En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
donderdag 30 augustus 2007 om 09:04
Hij krijgt er de zooi gratis bij, Yamuna. Scheelt jou weer schrobben.
Mijn Muis, een erg onattent typetje -heeft 'ie niet van mij hoor- schijnt een vriendenboekje mee naar huis te hebben gekregen van een klasgenootje. Klasgenootje wil het nu terug. Eén probleempje: ik kan het niet vinden in de bende die mijn huis heet, ik weet niet eens hoe het eruit ziet, weet niet of ik ooit wel een vriendenboekje in mijn handen geduwd heb gekregen. Als het wel zo is is het vast samen met een hoop papier, een paar gymtassen, en onderweg naar het zwembad, of zo iets. Het is Kwijt.
Help -uitroepteken-
Mijn Muis, een erg onattent typetje -heeft 'ie niet van mij hoor- schijnt een vriendenboekje mee naar huis te hebben gekregen van een klasgenootje. Klasgenootje wil het nu terug. Eén probleempje: ik kan het niet vinden in de bende die mijn huis heet, ik weet niet eens hoe het eruit ziet, weet niet of ik ooit wel een vriendenboekje in mijn handen geduwd heb gekregen. Als het wel zo is is het vast samen met een hoop papier, een paar gymtassen, en onderweg naar het zwembad, of zo iets. Het is Kwijt.
Help -uitroepteken-
donderdag 30 augustus 2007 om 09:19
Oei, dat is echt een naar probleem. Zo'n boekje kan je niet vervangen door een nieuwe terug te geven. Hahahhaha, een nieuwe geven en muis op pagina 1 staan. De andere 30 zijn gewoon verdwenen. Wellicht vind je het op een hele rare plek.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 30 augustus 2007 om 09:38
donderdag 30 augustus 2007 om 09:55
donderdag 30 augustus 2007 om 10:37
donderdag 30 augustus 2007 om 12:06
en toch vind ik m leuk die edmund...
ik ben het meestal niet met hem eens, maar ik vind het prijzenswaardig hoe hij het toch altijd weer voor elkaar krijgt om de ene na de andere pijler op stelten te zetten met zijn kolder ....
al die viva vrouwen die hem ras de oren willen wassen.
die hem willen slaan in de hoop dat zijn verstand weer op de juiste plek terug valt ...
ben toch benieuwd of hij echt zo is of heel erg stug een typetje volhoud..
ik ben het meestal niet met hem eens, maar ik vind het prijzenswaardig hoe hij het toch altijd weer voor elkaar krijgt om de ene na de andere pijler op stelten te zetten met zijn kolder ....
al die viva vrouwen die hem ras de oren willen wassen.
die hem willen slaan in de hoop dat zijn verstand weer op de juiste plek terug valt ...
ben toch benieuwd of hij echt zo is of heel erg stug een typetje volhoud..
donderdag 30 augustus 2007 om 12:08
Oh dan heeft hij als hij pech heeft een vriendje minder of kwaaie vriendjes moeder aan zijn broek.
Heel vermoeiend hier af te wassen, als het een aan het drogen is alvast wat voor te bereiden aan het eten, EN EEN ROOD TEKORT AAN AANDACHT SCHREEUWENDE KITTEN IN JE BROEK HANGT, OPKLIMMEND NAAR JE HEUPEN. Ik kan hem moeilijk pakken als ik met mijn handen in het gehakt zit. Verder lijkt het hier of er een bom is ontploft. Keukenkastjes die openstaan omdat ik aan het koken ben is hij ingesprongen en heeft hij een rondje in gedraaid en alles omgegooid wat er stond. Kon net een open vuilniszak die onstabiel stond redden die hij mee wilde nemen in zijn sprong naar zijn krabpaal. Oh dat had ik nog niet verteld, hij kan nu van de ene krabpaal (die tijdelijk bij de keuken eettafel staat) naar de andere springen. Is echt een sprong van 1,5 meter, zoniet groter. Dat haalt hij makkelijk. Maar nu stond even mijn vuilniszak er even zodat ik direct alle afval van het koken er kwijt kon. Die had ik er even neergezet (van de grond) omdat op de grond was hij al als een eekhoorn aan het graven in de vuilniszak. Er zit niets van zijn gaarding bij maar je weet maar nooit. Afval van gehakt had ik op de aanrecht laten staan. Hij slaapt nu even dus ik ga snel weer verder. oja, De indische balletjes zijn gedraaid. Komkommersalade is klaar. Nu verder aan de kruidige eieren. Moet eerst even geschikte pannen afwassen.
Heel vermoeiend hier af te wassen, als het een aan het drogen is alvast wat voor te bereiden aan het eten, EN EEN ROOD TEKORT AAN AANDACHT SCHREEUWENDE KITTEN IN JE BROEK HANGT, OPKLIMMEND NAAR JE HEUPEN. Ik kan hem moeilijk pakken als ik met mijn handen in het gehakt zit. Verder lijkt het hier of er een bom is ontploft. Keukenkastjes die openstaan omdat ik aan het koken ben is hij ingesprongen en heeft hij een rondje in gedraaid en alles omgegooid wat er stond. Kon net een open vuilniszak die onstabiel stond redden die hij mee wilde nemen in zijn sprong naar zijn krabpaal. Oh dat had ik nog niet verteld, hij kan nu van de ene krabpaal (die tijdelijk bij de keuken eettafel staat) naar de andere springen. Is echt een sprong van 1,5 meter, zoniet groter. Dat haalt hij makkelijk. Maar nu stond even mijn vuilniszak er even zodat ik direct alle afval van het koken er kwijt kon. Die had ik er even neergezet (van de grond) omdat op de grond was hij al als een eekhoorn aan het graven in de vuilniszak. Er zit niets van zijn gaarding bij maar je weet maar nooit. Afval van gehakt had ik op de aanrecht laten staan. Hij slaapt nu even dus ik ga snel weer verder. oja, De indische balletjes zijn gedraaid. Komkommersalade is klaar. Nu verder aan de kruidige eieren. Moet eerst even geschikte pannen afwassen.
anoniem_10085 wijzigde dit bericht op 30-08-2007 12:09
Reden: hij heeft 2 krabpalen ipv 1
Reden: hij heeft 2 krabpalen ipv 1
% gewijzigd
donderdag 30 augustus 2007 om 12:12
Ik moet vaak om hem lachen, eb, vooral omdat iedereen altijd zo venijnig reageert. En als je een rel wilt meemaken hoef je alleen maar je klapstoel bij hem in de buurt uit te klappen. Ik las laatst dat het uit was tussen hem en die Alan P ook van dit forum. Dus het verbaasde mij niets dat hij gister bij alle oproepjes van jonge meiden in adam reageerde.
Ik ga weer even door. Voor die kleine weer wakker word. Later.
Ik ga weer even door. Voor die kleine weer wakker word. Later.
donderdag 30 augustus 2007 om 17:02
donderdag 30 augustus 2007 om 17:36
Het is stress. Als ik in de supermarkt kom dan loop ik ook te kokhalsen. Al dagen ook als ik wakker word. Word gezellig want M. vind het altijd naar als ik bijna niets eet. Op de mie na is alles klaar en moet maar even opgewarmd worden.
Nu nog als een gek beneden en boven stofzuigen, daarna douchen.
Ik ben bekaf en die rooie ligt nu lekker te slapen. Ja nu wel. Nou wacht maar tot ik ga stofzuigen zo.
Nu nog als een gek beneden en boven stofzuigen, daarna douchen.
Ik ben bekaf en die rooie ligt nu lekker te slapen. Ja nu wel. Nou wacht maar tot ik ga stofzuigen zo.
donderdag 30 augustus 2007 om 18:12
Hai meissies ,
mv , straks ben jij degene die slaapt, zal M ook gezellig vinden.
heb je overigens nog iets van je vriendin gehoord ? vindt 't wel een erg bizar verhaal hoor en dat voor 2 mensen die niet eens een "relatie " hebben ?!
bij de andere meisjes alles rustig ?
hier wel hoor, ben af en toe nog goed moe en soms denk ik al weer de hele wereld aan te kunnen............nou , mooi niet dus !!
mv , straks ben jij degene die slaapt, zal M ook gezellig vinden.
heb je overigens nog iets van je vriendin gehoord ? vindt 't wel een erg bizar verhaal hoor en dat voor 2 mensen die niet eens een "relatie " hebben ?!
bij de andere meisjes alles rustig ?
hier wel hoor, ben af en toe nog goed moe en soms denk ik al weer de hele wereld aan te kunnen............nou , mooi niet dus !!
vrijdag 31 augustus 2007 om 00:43
Ja ik weet eindelijk welk eerste nummer ik gedraaid wil hebben als ik overleden ben. De andere 2 nog niet. Waar hebben jullie dat vastgezet? Mijn crematie is al betaald door mij toen ik 18 jaar was, maar ze vroegen niet naar de nummers die ik gedraaid wilde hebben. Bij jullie wel? Ik weet niet eens meer waar het betaald is, of welke firma. Ik hoop voor mijn nabestaanden dat het ergens ligt. Maar ik weet niet waar. Misschien netjes om dit weekend maar op te zoeken. Ik heb wel mijn administatie in mappen onder letters. Moet het dan onder de d van dood of de c van crematie. of ben ik er teveel mee bezig? Ik hoor nooit andere die al hun begrafenis hebben betaald. Ja ik heb dat toen gedaan. Ik weet niet of het stom is.
vrijdag 31 augustus 2007 om 06:36
djiez waar hou jij je mee bezig op dat tijdstip van de avond mv ?
was dat gewoon toevallig, of ben je bezig met een flinke terugval in je depressie ?
hier beginnen we de dag met goed nieuws, kreeg gister laat een sms dat de auto is verkocht. vriendin heeft het geld gekregen. ze kan nu verder , heeft een kleine financiele buffer. dat is gunstig !!
was dat gewoon toevallig, of ben je bezig met een flinke terugval in je depressie ?
hier beginnen we de dag met goed nieuws, kreeg gister laat een sms dat de auto is verkocht. vriendin heeft het geld gekregen. ze kan nu verder , heeft een kleine financiele buffer. dat is gunstig !!
vrijdag 31 augustus 2007 om 08:47
Heb je daar zo voor gesloofd in de keuken Mleentje, om je later zo unhappy te voelen.
Als ik doodga .... geen idee wie er gebeld gaat worden. Geen idee wie er voor mijn kinderen gaat zorgen. Beetje Remi hier.
Ik zal dan nog maar een jaar of heel wat wachten met doodgaan.
Fijn dat de zon een beetje gaat schijnen voor je vriendin, Yam.
Als ik doodga .... geen idee wie er gebeld gaat worden. Geen idee wie er voor mijn kinderen gaat zorgen. Beetje Remi hier.
Ik zal dan nog maar een jaar of heel wat wachten met doodgaan.
Fijn dat de zon een beetje gaat schijnen voor je vriendin, Yam.
vrijdag 31 augustus 2007 om 09:30
Moge leuters,
Ik heb zooo goed geslapen, dat had ik echt nodig. Ik voel me dan meteen veel beter.
Wat super voor je vriendin Yam, echt fijn dat ze nu verder kan met haar leven. Maandag ander huisje. Alle narigheden achter dr laten.
Vriendenboekje nog gevonden Mamzie?
Mijn avond met mijn vriendin gaat door dus daar heb ik veel zin in. Er staat hier een afwas alsof er 10 mensen hebben gegeten. Nou ja, ik heb voor vanavond nog te eten en de andere helft heb ik gister in de vriezer gedaan dus ik kan er nog een paar keer van genieten.
Ik heb zooo goed geslapen, dat had ik echt nodig. Ik voel me dan meteen veel beter.
Wat super voor je vriendin Yam, echt fijn dat ze nu verder kan met haar leven. Maandag ander huisje. Alle narigheden achter dr laten.
Vriendenboekje nog gevonden Mamzie?
Mijn avond met mijn vriendin gaat door dus daar heb ik veel zin in. Er staat hier een afwas alsof er 10 mensen hebben gegeten. Nou ja, ik heb voor vanavond nog te eten en de andere helft heb ik gister in de vriezer gedaan dus ik kan er nog een paar keer van genieten.