Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
Ghe van jou WEET ik dat je er eentje in je durp hebt!
Joke, goed dat je knoop hebt doorgehakt.

Solo, fijn dat je nieuwe huis bevalt!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:misschicken schreef op 06 november 2009 @ 08:27:

Ghe van jou WEET ik dat je er eentje in je durp hebt!
Doen jullie echt helemaal niks aan sport / xtra bewegen dan?
Ik fiets heel veel, en probeer te zwemmen.

Maar sporten, nee.
Ik loop met mijn honden, fiets voor boodschappen, en verder momenteel niets nee.
Nee.........

Ik ben echt allergisch voor elke vorm van beweging, en doe het daarom zo weinig mogelijk!!
Niet om lullig te doen hoor, maar hoe wil je (veel) blijvend afvallen zonder xtra te bewegen?
Oh, en doe best lichamelijk zwaar werk, dus ik vind dat dat ook telt.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 06 november 2009 @ 08:42:

Niet om lullig te doen hoor, maar hoe wil je (veel) blijvend afvallen zonder xtra te bewegen?

Dan maar niet HPL....

Mijn humeur is voor mij belangrijker!
quote:lola68 schreef op 06 november 2009 @ 08:43:

Oh, en doe best lichamelijk zwaar werk, dus ik vind dat dat ook telt. En helpt het ook echt?
Dat gaat vooralsnog prima. Ik wil weer naar de sportschool, maar het zit er hier qua portemonnee even niet in.

Heb er een fijne extra uitgave bijgekregen voor zoon.

Maar over 10 kilo mag ik op de Wii...ga ik thuis lekker gimmestieken.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 06 november 2009 @ 08:42:

In een grijs verleden heb ik heel veel gesport. Stond 3 tot 4 keer per week in de sportschool. 3 uur trainen per keer.

En waar heeft het me gebracht?

Nergens.

Ik viel er geen gram mee af. Maar toen was ik nog jong, had geen gezin en plenty energie.

En nu met gezin, een oud lijf, kan ik de fut niet meer opbrengen.

Zit trouwens altijd met een oppasprobleem ivm met werktijden man. Ik ben allang blij dat ik de dag doorkom. Daar zit geen spat kracht voor sporten bij momenteel.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 06 november 2009 @ 08:44:

[...]

En helpt het ook echt?Nee helaas niet....
Ik heb 2 jaar terug bijna dagelijks in de sportschool gestaan...en viel er geen gram extra door af hoor.

Werd er wel steviger van, qua structuur.
Als ik naar de sportschool ga, is er maar 1 die afvalt........en dat is mijn man
MissC hoe kun je nu niet afvallen als je dagelijks sport? Wat deed je dan?
Goedemorgen allemaal,

Wat een lieverds zijn jullie toch Bedankt voor de bemoedigende woorden... Ik vind het best spannend allemaal!

Iejoor: De cd is nog steeds niet binnen! Ik snap er ook niets van! Heb al bij de buren geïnformeerd offie daar toevallig aangekomen is, maar nee :S Verkeerd adres aan jou doorgegeven misschien of dat jij het verkeerd genoteerd hebt? Ik ga es ff checken op mn mail wat ik jou gestuurd heb.... Ik wil hem heel graag hebben, ben erg benieuwd...

Het lijkt me vooral interessant om bezig te zijn met hoeveel punten een product waard is... die vergelijking te trekken.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 06 november 2009 @ 08:55:

MissC hoe kun je nu niet afvallen als je dagelijks sport? Wat deed je dan?

Ik zei niet dat ik NIET af viel, ik zei dat ik er geen gram extra door af viel.

Ik deed cardiofitness....fietsen, steppen, lopen, en een rondje apparaten voor de spiertjes.
Iejoor: het adres heb ik goed doorgegeven in ieder geval.... hoe kan een brief op zo'n korte afstand nou kwijtraken?!
Joke, ik heb hem ook nog niet terug gehad en heb wel mijn adres achterop gezet dus als er iets niet klopt in het adres krijg ik hem vast wel terug... Er zat wel 1 postzegel iets losser op dus misschien dat die er in de brievenbus of tijdens het sorteren af is gegaan maar dat mag ook niet zo'n lange vertraging opleveren.. Heel erg vaag.... misschien kunnen ze mijn handschrift niet goed lezen ofzo... Had wel een foutje gemaakt in het adres maar heb dat gecorrigeerd dus dat mag het ook niet zijn... hmmmm, snap er helemaal niets meer van... Als je hem na het weekend nog niet hebt moet je het maar even laten weten dan stuur ik een nieuwe op.....

HPL, bij mij helpt sporten (krachttraining oid) alleen om strakker in mijn vel te komen... niet om af te vallen. Daar helpt gewoon bewegen in de zin van wandelen iedere dag enzo veel beter voor... Maar strakker in mijn vel is ook wel fijn... Dus we gaan eens kijken of die sportschool waar ik naar toe mag via MissC iets is... Alhoewel die wel heel erg duur is normaal gesproken geloof ik...
quote:Jokejacket schreef op 06 november 2009 @ 09:02:

Iejoor: het adres heb ik goed doorgegeven in ieder geval.... hoe kan een brief op zo'n korte afstand nou kwijtraken?!Blijft heel erg vaag zeker omdat Elle hem gelijk de dag erna al had.....Maar goed ben inmiddels wel wat gewend met de post....
Aan je handschrift kan het niet liggen Iejoor, die is heel duidelijk...op mijn envelop tenminste wel!
Nou jah, we wachten nog wel even af Komt goed!
Goedemorgen,

Wat vreemd van die envelop, hoop dat 'ie snel boven water komt.

Solo, wat is het geworden? Hoop de scooter!

Ik was altijd erg antisport (Elle weet van mijn perikelen voor het eerst in de sportschool), maar moet zeggen dat ik het nu echt leuk vind. Het doel is niet afvallen. Doel is meer bewegen, conditie verbeteren (en de driedubbele kipfilets van mijn bovenarmen aan te pakken). Ik ben niet goed erin of zo. Het maakt vooral mijn hoofd leeg en geeft me energie

Als ik niet ga, zoals vorige maand, dan word ik alleen maar lamlendiger.

MissC en Lola doen jullie andere beweging (wandelen, zwemmen, thuis voor de buis sporten) of helemaal geen sport?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven