Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen en adviezen liposculpture (3)

07-08-2007 20:49 3251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, allemaal

Ik weet niet of ik de juiste topic heb, maar heb maar geprobeerd en ik hoop dat jullie me kunnen vinden. Graag hoor ik snel iets en kunnen we weer verder met onze ervaringen.

Gr. Debe
Tis stil hier

Niemand meer wat te klagen of te ???
Hai Romy! Ik heb nog wel wat te tikken hoor

Aanstaande maandag ga ik voor het eerst op consult bij de plastisch chirurg. Ik ben steeds nerveuzer aan het worden merk ik... Vannacht voor het eerst niet in slaap kunnen komen omdat er steeds allerlei angstige gedachten door mijn hoofd schoten. Toen ik uiteindelijk sliep droomde ik over een dokter die met zulke enorme buizen in mijn buik tekeer ging dat er overal grote gaten in de huid kwamen

Ik hoop dat hij aardig is en me maandag een beetje gerust kan stellen zodat ik wel doorzet want ik wil dit al zo ontzettend lang heel erg graag. Herkennen jullie het dat je twijfels kreeg (vanuit angst) naarmate alles dichterbij kwam? Ik vind het best gek om dit te ervaren omdat ik dacht dat ik geen enkele twijfel meer had. Nu denk ik soms: wat nou als het mis gaat? En mijn lijf wordt verminkt? Dan is het mijn eigen schuld, omdat ik hier zelf voor kies zonder dat er een medische noodzaak is. Misschien ben ik gewoon erg moe en zie ik daarom ineens allerlei beren op de weg, dat kan ook. Eerst maar een nachtje goed slapen, dan ziet alles er morgen vast weer een stuk zonniger uit!
Nou Rosylla, er is niks mis hoor, want ik kreeg ook steeds meer twijfels naarmate de dag dichterbij kwam, zo erg zelfs dat ik het gewoon had willen afbellen, tot een paar dagen voor de behandeling zelfs, hier heb ik me toch tegen verzet en me ingeprent dat het straks als het voorbij is, zo mooi wordt en dat ik dan misschien spijt zou krijgen, want ik wilde dit ook al zo lang!

En wat ben ik nu blij dat ik t heb laten doorgaan, ikzou het iig weer opnieuw laten doen, succes hoor!!
Rosylla, op consult kan je nix overkomen gelukkig. Daar wordt uitgelegd hoe eea in zn werk gaat. Dus als je nog vragen hebt, schrijf die dan op een papier. Dat heb ik toen ook gedaan.

Daarna begon ik pas heel, heel bang te worden voor de narcose. Daar heb ik zulke nare dromen van gehad, niet normaal gewoon. Tot de dag van de operatie stopte het gelukkig, ik had een heerlijke nachtrust gehad en ben toen later op de morgen naar de kliniek gegaan.

Daarna....de 1e 9 dagen zei ik van noooooooooit weer! Te veel dingen die je niet kunt, pijn en heel moe.

Maar nu? Morgen weer!

Mn hechting moet er nog steeds uit in de navel, we gaan nu eens heel goed kijken en anders maar even bellen of tie er beslist uit moet.
quote:romy12 schreef op 13 september 2007 @ 19:44:

Tis stil hier

Niemand meer wat te klagen of te ???Nou genoeg anders, mss dat ik daar een topic aan moet wijden...
Rosylla, waar ga je op consult? Ga je ook bij meerdere klinieken?

Ben benieuwd.

groetjes Chris11
Ik dacht vanmorgen, ik doe die band af!

Ik zit toch eerst alleen maar op kantoor, dus dat moet

toch wel kunnen.

Poppekop, heb jij de band al een paar uur af gehad?
Ik bdoel, het pakje Poppekop
Ik heb het pakje 2 dagen uit gehad en dat ging prima, maar het was wel iets gevoeliger... dus heb ik het maar weer aan gedaan.

Vanochtend keek ik es goed en nu heb ik het idee dat ze in de taille niets of iig weinig hebben weggehaald. Je 'kent' het wel een beetje deukerig stuk huid . Het is daar ook niet zo beurs geweest, zal ik toch es vragen wanneer ik op controle ga.
Ik zie op mijn flanken ook echt heel weinig resultaat, mn maag en buik ook eigenlijk. Die zijn alleen maar plat geworden. In omvang ben ik breder geworden na de behandeling. Beurs ben ik niet geweest he, wel heel geveolig en tegelijkertijd verdoofd. Heel apart en niet te onschrijven.

Nu is t nog erg verdoofd onder de eerste laag (2 cm).

Maaaaaaaaaaaaaaar, wat kletsen we eigenlijk amper 2 weken na de behandeling! Poppekop, we hebben nog minstens 6 maanden te gaan voor het eindresultaat, het wordt alleen maar mooier en beter.

Heb mn band weer om, ik draag een lage spijkerbroek en ik kon prcies zien waar de boord ophoudt. Op die plek zit een rand/richel en daarboven is het nu ff een stuk dikker, maf he. Maar komt allemaal goed.

Ik ga ff liggen en dan zakt het wel weer in de juiste vorm, als je al van vorm kunt spreken.

Hoelang bleven jullie zo vormloos?
Ben niet vormeloos geweest, mn taille is vanaf de eerste dag mooi, mn buitenkant en binnenkant benen is best lang dikker en golvend geweest, maar nu langzamerhand gaat alles wat slinken maar binnenkant been is nog steeds golvend en de taille zitten nog steeds wat verhardingen, maar ja heeft zn tijd nodig.
Ben ook niet helemaal vormeloos geweest maar sommige stukken zien er beter uit dan andere! Moet zeggen dat buik en zeker mijn rug al helemaal soepel en zacht worden. Taille is echt mooi geworden, ben blij dat ik die weer helemaal terug heb!!!
quote:lampie3 schreef op 04 september 2007 @ 15:48:

Hier dan de foto's van Sandra1960

4 dagen na lipo

[afbeelding][afbeelding]

1 week na lipo

[afbeelding][afbeelding]Najaah, ik vind dit best vormloos nog.
anoniem_18317 wijzigde dit bericht op 14-09-2007 17:03
Reden: spelling
% gewijzigd
Je moet wel reëel blijven denken, tegen mij zeiden ze dat als je al boven de 40 gaat niet meer kunt verwachten dat je net zo'n resultaat krijgt als iemand van 25 of 30. Maar ondanks dat ben ik tevreden met het resultaat wat ik nu al heb voor mn leeftijd. Ik wil niet zijn zoals mn dochters, dat staat immers niet meer
Sandra1960

2 weken en 3 dagen na lipo

Nou hee, ik wilde dat mijn buik er zo uitzag!!!!!!

Morgen ga ik weer op de gevoelige plaat. Is het precies 3 maanden geleden.
Ziet er toch niet slecht uit???

Zo zie ik er ook ongeveer uit hoor...en bij mij is het al 8 weken geleden!!

Tegen mij is gezegd dat ze het maximale resultaat eruit zouden halen dus ik moet gewoon nog geduld hebben!!

En bij jou komt het zeker ook goed!
Ok ok,ik had het trouwens over 'vormloos', dat er eigenlijk weinig vorm in zit nog.

En tuurlijk mag ik niet klagen, tis amper 2 weken geleden.

En het ziet er idd niet slecht uit. Alleen een beetje breder dan voor heen, maar dat zal ook wel bijtrekken. Kleding past tenminste allemaal nog.
Ha, wat fijn om te lezen dat die dromen en ik-zeg-het-af-gedachten herkenbaar zijn! Debe, blij om te horen dat je zegt dat je het zo weer zou doen, ondanks de pijn en vermoeidheid van de eerste tijd. Ik ga gewoon een goed lijstje maken met vragen en hoor maandag wel wat er wel en niet mogelijk is. @Sandra, ik vind je buik echt prachtig!! @Chris, ik heb gekozen voor een Velthuiskliniek en het is mijn allereerste consult. Ik heb meerdere klinieken overwogen maar deze schijnt heel goed te zijn en is ook nog eens heel dichtbij. Misschien kan ik wel een weekje vakantie opnemen na de ingreep, ik heb het afgelopen jaar nog maar één week vrij genomen van mijn werk en regelmatig overgewerkt dus er staan nog heel veel vrije dagen die ik toch een keer op moet nemen
Hallo, daar ben ik ook nog eens een keer! Gisteren weer naar Breda geweest, 3,5 uur heen- en 3,5 uur terug- in de trein voor de controle door de bahandend arts. Was 'ie er niet! AAARGHH!

Werd ik door de vervanger van Isabelle gecontroleerd die nog niet een s in de gaten had hoe lang geleden mijn lipo was. Ik heb rond mijn navel nog 2 bultjes;"trekt vanzelf weg". Ja, wanneer dan? "Meestal rond 4 maanden na de lipo" Het is inmiddels al 6 maanden geleden muts!

Nu een afspraak gemaakt voor januari voor een correctie. De arts gaat het dan beoordelen en indien nodig wordt het dan direct gecorrigeerd (ze wilden me eerst nog een keer extra leten komen, nou echt niet!).

Ze wilden het ook al wel in november doen, maar ik had zelf liever januari. Bah.....
Gatver zeg Nak! 7 uren reizen? Dat was het voor mij anders ook geweest als ik voor Breda had gekozen. Mede door de afstand zag ik er destijds van af dus. Vervanger van Isabelle? Maar ze opereert toch niet? Is toch de receptioniste ofzo?

Maareh correctie op je buik, het is dus ongelijkmatig weggehaald?

Erg vervelend zeg, maar als het moet dan doe je t toch.

Geven ze daar wel garanties voor dat het helemaal goed komt?

Ik heb weleens gelezen dat een 2e lipo op dezelfde plek niet makkelijk is.

Wat heb jij pcies laten doen en ben je voor de rest wel tevreden?
Jeetje Nak. Wat shit zeg. Echt balen. Kun jij geen foto's plaatsen hier of naar mij mailen. Kan ik een beetje zien wat je bedoeld.

Ik durf na de mooie foto's van Sandra de mijne er bijna niet neer te zetten.

Maar ach..............

Zo ziet mijn buik eruit 3 maanden na de lipo.

Lampje, je buik ziet er wel goed uit. Het zit em in (op) de maag he?

Als dat nog weg trekt zou mooi zijn.

Vreemd toch? Omdat je eerste foto's er heel goed uitzagen.
anoniem_18317 wijzigde dit bericht op 15-09-2007 15:26
Reden: verkeerde naam
% gewijzigd
Wat Isabelle nou precies is weet ik niet. Ze opereert niet en is geen verpleegkundige volgens mij. Wel kwam ze deskundig over, zeker vergeleken met haar vervangster. De operatie assistente keam er dus ook nog even bij en dat stelde mij zeker gerust.

Ze doen er niet moeilijk over als er gecorrigeerd moet worden. Die garantie krijg je wel. Marielle had ook haar twijfels of er bij die kleine bobbeltjes nog wel wat valt weg te halen.

"Onregelmatig weggehaald" vind een groot woord. Over de grote lijn ben ik best tevreden, maar aangezien je eenmaal de stap genomen hebt (en het geld hebt uitgegeven) wil ik ook het best haalbare resultaat.

Ik heb flanken, buik en maag laten doen. Op internet heb ik al wel eerder gelezen dat rond de navel het best moeilijk egaal te krijgen is. Zeker in vergelijking met heupen en flanken.

Het is niet zo dat een ander het ziet, maar ik zie het.

Ik hoop dat het nog bij trekt. De arts moet ook zeker zijn dat hij het mooier kan krijgen anders heb ik straks putjes rond m'n navel , wat ik nog veel erger zou vinden.
Mijn schoonzusje heeft een aantal jaren geleden ook een lipo gehad o.a. aan bovenbenen, daar zat kort daarna op haar bovenbeen ook een soort van 'bal' of verdikking. Dit hebben ze gecorrigeerd en tis helemaal goed gekomen.

@Lampie, als IK jou was ging ik dus eerder terug, ze kunnen wel zeggen dat het zn tijd nodig heeft!!

@Sandra, vind het er super uitzien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven