Soms wil ik gewoon seks!

12-10-2009 00:21 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een alleenstaande vrouw en heb soms gewoon zin in seks. Zonder verplichtingen en verwachtingen. Maar ja, als je gaat daten koestert de tegenpartij vaak toch weer alerlei verwachingen. Een gigolo huren wil ik ook weer niet, dat is me weer iets te zakelijk.

In mijn eigen dorp is seksdaten niet echt aand e orde, want die roddel zou als een lopend vuurtje rondgaan.

Wat vinden jullei? Is het 'normaal' als ik bv een dagje naar een andere stad zou gaan, een man versieren, seks hebben en zonder verplichtingen weer naar huis zou gaan?

Ik vind het wel een spannend idee.
@boogje;leuke motto heb jij!

klopt nog ook.

@allemaal:tuurlijk kan je je msn/mail uitwisselen met elkaar,gewoon ff vriendjes worden.
Volgens mij zijn er op datingsites zoals bijvoorbeeld relatieplanet genoeg mannen te vinden die voor eenmalige seks te porren zijn hoor. Je moet even zoeken, maar dan vind je ook best nog leuke jongens/mannen ook.
quote:Tedvrpl schreef op 12 oktober 2009 @ 01:22:

Die jongen van 20 woont nog thuis, of in een studentenhok met doorgezakt 1 persoons naar verschaald bier stinkende matras. Of anders wordt het oud-hollandsch vingeren op een bankje in het park... Ik weet niet of Marije daarop zit te wachten...Onzin Ted! ;) Ik ben 23 en in een studentenhok, maar wel keurig schoon en een lekker schoon bedje, helaas wel 1 persoon ;) Maar daar kan het ook wel in als t moet.
Je hebt volgens mij zelfs speciale datingsites voor sexdates hoor. Gewoon goed googelen ;)
Datingsites zijn daadwerkelijk een optie !, maar.... je hebt ook dating sites die eigenlijk in het teken staan van juist dit soort dates ! namelijk de swingers dating sites! bv adultmatch,sdc,swingersnederland...

Daar staan niet alleen swingers op maar ook hetero mannen die met vrouwen in contact willen komen voor sex, het grote voordeel is dat je kritisch kunt zijn , door het bestuderen van hun profiel en foto's , maar ook door eventuele validaties die zijn achter gelaten door vrouwen die al in contact zijn getreden met desbetreffende man !(sowieso sdc).

Als proeflid bij genoemde site(s) kom je vast al heel ver !,

dus neem maar eens een kijkje (;
quote:Marjo41 schreef op 12 oktober 2009 @ 00:35:

Je wilt toch niet zeggen Haasje dat er in de kroeg niks aantrekkelijks rondloopt?

Ik vraag me dan af in wat voor kroegen jij komt.

Tja, de enige keer dát er eens iets tussen zat was hij te jong (nee, ik wil geen 20er in mijn bed) of bezet. En als zijn vrouw dan even buiten roken was kwam hij ineens akelig dichtbij....

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet op zoek ben naar een bootee, ik ben nog steeds keurig getrouwd.

Maar ik fantaseer wel eens hoe mijn leven er uit zou zien -op dat gebied- als ik single zou zijn.

Via internet zou ik echt griezelig vinden. Je weet toch nooit wie je aan de andere kant van de lijn hebt.

En eerst schrijven of msn`nen klinkt leuk maar dan nóg kan je een psychopaat treffen.

Vinden jullie dat niet eng??

En ja Ted, je hebt gelijk, via een forum als deze kun je elkaar natuurlijk beter leren kennen... maar ook dáár kan je volgens mij de mist mee in gaan.

Staat er ook niet een verwijzing van zo iets misgaanderigs in de column van Sanne??
quote:Tedvrpl schreef op 12 oktober 2009 @ 00:48:

In dat geval zeg ik: kom vooral naar Amsterdam en laat van tevoren even weten naar welke kroeg je gaat!

Maar ff serieus, hotelkamers voor een uur in amsterdam zijn erg ranzig. Wat je ook zou kunnen doen is naar de bar in een zakenhotel. Daar zitten eenzame zakenmannen die vaak wel in zijn voor een verzetje en ze hebben al een kamer. Wel kans dat ze je voor prositituee aanzien maar dan zeg je gewoon dat je het voor je eigen plezier doet! Misschien niks voor jou maar het is een optie.

Ik vraag mij altijd af hoe dat gaat...hoe leg je uit wat je als vrouw alleen te zoeken hebt in de bar van een zakenhotel (redelijk) dicht bij je in de buurt. Beetje treurig als je zegt dat je in je eentje wat komt drinken of erop uit bent mannen te versieren.

Trouwens weet iemand hoe het "vreemdgaan" hotel bij Schiphol heet. Ik denk dat je hier minder raar aangekeken wordt als je onwennig met je sexdate aan de incheckbalie staat.
Op dat andere topic staat van alles over verschillende sexdatingsites. Je kan in je profiel trouwens je msn of mailadres zetten. Als je dan contact hebt kan je het ook meteen weer weghalen. Dan heb je geen engeltje nodig maar is natuurlijk toch iets onveiliger. Gebruik sowieso een apart adres zodat je niet herleidbaar bent voor mogelijke pottenkijkers.

@Mala: ben je 23! Had dat eerder gezegd, nu stromen de dames vast toe... Maar dat 1-persoons bed, daar moet je echt iets aan doen hoor!
@Haasje:

Gelukkig zijn er nog keurige mensen!

Ik vind het niet zo eng, maar da’s makkelijk voor mij als man natuurlijk. Maar spreek altijd eerst af op een publieke plek en wacht met verder gaan tot een volgende date. Laat je niet teveel meeslepen door de wens op iets leuks of geils maar hou je open en met name ook gedachten open voor de optie dat het toch niet zo een leuke vent is misschien. Een psychopaat kan je altijd treffen, ook in de kroeg. En op het forum kan je inderdaad ook de mist in gaan zoals in het verleden wel eens is gebleken. Het forumgedrag kan wel wat extra zekerheid geven. Maar zeker als vrouw moet je altijd voorzichtig blijven en een gezonde achterdocht lijkt mij altijd gepast.
en alweer ben ik het eens met meneer Ted.

ik ben wel heel blij dat Marije nog enthousiast is

maar zelfs de 25 jarigen, en ook de 55 jarigen vast ook om

maar weer niemand uit te sluiten, kunnen er heel vreemde

ideeen op na houden als het gaat om contact met vrouwen.

Zo gauw als je het idee hebt dat het de verkeerde kant opgaat,

hij doet ineens een stuk ruwer, noemt je dingen die hij heel opwindend vind en jij vooral beledigend en dergelijke.

Speel dan het spelletje mee tot je je uit de voeten weet te maken. Bestel een taxi en wacht in de hotellobby.

Ik heb wel eens bij verkeerde gasten moeten volhouden met toneelspelen tot ik een portemonnee uit het raam kon gooien.

(dingen als mobiel/portemonnee/horloge/sleutels gaan mannen altijd zonder veel denken achterna, logisch eigenlijk)

Daarna de deur goed op slot doen en je eigen telefoon bij de hand houden. Dit geld helaas wel vooral bij dates die bij je eigen huis plaatsvinden. Dus verzin een backup plan voor je avontuur zodat je goed voorbereid en met een gerust hart kan genieten.

en als boogje de gelukkige is, kijk maar uit voor zijn pijl ;)
Wil je echt met een vreemde vent maar 1 uurtje reserveren?

(dan ben ik misschien traag hoor... ik heb ff meer tijd nodig voor zoiets. Bovendien... als ik eenmaal bezig ben is een uur ook te kort )
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:boogje schreef op 12 oktober 2009 @ 01:51:

die houdt ons nauwlettend in de gaten... een verkeerde stap betekent over de knie en rode billetjes... ;)You're right! Daarom mijn vraag aan jou en aan Ted of jullie iets minder opvallend wille hengelen. Vriendelijk bedankt
Hengeltje uitgooien mag niet, maar er staat nergens dat je je e-mailadres hier niet mag neerplempen
quote:Xander68 schreef op 12 oktober 2009 @ 13:17:

Hengeltje uitgooien mag niet, maar er staat nergens dat je je e-mailadres hier niet mag neerplempen

Ook aan het vissen? (Waarom kan ik nog steeds geen smileys gebruiken?)

Je kunt het ook nog achter de schermen doen met een vriendenverzoekje.
quote:hmmmm schreef op 12 oktober 2009 @ 01:10:

beter dan de wachtkamer van de tandarts :DDaar kwam ik een oud ONS tegen vanmorgen. Een soort van ongemakkelijk zelfs bijna 20 jaar later
quote:fiba schreef op 12 oktober 2009 @ 14:38:

[...]

Je kunt het ook nog achter de schermen doen met een vriendenverzoekje.Of je netjes voorstellen op het voorsteltopic en vermelden dat je zoekende bent naar een sv.
quote:fiba schreef op 12 oktober 2009 @ 14:38:

[...]

Je kunt het ook nog achter de schermen doen met een vriendenverzoekje.

Ik vissen? ....wat ken je mij slecht....

heeft al bijna 2 jaar "verkering" met PODE (PrinsesOpDeErwt, of gewoon...Erwt)
quote:Xander68 schreef op 12 oktober 2009 @ 15:07:

[...]

Ik vissen? ....wat ken je mij slecht....

heeft al bijna 2 jaar "verkering" met PODE (PrinsesOpDeErwt, of gewoon...Erwt)Ik ken je wel een beetje hoor: weet dat je gelukkig bent met jouw prinses! Daarom zei ik ook waarom doen mijn smileys het niet.
quote:leveke schreef op 12 oktober 2009 @ 14:56:

[...]

Of je netjes voorstellen op het voorsteltopic en vermelden dat je zoekende bent naar een sv. Ach als je post op bepaalde topics stromen de vriendenverzoekjes met een beetje geluk ook wel binnen.
quote:hmmmm schreef op 12 oktober 2009 @ 12:58:

... Dus verzin een backup plan voor je avontuur zodat je goed voorbereid en met een gerust hart kan genieten.

en als boogje de gelukkige is, kijk maar uit voor zijn pijl ;)Potverdrie, toch te vroeg naar bed gegaan...

Wat veel vrouwen ook doen is laten blijken dat er iemand is die weet waar ze zijn en wat de plannen zijn, en dat als er iets gebeurt dat zijn contactgegevens voor anderen beschikbaar komen.
ik ben mijn sv's gewoon op de normale datingsites tegen gekomen. en als je duidelijk bent dat je niet echt op zoek bent naar een relatie maar naar een maatje waar je leuke dingen mee kan doen komt t wel goed hoor.

tuurlijk kan je dat doen is tog gezond een beetje genieten?

je kan dan tog bij hem thuis afspreken?

go for it girl
Er zijn zoveel mannen die het heerlijk vinden om gewoon af en toe sex te hebben..

Heerlijk als je gewoon af en toe iemand kan bellen als je zin hebt.. Mannen vindt je overal; kroeg, internet e.d..

Back-up plan als je de eerste keer afspreekt is trouwens wel een heel goed idee!
quote:Xander68 schreef op 12 oktober 2009 @ 13:17:

Hengeltje uitgooien mag niet, maar er staat nergens dat je je e-mailadres hier niet mag neerplempen Een emailadres neerplempen in een topic als deze is hengelen, Slimpie
Ik ben op zoek naar hetzelfde en heb het nu al gevonden, is wel een man met een relatie maar is erg ruimdenkend, weinig taboes en is een heerlijke seks partner, hij gaat eind van de maand weg voor een half jaar, dit wist ik al, en dat maakt het helemaal leuk, ik ben voor het eerst naar een erotisch feest geweest, is misschien ook wat voor jou, als je de juiste feesten uitzoekt kan je seks hebben of niet net waar je voor kiest, als er niemand met je mee wilt kan je hier wel een oproep doen. Veel geluk en (seks) plezier.
Ik doe wat ik doe en vraag niet waarom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven