Lijf & Lijn alle pijlers

Wii sports active - wie nog meer?

15-06-2009 15:09 422 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds heel kort (heb het pas één keer gedaan) de EA Sports Active voor de Wii. (workout programma) Ik bewoog echt niet of nauwelijks dus dit zou echt een shock moeten worden haha. Ik ben benieuwd wie dit ook heeft, hoeveel je het doet, of je vind dat het werkt en of je ermee afgevallen bent. Ik ben van plan om deze maand het 30 dagen challenge ding te doen. Misschien kunnen we hier ervaringen bespreken en elkaar een beetje motiveren.
Zooooooooo.. ik zie nu pas hoe lang het geleden is dat hier nog iemand postte. Misschien praat ik wel met mezelf nu.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Mijn vriend is jarig volgende week zondag, en ik ga dus een Wii kopen. ik ben heel benieuwd, ik ben nl heel sportief, en heb van mijn schoonmoeder gehoord dat zij het balance board koopt voor mijn vriend ..dus we kunnen met de Wi gaan sporten..hebben jullie echt resultaten ??
Heb ook 2.5 week niet gesport. Maar van de week wii fit plus gekocht en die is leuk. Vooral kungfu en vind het fijn dat je een aantal oefeningen achter elkaar kunt doen zonder al die tijd er tussen zoals bij de oude. Heb er momenteel behoorlijke spierpijn van.

@chili Ik merkte in elk geval dat mijn conditie en kracht beter werd, maar goed daar ontbrak het bij mij dan ook compleet aan
He dames, daar was ik ook weer. Was even een weekendje weg.

Vorige week gewoon netjes een paar keer Wii Fit Plus gedaan.

Vandaag de nieuwe Active gedaan en ik vond hem super, stiekem beter dan de Fit Plus. Gave nieuwe oefeningen en gewoon ja lekker bezig zijn weer. Ga morgen weer gauw nog een keer doen. Ben blij dat er weer wat mensen reageren op het topic.

@Chili: ik heb soms toch echt wel spierpijn, ik zweet en ook de conditie verbeterd, ik gebruik het ongeveer 4 maal per week en 1 maal ga ik naar de sportschool.
Ik heb het idd al een tijdje niet meer gedaan, stok achter de deur is weg en achillispees doet weer pijn. De HA raad mij ook aan om de springoefeningen nog even te laten voor wat ze zijn en wel iig rennen. Mijn bovenbenen kwabbelen ook goed, jammer dat ik niet kan/mag springen.
Ik ben van plan om morgen weer met de Fit te gaan beginnen. Hoesten is nu wel zowat over. Vanmorgen kwartiertje op de tramp gestaan, ging goed.

Ik had zo'n folder van die Fit Plus meegenomen, maar klopt het dat eigenlijk alleen die yoga- en balance-oefeningen veel uitgebreider zijn geworden?

Klinkt wel goed als er niet al dat geklets tussendoor zit, ik vind dat irritant worden (en tijdrovend).
ik laat het jullie nog weten, ik verheug me er wel op
@Elmervrouw, Wii Fit Plus is veel uitgebreider dan Wii Fit. Niet alleen meer yoga en balance oefeningen, maar ook veel meer fun dingetjes. Zoals Kong fu, en de ritmische parade (mijn favorieten!) Je kunt er echt meer mee dan met Wii Fit.

Ik ben ook begonnen met Wii Active. Heb het nu 2 dagen gedaan. En spierpijn dat ik had!!! Daarna was mn rustdag, en na die rustdag ging mn schouder uit de kom. (niet van het wii-en!!) Dat is nu weer redelijk hersteld, dus deze week ga ik er weer verder mee. Bevalt me goed. Leuke afwisselende oefeningen!
ritme parade is leuk. Zelfs met mijn gebrek aan ritme gevoel
Zo! Weer ge-Wii-Fit!

Ik moet nu wel steeds denken aan een topic hier op het forum, over dat die Wii-afst.bediening door de tv vloog. Ik gebruik ook nooit dat koordje. Haha, krijg die beelden niet meer uit mijn hoofd (nl ook op YouTube gezien).
Ik heb ook een ernstig gebrek aan ritmegevoel.

Bij dat steppen krijg ik bijna nooit 'Perfect' te zien, terwijl ik toch het idee heb dat ik dat goed doe.
grin ik ken het, en dat is zeer frustrerend als de top10 gevuld is door de hele fam en jij er nauwelijks in voor komt
Ik doe het gelukkig in mijn eentje, dan ben ik altijd de beste.
Ik snap dat wel, harder met je voeten stampen (is wel niet goed voor de balanceboard maar ja) en het helpt echt.
Zo, ik heb net de sports active gehald... vond de wii fit een beetje saai worden. Ik kreeg een stijve nek van naar doe coach kijken terwijl ik op mn rug oefeningen lag te doen... dus ik ga lekker hupsen en springen 's morgens om 6 uur :-D

Heerlijk fit begin van de dag. Ben benieuwd hoe t me morgen gaat bevallen!!!
Zijn er dames die nog Wii sporten?

Ben nu fanatiek met de Wii Active extra, gaat heel goed, weer allemaal leuke nieuwe dingen waar ik ook plezier in krijg. Boksen is weer net even anders, er zit nu steps in, weer nieuwe armoefeningen, squats met meerder opties. Een warming up en coolingdown, opdrukken, en buikspieroefeningen. Weer genoeg oefeningen dus.

Nou ja ben benieuwd of iemand nog zijn Wii gebruikt voor deze doeleinden!
Ja, met de Wii Fit, maar niet elke dag. Ik wissel af met de minitrampoline.
Misschien toch ook weer eens met de Active aan de gang in plaats van met de Fit.
Ik heb nu sinds een paar dagen de Wii Active, en ik vind het een stuk leuker dan de Wii Fit. Bij de Wii Fit ging het gepraat tussendoor irriteren, het duurde te lang. Ook het veel op de grond moeten liggen vind ik niet prettig.

Ik heb van de Active echt spierpijn en ik moet heel erg zweten en dat terwijl hij nog op lage intensiteit staat, hebben jullie dat ook?

En hebben jullie nog tips om het springen bij inline skaten te verbeteren?
pas springen als je in het laatste blokje bent van de ramp. Maar zelfs als je dat weet is het lastig, want als je moe wordt wil j toch eerder gaan springen.
Ja, dat had ik in het begin met de Active ook. (Scheelde ook wel dat het middenin de zomer was.)

Tja, dat springen.. wat Varuca zegt. Ik vind het doodvermoeiend, eerlijk gezegd.
Ik ga het proberen, bedankt!

Het is inderdaad superzwaar, zeker als er een paar achter elkaar komen.
Maar je merkt wel hoe vaker je het doet hoe beter je er in wordt. Dus oefening baart in dit geval toch echt kunst.

Ik heb nu op Wii Extra gelukkig geen springen meer, maar ik moet wel squats doen en gelijk opstaan om te springen met waterskien. Zelfde idee dus als het skaten.
wii extra wat Souffle?

Ik ben nu nog in de wii fit plus. Vind't erg fijn dat je gewoon heelveel spier en yoga oefeningen achter elkaar kunt doen zonder al dat gelul tussen door. Dan duurt een half uur trainen ook echt een half uur en niet het dubbele.
We hebben geen Wii fit helaas, maar de Wii sports...we gaan nog sparen voor het balance board met Wii fit. Kan wel vertellen dat met wii sports we veel tennisen en dat voel je wel in je arm hoor!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven