Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen zonder....

04-11-2009 20:27 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afvallen zonder.... te vallen!

Een nieuw afvaltopic waarin niemand meer van de trap valt of tussen de tramrails terecht komt!

Het vorige deel staat hierrrrr.
Peas on earth!

Ik was gisteren door ultieme zieligheid rond 21.45 naar bed gegaan, alles deed zo'n zeer.... bah. Gelukkig wel lekker geslapen en nu zie ik er weer een stuk florisanter uit

Plous, veel plezier met je relaxdag!

Drift, vol programma! Ik dacht dat jij dit weekend ging relaxen?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 november 2009 @ 10:45:

Drift, vol programma! Ik dacht dat jij dit weekend ging relaxen?

Euh... morgen ja

Wat vervelend dat je gisteren zo'n pijn had. Hoop dat dat inmiddels wat minder wordt.

Heb jij nog plannen vandaag?
O, gelukkig gaat het wat beter Erwt! Je moet wel van je weekend kunnen genieten!!

En Drift: lekker ren-en-vlieg dagje voor jou!

Maar veel plezier bij de film, ik ben benieuwd!!

Hier een rustig weekend, lekker... Heb wat ontwerpklussen, en verder niks, zálig!
Naar welke film ga je Drift?

Ik ga vanavond trouwens naar 2012, heb daar heel verschillende verhalen over gehoord, dus ben benieuwd....

Gaat nu gelukkig een stuk beter. Gisteren ging het overdag ook wel okee, maar 's avonds deed kaak heel veel pijn. Bah!

Hier lekkere relaxdag. Paar boodschapjes doen, beetje vroeg eten want vroege film (film duurt bijna DRIE uur!)
Peas on earth!
Ben ook wel benieuwd naar 2012, wist niet dat 'ie zo lang duurt...

Ik ga naar het ding waar Age momenteel mee bezig is Erwt.
Ah, dacht ik al. Leuk!
Peas on earth!
Ja, ik heb wel zin om te gaan! Vriendin met wie ik afgesproken heb heb ik ruim een maand geleden voor het laatst gezien dus ook fijn haar weer te zien.

Is het bij jullie ook van dat vieze sombere herfstweer? Hier de hele ochtend regen gehad, nu sinds een kwartiertje ofzo droog. Bleh!
Grijs saai regenachtig herfstweer: check!

De wasmachine draait, maar om de was op te kunnen hangen, moet ik echt een heeeele berg was opruimen (lees: was van wasrek halen en hele berg schone was gaan opruimen)
Peas on earth!
Hmmm.... ik prop die schone was dan meestal in de droger, om het er bij aantrekken weer uit te halen... En gebruik droogrek dan weer als droogrek.

*iets in mij zegt dat dit wel heel onlogisch is*

Hier ook regen en grauw. Moet nog naar de kapper, maar zit te twijfelen of ik zal gaan, of dat ik me in huis opsluit.

Maar ja, ik moet ook nog boodschappen doen, dus er uit moet ik toch :(
Ik wil ook best een droger
Peas on earth!

Ik heb een heel gezellig feestje gehad, en gelukkig ging iedereen nog een beetje bijtijds weg (voor drieen, best netjes) zodat ik weer bijtijds op kon. Oh, en ik heb heeeel fijne kadootjes gehad! Een grote pepermolen en veel hele fijne boeken en de bijbel van de Italiaanse keuken. Nu nog even stofzuigen en dan zo de hele middag repeteren, morgen premiere, brr.

En dinsdag mag ik geloof ik ook eindelijk eens een beetje uitslapen, begin d'r lichtelijk naar te smachten...

Fijne dag allemaal!
Oh leuk Moos, en wat een toffe kadootjes!!!

En spannend morgen, ben je al zenuwachtig?

@ Erwt: het is idd wel heel fijn, die droger....
Fijn dat je feestje zo geslaagd was Moos! Leuk! En leuke cadeau's zijn altijd fijn.

Heb je een beetje zin in de premiere?

Ik heb geen droger. Toen ik nog met ex woonde had ik er wel een maar die gebruikte we niet veel. De meeste van mijn kleding is ook niet zo heel geschikt voor de droger dus ik vind het eigenlijk wel prima zo. Mis het niet echt.
Nee, niet zenuwachtig nog. Een uurtje voor aanvang zal ik wel stervende zijn morgen, maar soit, dat hoort erbij.. Repetitie ging lekker, dus da's erg fijn!

Ik dacht altijd dat ik een droger wilde, tot ik een keer in de wasserette het 1 en ander in zo'n ding had gegooid. Nog wel enigszins opgelet wat wel en niet kon, maar het meeste werd er echt niet mooier van, vond ik.

Zo, ik blijf lekker thuis vanavond. Heb eigenlijk ook stiekum wel veel zin om naar een voorstelling te gaan, maar het lijkt me verstandiger om lekker een filmpje te kijken en op tijd naar bed te gaan.. Toch nog even kijken of die voorstelling verder nog speelt.
Godskolere zeg. Was me dat janken. Eerst Dirty pretty things gekeken, mooie film, op het eind al best een beetje , maar toen The Shawshank Redemption. Pffff. Moet alweer bijna huilen nu ik de titel type (ok, ik ben ook wel een kléin beetje oververmoeid geloof ik, dat helpt ook ) maar mán, wat een film. Echt heel mooi. En heel sielug. En Morgan Freeman is toch echt wel één van mijn favoriete acteurs, geloof ik.
Jaaaa, Dirty Pretty Things is mooi!

En ik doe dinsdag met je mee Moos, eindelijk uitslapen!

Afgelopen nacht 2 uur geslapen, aankomende nacht worden dat er minder dan 5.

Trusten dus!
Lekker janken Moos

Ik hoop dat je lekker heb geslapen Age

Gister lekker dagje gehad en lekker eten laten bezorgen en tv gekeken met een dekentje op de bank.

Age, ik kwam je tegen op twitter, en heb aangegeven dat ik je wilde volgen. Dan weet je dat ik het ben. Wil je niet, dan blok je me gewoon, net als Xander

Vandaag aan een verslag beginnen voor studie. Helegaar geen zin in, want tis een huiswerkopdracht en het verslag heeft zeer weinig met mijn studie te maken.

2012 was leuk! Beetje slap verhaal (net té toevallig dat de hoofdpersonen natuurlijk wél die wereldramp overleven ), maar goeie special effects, knap gemaakt. Gezellige rel op onze rij met puberjochies die na de pauze op iemands plek zaten, maar wél de juiste kaartjes bleken te hebben. Vader van gezin (zaten daar eerst) wilde die jongens fysiek uit hun stoelen slepen, waarop mevrouw voor ons tetterde 'u blijft van die kinderen áf'. Reuze gezellig

Plous, leuk dat je een lekker dagje had

Twitter-Xander? Míjn Xander?

Moos vanwege films

Age lekker geslapen?
Peas on earth!
om de rel bij Erwt en Xan in de bioscooprij.

Ik heb een gezellige avond gehad. Ben met het nachtnet naar huis gekomen en nu nog niet zo heel lang wakker. Moet van mezelf de badkamer gaan poetsen. Zo geen zin in maar moet echt gebeuren...

Moos, veel succes met de premiere vandaag. Is dat waar je een mail over rond gestuurd hebt (vast, zit ik me nu te bedenken want ook dat is vandaag ).

Plous, wil Xander niks met je te maken hebben?
Beetje te ongeduldig, dus dubbel
Ik zit ook heerlijk in een joggingbroek op de bank. Leuk dat jullie allemaal (bijna) naar de film zijn geweest. Ben ik de enige die kneuterig 'ik hou van Holland' heeft zitten kijken?
Ja Vinyl, iemand moet de kneuterigheidseer hoog houden natuurlijk
Ben ik heel goed in, dus ik doe het graag!

Factuurtje volgt
Krijg ineens zin om buiten uit te waaien. Stom he?
Hmmm ik las net een topic waarin mensen schreven dat ze Ik Hou Van Holland gisteravond heel 'nep' vonden. Ik vind het soms wel grappig, maar ik vind Linda de Mol stom én ze heeft altijd van die rare kleren aan, waardoor ik dan teveel afgeleid word

Ik heb net dan tóch maar die hele stapel was gevouwen en bed afgehaald. Nu zo nog even opmaken...
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven