100+ is nog altijd 200-
maandag 5 oktober 2009 om 17:42
donderdag 5 november 2009 om 22:55
Wat een leuk merk! Ik kende het ook nog niet.
Leuk dat je nu zoveel leuke kleren kunt kopen die ook nog eens goed zitten.
Ik heb zelf best stevige bovenarmen en borsten waardoor ik niet altijd meer in maat 42 pas, waardoor je al meerdere merken niet meer aankunt.
De Mango ga ik bijvoorbeeld nooit naartoe. Maar ja, inmiddels ben ik er ook wat te oud voor misschien
Leuk dat je nu zoveel leuke kleren kunt kopen die ook nog eens goed zitten.
Ik heb zelf best stevige bovenarmen en borsten waardoor ik niet altijd meer in maat 42 pas, waardoor je al meerdere merken niet meer aankunt.
De Mango ga ik bijvoorbeeld nooit naartoe. Maar ja, inmiddels ben ik er ook wat te oud voor misschien
donderdag 5 november 2009 om 23:01
Ik ga ook nooit naar de mango.. hou niet zo van die ketens (H&M, Vila, Vero moda etc).. Hou enorm van de Vanilia en vind Inwear ook heel leuk.. verder shop ik veel in kleine winkeltjes hier in de buurt, waar de verkoopsters mij kennen en dus goed helpen enzo..
Ik had ook stevige borsten (stevig? enorm!) maar daar is niet meer zo veel van over... kan nu ook makkelijk in bloesjes etc, dat is dus wel fijn.
Summum is zeker een leuk merk, wel duur.. maar wel echt heeeel leuk!
Ik had ook stevige borsten (stevig? enorm!) maar daar is niet meer zo veel van over... kan nu ook makkelijk in bloesjes etc, dat is dus wel fijn.
Summum is zeker een leuk merk, wel duur.. maar wel echt heeeel leuk!
vrijdag 6 november 2009 om 06:38
vrijdag 6 november 2009 om 07:27
Moggû!
Lekker hoor Q, dat shoppen.
Nooit van het merk gehoord. Maar nu kom ik ook nooit in de kleine winkeltjes....ik ben meer van de ketens
Goed van je JJ, dat je de knoop hebt doorgehakt. EN die 4 maand is niets vergeleken op een hele studie
Hier van de week veel gewerkt, en veel telefoontjes gepleegd. Wat loop je vaak tegen vreselijk dikke muren op zeg!
Lekker hoor Q, dat shoppen.
Nooit van het merk gehoord. Maar nu kom ik ook nooit in de kleine winkeltjes....ik ben meer van de ketens
Goed van je JJ, dat je de knoop hebt doorgehakt. EN die 4 maand is niets vergeleken op een hele studie
Hier van de week veel gewerkt, en veel telefoontjes gepleegd. Wat loop je vaak tegen vreselijk dikke muren op zeg!

vrijdag 6 november 2009 om 07:34
Zitten er mensen hier in de buurt van een van deze sportscholen, en wil je 2 weken gratis sporten?
Ik kan een bon krijgen waarmee je 2 weken gratis kunt sporten.
Geef even een gil als je belangstelling hebt.
Aalsmeer Molenvlietweg 18A
Almelo Groenplein 2
Almelo Stadionlaan 40
Amsterdam Distelweg 80
Amsterdam Koningin Wilhelminaplein 13 (WFC)
Amsterdam Rijnstraat 170
Apeldoorn Ambachtsveld 2
Arnhem Walstraat 76
Badhoevedorp Sloterweg 301
Bolsward Hartman (franchise) De Ward 10
Borne Hosbekkeweg 5a
Breda Teteringsedijk 297
Den Bosch Onderwijsboulevard 52
Den Haag Noordweg Noordweg 44a
Den Haag de Werf De Werf 27
Deventer Boreelplein 8
Drachten Omloop 48
Drienerlo Colosseum 86
Ede Grotestraat 61
Eindhoven Klokgebouw 256
Eindhoven PSV Stadion Stadionplein 2
Eindhoven Vijfkamplaan 6
Enschede J.J. van Deinselaan 10
Enschede Centrum Oosterstraat 1
Heel (franchise) Mgr.Savelbergweg 110
Heerlen Pater Beatusstraat 3
Heerlen Ten Esschen 100
Heiloo (franchise) Het Maalwater 2
Hengelo Lansinkesweg 2
Hilversum Kerkstraat 63/31
Hoofddorp Arnolduspark 16
Hoofddorp (Toolenburg) Hoofdweg 871
Hoogezand (franchise) Nieuweweg 8
Kudelstaart Wim Kan Dreef 5
Lelystad Maerlant 2
Meppel Blankenstein 275
Nieuw Vennep Lucas Bolsstraat 42
Nijmegen Vlaamsegas 2
Nijverdal Piet Heinweg 14
Noordwijkerhout The Right Move (franchise) Walserij 72
Nuenen Duivendijk 1
Oisterwijk Moergestelseweg 36
Oosterhout Krombraak 10
Papendrecht Lange Tiendweg 4
Roosendaal De Stok 12
Rosmalen (franchise) Groote Vlietlaan 15
Rotterdam Kralingen Kralingseweg 224
Schiedam Prinses Beatrixlaan 4
St. Oedenrode Bremhorst 4
Strijen Fitscore (franchise) Edisonweg 38
Tilburg Heuvelpoort 380
Tilburg Ringbaan Noord 97
Venlo Hagerhofweg 14
Venlo Van Pontstraat 20a
Vught Kraaiengatweg 3
Vlijmen (franchise) Pieter Breugelstraat 14a
Waalwijk De Gaard 126
Zwijndrecht Ter Steeghe Ring 47
Aalsmeer Molenvlietweg 18A
Almelo Groenplein 2
Almelo Stadionlaan 40
Amsterdam Distelweg 80
Amsterdam Koningin Wilhelminaplein 13 (WFC)
Amsterdam Rijnstraat 170
Apeldoorn Ambachtsveld 2
Arnhem Walstraat 76
Badhoevedorp Sloterweg 301
Bolsward Hartman (franchise) De Ward 10
Borne Hosbekkeweg 5a
Breda Teteringsedijk 297
Den Bosch Onderwijsboulevard 52
Den Haag Noordweg Noordweg 44a
Den Haag de Werf De Werf 27
Deventer Boreelplein 8
Drachten Omloop 48
Drienerlo Colosseum 86
Ede Grotestraat 61
Eindhoven Klokgebouw 256
Eindhoven PSV Stadion Stadionplein 2
Eindhoven Vijfkamplaan 6
Enschede J.J. van Deinselaan 10
Enschede Centrum Oosterstraat 1
Heel (franchise) Mgr.Savelbergweg 110
Heerlen Pater Beatusstraat 3
Heerlen Ten Esschen 100
Heiloo (franchise) Het Maalwater 2
Hengelo Lansinkesweg 2
Hilversum Kerkstraat 63/31
Hoofddorp Arnolduspark 16
Hoofddorp (Toolenburg) Hoofdweg 871
Hoogezand (franchise) Nieuweweg 8
Kudelstaart Wim Kan Dreef 5
Lelystad Maerlant 2
Meppel Blankenstein 275
Nieuw Vennep Lucas Bolsstraat 42
Nijmegen Vlaamsegas 2
Nijverdal Piet Heinweg 14
Noordwijkerhout The Right Move (franchise) Walserij 72
Nuenen Duivendijk 1
Oisterwijk Moergestelseweg 36
Oosterhout Krombraak 10
Papendrecht Lange Tiendweg 4
Roosendaal De Stok 12
Rosmalen (franchise) Groote Vlietlaan 15
Rotterdam Kralingen Kralingseweg 224
Schiedam Prinses Beatrixlaan 4
St. Oedenrode Bremhorst 4
Strijen Fitscore (franchise) Edisonweg 38
Tilburg Heuvelpoort 380
Tilburg Ringbaan Noord 97
Venlo Hagerhofweg 14
Venlo Van Pontstraat 20a
Vught Kraaiengatweg 3
Vlijmen (franchise) Pieter Breugelstraat 14a
Waalwijk De Gaard 126
Zwijndrecht Ter Steeghe Ring 47

vrijdag 6 november 2009 om 07:42
Hallo allemaal,
Sorry dat ik mijn gewicht niet heb doorgegeven deze week.
Had ruzie met de internetverbinding thuis.
Ik ben afgelopen dinsdag voor het eerst wezen aquajoggen... pfff dat was echt ff flink afzien. Had vanaf afgelopen april niks meer aan sport gedaan omdat ik de ziekte van pfeiffer had, en dat was te merken ook. De les duurde maar 45 minuten maar na 10 had ik al het idee dat ik de marathon had gelopen. Maar ik heb stug volgehouden en vond het wel leuk. Je voelt tijdens de meeste oefeningen je spieren al, dus dan krijg je ook het idee dat je goed bezig bent.
Het enige dat minder was, was dat ik 5 minuten voor het einde onwijze kramp kreeg in mijn kuit. Dat deed echt zooooo'n pijn. Duurde gewoon 15 minuten voordat ik het idee had dat het weg was. Maar goed, volgende keer gaat het vast beter.
Allemaal alvast succes gewenst voor komend weekend. Ik ben vanavond heel de avond alleen thuis en dat is altijd weer een grote uitdaging. De verleiding is dan zo groot om wat lekkers te pakken...
Sorry dat ik mijn gewicht niet heb doorgegeven deze week.
Had ruzie met de internetverbinding thuis.
Ik ben afgelopen dinsdag voor het eerst wezen aquajoggen... pfff dat was echt ff flink afzien. Had vanaf afgelopen april niks meer aan sport gedaan omdat ik de ziekte van pfeiffer had, en dat was te merken ook. De les duurde maar 45 minuten maar na 10 had ik al het idee dat ik de marathon had gelopen. Maar ik heb stug volgehouden en vond het wel leuk. Je voelt tijdens de meeste oefeningen je spieren al, dus dan krijg je ook het idee dat je goed bezig bent.
Het enige dat minder was, was dat ik 5 minuten voor het einde onwijze kramp kreeg in mijn kuit. Dat deed echt zooooo'n pijn. Duurde gewoon 15 minuten voordat ik het idee had dat het weg was. Maar goed, volgende keer gaat het vast beter.
Allemaal alvast succes gewenst voor komend weekend. Ik ben vanavond heel de avond alleen thuis en dat is altijd weer een grote uitdaging. De verleiding is dan zo groot om wat lekkers te pakken...

vrijdag 6 november 2009 om 07:53
quote:elleinspe schreef op 06 november 2009 @ 07:48:
PFFF.....gelukkig jammer, maar die sportscholen zitten niet in mijn buurt MissC Whoehahahaha, ik vond het ook al zo fijn jammer.
Goedemorgen, buienradarcheck eindigt altijd op het forum, geen idee hoe dat nou kan.
PFFF.....gelukkig jammer, maar die sportscholen zitten niet in mijn buurt MissC Whoehahahaha, ik vond het ook al zo fijn jammer.
Goedemorgen, buienradarcheck eindigt altijd op het forum, geen idee hoe dat nou kan.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 6 november 2009 om 08:02
quote:elleinspe schreef op 06 november 2009 @ 07:55:
Heul vreemd Solo....
Hoe gaat het?
Kun je het een beetje vinden in je nieuwe huis?
Ik kan nog een heleboel niet vinden in het nieuwe huis, maar HET heb ik er wel gevonden. Ik ben iedere dag zo blij dat ik hier mag wonen.
Buienradar heeft trouwens nog geen uitsluitsel gegeven over het dilemma scooter-of-bus, dus ik ga nog een keer kijken.
Heul vreemd Solo....
Hoe gaat het?
Kun je het een beetje vinden in je nieuwe huis?
Ik kan nog een heleboel niet vinden in het nieuwe huis, maar HET heb ik er wel gevonden. Ik ben iedere dag zo blij dat ik hier mag wonen.
Buienradar heeft trouwens nog geen uitsluitsel gegeven over het dilemma scooter-of-bus, dus ik ga nog een keer kijken.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 6 november 2009 om 08:06
MissC, er zit er bij mij wel 1 in de buurt..... Kan wel eens goed zijn om zo te kijken wat voor soort sportschool het is... Kan nooit kwaad natuurlijk... Wie weet wat er dan op volgt....
Kun je me effe mailen op Iejoor80@gmail.com dan kunnen we even wat verder afspreken als ik het van je mag hebben dan.....(kan wel vanavond pas reageren want kan niet bij Gmail op het werk...)
Ik gooi trouwens altijd de pakken van de optimel gewoon weg zonder de punten maar dit is wel handig.,.. Zal ze toch eens gaan opsparen dan....
Joke, goed dat je de knoop hebt doorgehakt.. en 4 maanden...wat is dat nou op een mensenleven... Heb je de cd inmiddels al binnen? Snap er helemaal niets van... heb hem tegelijkertijd met die voor Elle op de bus gedaan en die heeft hem al wel gewoon... Beetje vreemd....
Kun je me effe mailen op Iejoor80@gmail.com dan kunnen we even wat verder afspreken als ik het van je mag hebben dan.....(kan wel vanavond pas reageren want kan niet bij Gmail op het werk...)
Ik gooi trouwens altijd de pakken van de optimel gewoon weg zonder de punten maar dit is wel handig.,.. Zal ze toch eens gaan opsparen dan....
Joke, goed dat je de knoop hebt doorgehakt.. en 4 maanden...wat is dat nou op een mensenleven... Heb je de cd inmiddels al binnen? Snap er helemaal niets van... heb hem tegelijkertijd met die voor Elle op de bus gedaan en die heeft hem al wel gewoon... Beetje vreemd....
vrijdag 6 november 2009 om 08:12
Zo, zit eindelijk weer aan mijn favoriete ontbijt. Dat verkopen ze hier alleen bij de Appie en 'mijn' Appie was 2 weken dicht vanwege een verbouwing. En ik had natuurlijk niet gezien dat ze dicht zouden gaan, dus ik zat ineens zonder mijn ontbijtgranen. Hoop dat mijn snaaizin weer wat minder wordt als ik gewoon ontbijt. Heb afgelopen weken ontbeten met brood, dus op zich wel prima, maar dit is lekkerder.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 6 november 2009 om 08:24
quote:misschicken schreef op 06 november 2009 @ 07:34:
Zitten er mensen hier in de buurt van een van deze sportscholen, en wil je 2 weken gratis sporten?
Ik doe net of er geen bij mij in de buurt zit. Goed?
Maar wat superlief dat je het hier aanbied
Ik doe net of er geen bij mij in de buurt zit. Goed?
Maar wat superlief dat je het hier aanbied