Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
Met pannetjes kokend water gaat het ook wel, maar het is gewoon stom.

Dat is eigenlijk alles met schoonmaken, maar ik ga toch maar beginnen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Stom is het zeker, en er is ook nooit iemand die het spontaan voor je gaat doen ofzo....
Nee! Zelfs mijn moeder niet, die zegt alleen, zo dat mag je ook wel weer eens schoonmaken. Maar die heeft zo'n super georganiseerd huishouden, ik lijk niet op haar!
Whahaha ik ben ook al zo'n ontaard kind....mijn moeder had hele enge schema's
Mijn moeder niet hoor, vroeger was het altijd een zooitje, maar sinds ze werkt én wij de deur uit zijn is ze zo geworden. Ik snap het niet!
Een NoFrost vriezer dames....dat is de oplossing
Die hadden ze toen vast nog niet uitgevonden!
quote:elleinspe schreef op 05 november 2009 @ 10:16:

Een NoFrost vriezer dames....dat is de oplossing Een vriezer die niet vriest? hahahaha
quote:misschicken schreef op 05 november 2009 @ 10:20:

[...]

Een vriezer die niet vriest? hahahaha

Nee hij vriest wel, maar ontdooit ook zelf.

Een met zes laden, even de spullen eruit, doekje door de lade, spullen er weer in.....klaar
Hmm, oplossing is toch een werkster, oh dat ben ik zelf.

Vanmorgen in bed had ik een prachtig uitzicht op de spinnerag aan mijn lamp en om de verwarmingsbuizen. Toch maar morgen aan de schoonmaak gaan (was, badkamer, keuken, nou ja alles eigenlijk).

Elle, ik gebruik aan de fohn om de vriezer te ontdooien. Zo'n nofrost lijkt me wel wat.
Ik heb een werkster, mijn ma. Maar die doet 't niet. Zo flauw~!

Hermes, gaan we nog sporten vandaag?
Ik heb geen werkster, maar ben wel een lui huiswijf

Dus ik heb graag gemakjes in huis.

Ik heb wel een glazenwasser, dus dat scheelt ook weer.
Ik ga vanavond collecteren Nikki, ga jij sporten?

Glazenwasser ben ik ook
Jeetje, wat een ochtend... van half 10 tot half 1 tentamentijd en alle tijd ook nog nodig gehad :( Wat een vreselijk tentamen was dat! Volgende week uitslag, t gaat erom hangen.

Was helemaal slap en duizelig toen ik opstond om het in te gaan leveren.

Bedankt voor de tip van de fohn! Whoee ik moet heel nodig mn vriezer ontdooien, maar bij ons is het echt een laag van 5 cm dik!

Onweer vind ik alleen gezellig als ik ergens anders ben dan in mn eigen huis.. Wij wonen op een bovenetage bij het bos, met een enorm grote boom naast huis... Ik ben altijd bang dat het inslaat in die boom en dat de boom onze huiskamer dan komt binnenzetten!

Daarnaast is er beneden een keer brand geweest 's nachts... toen heeft iedereen aangebeld en geroepen, maar wij hoorden helemaal niks.... dus vandaar dat ik er een beetje angst voor heb.
Glazenwasser hebben we hier ook, anders moet 3 en 4 hoog gaanstaan klooien.

Ik denk dat ik zo ga, het is nu droog. Eerst even wat drinken en 'uitrusten' van het winkelen.

Je hoort wel of ik ben geweest, ik denk het wel hoor!

Waar collecteer je voor Hermes?

Wat vreemd dat je zo slap en duizelig was Joke, is het nu beter?
Slap en duizelig waarschijnlijk van de inspanning, snel doorschrijven, ineengekrompen zitten en sinds half 8 niks eten/drinken... Gelijk een lunch genomen toen ik klaar was en veel water achterover geslagen.
Hallo dames!

Jullie krijgen allemaal de groeten van gezondopviva!

Hier is sinds gisteren ineens de cv ketel kapot. Geen kachel is niet zo erg maar hebben ook geen warm water meer. Gisteren dus bij mijn buren moeten douchen. Nu is er een monteur geweest maar heeft geen idee wat er aan de hand is (ketel is 3 jaar oud) Hij komt over een uur weer terug.
Jokejacket, wat naar! Gaat het nu weer beter?

IBIEBETOP Iikbenikenbenertrotsop pracht nick ) hoop dat de monteur snel weet wat het is en het kan repareren!

Ben je gegaan Niki?

Ik collecteer voor het Diabetesfonds en het is hier nu ook droog, dus hup sneakers aan en lopen maar.
Ik ben gegaan hoor! Het ging lekker, 3x4, 1x5 en 4x2 minuten heb ik gedaan.

Moest eigenlijk niet, ik had bij de verkeerde week gekeken!
Goed dat je gegaan bent Nik.

Hermes: veel giften kunnen binnenhalen voor het Diabetesfonds? Ik vind het ontzettend tof dat je dat vrijwillig doet! Ik voel me aardig beter nu...... veel geslapen vanmiddag en vanavond een knoop doorgehakt, die eerder doorgehakt had moeten worden.....

Ik ben de laatste weken niet mezelf geweest... Er was niks meer over van de positief ingestelde meid, die ik voorheen was. School mislukte (wat nooit eerder was gebeurd) en mn gezondheid bleef ondermaats.

2 weken geleden heb ik jankend bij de richtingscoördinator van school mn verhaal gedaan en zij heeft advies gegeven waar ik aanvankelijk niks van wilde weten.... Vanavond heb ik besloten het advies toch op te gaan volgen, omdat ik niet alleen keuzes kan maken. Hierdoor ga ik 4 maanden vertraging oplopen... Maar so be it... ik wil weer mezelf kunnen zijn en niet achter de feiten aan blijven rennen.

Morgen dus weer een gesprek met de richtingscoördinator over de consequenties... en volgende week op adem komen om weer mezelf terug te gaan vinden!
Wat goed Nikki!
Wow Jokejacket, dat klinkt als een heftige periode. : hug: Wel fijn dat je de knoop hebt doorgehakt. En die vier maanden, die maken op het totaal van je studie en later als je werkt echt geen verschil! Het lijkt nu vertraging, maar dat is het niet, het is een investering in jezelf.
Oej, ik heb een nieuw merk ontdekt.. en ben me dus vanavond volledig te buiten gegaan.. ging even naar de stad (om kwart over acht) om snel een nieuwe bh te kopen, maar kom met drie tassen kleding thuis..

pffff..

maareuh.. 't is wel mooi! haha
Hmm, je maakt me wel nieuwsgierig Q: welk merk heb je ontdekt?

Ben "bang" dat ik ook veel ga shoppen als ik wat dunner ben.

Ik verheug me er nu al op!
Summum.. (zie summumwoman.nl)

pff.. het is zeker ellendig swarovski.. in maat 38 is namelijk alles ineens leuk.. haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven