Wii sports active - wie nog meer?
maandag 15 juni 2009 om 15:09
Ik heb sinds heel kort (heb het pas één keer gedaan) de EA Sports Active voor de Wii. (workout programma) Ik bewoog echt niet of nauwelijks dus dit zou echt een shock moeten worden haha. Ik ben benieuwd wie dit ook heeft, hoeveel je het doet, of je vind dat het werkt en of je ermee afgevallen bent. Ik ben van plan om deze maand het 30 dagen challenge ding te doen. Misschien kunnen we hier ervaringen bespreken en elkaar een beetje motiveren.
zaterdag 21 november 2009 om 19:54
zaterdag 21 november 2009 om 21:50
Heb ook 2.5 week niet gesport. Maar van de week wii fit plus gekocht en die is leuk. Vooral kungfu en vind het fijn dat je een aantal oefeningen achter elkaar kunt doen zonder al die tijd er tussen zoals bij de oude. Heb er momenteel behoorlijke spierpijn van.
@chili Ik merkte in elk geval dat mijn conditie en kracht beter werd, maar goed daar ontbrak het bij mij dan ook compleet aan
@chili Ik merkte in elk geval dat mijn conditie en kracht beter werd, maar goed daar ontbrak het bij mij dan ook compleet aan
maandag 23 november 2009 om 20:48
He dames, daar was ik ook weer. Was even een weekendje weg.
Vorige week gewoon netjes een paar keer Wii Fit Plus gedaan.
Vandaag de nieuwe Active gedaan en ik vond hem super, stiekem beter dan de Fit Plus. Gave nieuwe oefeningen en gewoon ja lekker bezig zijn weer. Ga morgen weer gauw nog een keer doen. Ben blij dat er weer wat mensen reageren op het topic.
@Chili: ik heb soms toch echt wel spierpijn, ik zweet en ook de conditie verbeterd, ik gebruik het ongeveer 4 maal per week en 1 maal ga ik naar de sportschool.
Vorige week gewoon netjes een paar keer Wii Fit Plus gedaan.
Vandaag de nieuwe Active gedaan en ik vond hem super, stiekem beter dan de Fit Plus. Gave nieuwe oefeningen en gewoon ja lekker bezig zijn weer. Ga morgen weer gauw nog een keer doen. Ben blij dat er weer wat mensen reageren op het topic.
@Chili: ik heb soms toch echt wel spierpijn, ik zweet en ook de conditie verbeterd, ik gebruik het ongeveer 4 maal per week en 1 maal ga ik naar de sportschool.
dinsdag 24 november 2009 om 12:40
dinsdag 24 november 2009 om 17:43
Ik ben van plan om morgen weer met de Fit te gaan beginnen. Hoesten is nu wel zowat over. Vanmorgen kwartiertje op de tramp gestaan, ging goed.
Ik had zo'n folder van die Fit Plus meegenomen, maar klopt het dat eigenlijk alleen die yoga- en balance-oefeningen veel uitgebreider zijn geworden?
Klinkt wel goed als er niet al dat geklets tussendoor zit, ik vind dat irritant worden (en tijdrovend).
Ik had zo'n folder van die Fit Plus meegenomen, maar klopt het dat eigenlijk alleen die yoga- en balance-oefeningen veel uitgebreider zijn geworden?
Klinkt wel goed als er niet al dat geklets tussendoor zit, ik vind dat irritant worden (en tijdrovend).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
dinsdag 24 november 2009 om 20:44
@Elmervrouw, Wii Fit Plus is veel uitgebreider dan Wii Fit. Niet alleen meer yoga en balance oefeningen, maar ook veel meer fun dingetjes. Zoals Kong fu, en de ritmische parade (mijn favorieten!) Je kunt er echt meer mee dan met Wii Fit.
Ik ben ook begonnen met Wii Active. Heb het nu 2 dagen gedaan. En spierpijn dat ik had!!! Daarna was mn rustdag, en na die rustdag ging mn schouder uit de kom. (niet van het wii-en!!) Dat is nu weer redelijk hersteld, dus deze week ga ik er weer verder mee. Bevalt me goed. Leuke afwisselende oefeningen!
Ik ben ook begonnen met Wii Active. Heb het nu 2 dagen gedaan. En spierpijn dat ik had!!! Daarna was mn rustdag, en na die rustdag ging mn schouder uit de kom. (niet van het wii-en!!) Dat is nu weer redelijk hersteld, dus deze week ga ik er weer verder mee. Bevalt me goed. Leuke afwisselende oefeningen!
woensdag 25 november 2009 om 11:12
woensdag 25 november 2009 om 13:07
Zo, ik heb net de sports active gehald... vond de wii fit een beetje saai worden. Ik kreeg een stijve nek van naar doe coach kijken terwijl ik op mn rug oefeningen lag te doen... dus ik ga lekker hupsen en springen 's morgens om 6 uur 
Heerlijk fit begin van de dag. Ben benieuwd hoe t me morgen gaat bevallen!!!

Heerlijk fit begin van de dag. Ben benieuwd hoe t me morgen gaat bevallen!!!
donderdag 3 december 2009 om 21:33
Zijn er dames die nog Wii sporten?
Ben nu fanatiek met de Wii Active extra, gaat heel goed, weer allemaal leuke nieuwe dingen waar ik ook plezier in krijg. Boksen is weer net even anders, er zit nu steps in, weer nieuwe armoefeningen, squats met meerder opties. Een warming up en coolingdown, opdrukken, en buikspieroefeningen. Weer genoeg oefeningen dus.
Nou ja ben benieuwd of iemand nog zijn Wii gebruikt voor deze doeleinden!
Ben nu fanatiek met de Wii Active extra, gaat heel goed, weer allemaal leuke nieuwe dingen waar ik ook plezier in krijg. Boksen is weer net even anders, er zit nu steps in, weer nieuwe armoefeningen, squats met meerder opties. Een warming up en coolingdown, opdrukken, en buikspieroefeningen. Weer genoeg oefeningen dus.
Nou ja ben benieuwd of iemand nog zijn Wii gebruikt voor deze doeleinden!
woensdag 9 december 2009 om 21:16
Ik heb nu sinds een paar dagen de Wii Active, en ik vind het een stuk leuker dan de Wii Fit. Bij de Wii Fit ging het gepraat tussendoor irriteren, het duurde te lang. Ook het veel op de grond moeten liggen vind ik niet prettig.
Ik heb van de Active echt spierpijn en ik moet heel erg zweten en dat terwijl hij nog op lage intensiteit staat, hebben jullie dat ook?
En hebben jullie nog tips om het springen bij inline skaten te verbeteren?
Ik heb van de Active echt spierpijn en ik moet heel erg zweten en dat terwijl hij nog op lage intensiteit staat, hebben jullie dat ook?
En hebben jullie nog tips om het springen bij inline skaten te verbeteren?
donderdag 10 december 2009 om 20:09
donderdag 10 december 2009 om 20:11