jammer dat je weggaat. Ik vond je postings altijd heel leuk om te lezen. Ik hoop dat je wel weer terugkomt. Is er iets vervelends gebeurd hier op het forum? Of heeft het met andere dingen te maken?

Ainne: Ikea is leuk inderdaad!! Je kan er ook lekker en goedkoop eten.

Anaïs: gefeliciteerd met je dochter!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SFO: mooie omgeving om in te hiken. Echt fantastisch om zo'n mooie omgeving om je heen te hebben.
Hee Rubis, jammer. 't ga je goed, soms moeten dingen he?

Anais van harte met je grote meisje, het is een beauty!

SFO, lekker dat soort discussies, zeker met een drankje in het spel en mensen die kort door de bocht gaan. Was 't verder wel leuk?

Ik ben brak, weet niet hoe maar denk dat de wijn een beetje te zwaar was. Een rode zinfandel uit Californie, heerlijk maar TOINK!

Ainne, gaaf dat je ineens tegen een nieuwe bank aangelopen bent, dat zijn de leuke aankopen!

Pfffff, even paracetamolletje zoeken.....

Ine die houtjes staan er mooi bij trouwens, stook je die allemaal op in een gezellig kacheltje?
Rubis wat jammer, ik schrik hier zelfs een beetje van.
Anais, gefeliciteerd met je dochter..en prachtige foto's..

SFO, wat een domper voor een gezellig feest. Maar laat je het hele weekend hier niet door verpesten.

Ik schrik soms ook van de uitspraken van een dokter hier. Ik zeg er wijzelijk maar niks op.

Nou, we gaan hier eerst verder met de ochtendkrant.
Even snel een berichtje van mij. Ik zit nu in de Applestore. New York is echt heel erg leuk.

Gisteren hebben we ongeveer 30 km gelopen. Eerst in Central Park, daarna met de metro naar Brooklynn. Daar weer een eind gelopen en terug met de boot naar Chelsea. Over de Highline gelopen naar de Village. En toen op de Lower East Side (Les) bij de Argentijn gegeten.

Vandaag regent het keihard, dus we willen zo gaan winkelen op 5th Avenue. Maar de winkels gaan pas over een uur open, dus ik kom jullie hier even vervelen

Donderdagavond hebben we op Broadway een hele gave show gezien, Wicked.

Ik wil hier nooit meer weg.

Dag meisjes (en heer). Ik kom van de week nog wel even terug, nu eerst even winkelen.
Rubis, hij heeft het voor elkaar he? Die vent van jou.

Niemand zegt het maar iedereen denkt het.

Sta op voor jezelf! Je bent het waard.
Lapin, heel veel plezier bij het winkelen.
Rubis pas je goed op jezelf? En kom je ons zoeken als het weer kan of als het nodig is? Ik zal je missen. Dikke hug, Cara x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven