Afvallen met...
zondag 3 januari 2010 om 23:37
donderdag 21 januari 2010 om 21:14
Ik ben erin blijven hangen, begon meteen na GTST en tja... toen Guus en Jorgen een nummer van André Hazes gingen zingen moest ik wel blijven kijken én meezingen!
Ondertussen nog even de afwas gedaan etc.
En Linda de Mol is NIET geschikt voor dit soort programma's. Ze staat ernstig te kijken maar dit past niet bij haar. Ze moet lekker luchtige & leeghoofdige Ik Hou Van Holland programma's blijven maken
Ondertussen nog even de afwas gedaan etc.
En Linda de Mol is NIET geschikt voor dit soort programma's. Ze staat ernstig te kijken maar dit past niet bij haar. Ze moet lekker luchtige & leeghoofdige Ik Hou Van Holland programma's blijven maken
donderdag 21 januari 2010 om 22:08
quote:elninjoo schreef op 20 januari 2010 @ 20:25:
[...]
Voor jou ook duidelijk tijd voor 'n telelens dan! Zul je veel plezier van hebben als je vaak zoom gebruikt. Ik heb tijdens mijn stopover in HK 'n 70-200 2.8 gekocht voor 400 euro minder dan in NL. Dat is uiteraard 'n professionele lichtsterke lens, maar gewone kitlenzen zijn 'n stuk betaalbaarder, zelfs in NL.
Jaaaaaah, die wil ik zéker!!
Tijd voor een vluchtje HongKong dus?
Mijn oom komt er nog al eens, dus ik kan hem eens lief aankijken als hij weer gaat!
[...]
Voor jou ook duidelijk tijd voor 'n telelens dan! Zul je veel plezier van hebben als je vaak zoom gebruikt. Ik heb tijdens mijn stopover in HK 'n 70-200 2.8 gekocht voor 400 euro minder dan in NL. Dat is uiteraard 'n professionele lichtsterke lens, maar gewone kitlenzen zijn 'n stuk betaalbaarder, zelfs in NL.
Jaaaaaah, die wil ik zéker!!
Tijd voor een vluchtje HongKong dus?
Mijn oom komt er nog al eens, dus ik kan hem eens lief aankijken als hij weer gaat!
donderdag 21 januari 2010 om 22:10
quote:Vinyl schreef op 21 januari 2010 @ 22:05:
Zoooo, ben ook thuis, zo even bijlezen!
Maar. 33 miljoen is toch niet veel op 17 miljoen inwoners?
Ik heb wel een stuk meer dan 2 euro gegeven....
Of bedoel je dat niet?
Euhm ja nee... ik ben eigenlijk een beetje verbaasd over die tendens die er in NL schijnt te zijn. Altijd meer-meer-meer geven. Net als bij SR, het wordt ieder jaar meer en iedereen doet mee...
Als het goed is wordt ik trouwens teruggebeld door het bel-panel Kwam er niet doorheen dus heb mijn telefoonnummer achtergelaten.
Zoooo, ben ook thuis, zo even bijlezen!
Maar. 33 miljoen is toch niet veel op 17 miljoen inwoners?
Ik heb wel een stuk meer dan 2 euro gegeven....
Of bedoel je dat niet?
Euhm ja nee... ik ben eigenlijk een beetje verbaasd over die tendens die er in NL schijnt te zijn. Altijd meer-meer-meer geven. Net als bij SR, het wordt ieder jaar meer en iedereen doet mee...
Als het goed is wordt ik trouwens teruggebeld door het bel-panel Kwam er niet doorheen dus heb mijn telefoonnummer achtergelaten.
donderdag 21 januari 2010 om 22:27
quote:Vinyl schreef op 21 januari 2010 @ 22:14:
Ja, maar dan nog vind ik het weinig hoor... er gaat geloof ik 100 miljoen aan vuurwerk de lucht in elk jaar.
En dan schaam ik me dat dit 'maar' 33 miljoen zou zijn...
Daar heb je een punt!!
Ah ja Ploes, die wat ik net postte vind ik dan wel weer interessant. Mooi ook. Zo'n elektrische trekt me niet zo.
Ja, maar dan nog vind ik het weinig hoor... er gaat geloof ik 100 miljoen aan vuurwerk de lucht in elk jaar.
En dan schaam ik me dat dit 'maar' 33 miljoen zou zijn...
Daar heb je een punt!!
Ah ja Ploes, die wat ik net postte vind ik dan wel weer interessant. Mooi ook. Zo'n elektrische trekt me niet zo.