Nieuwe gordijnen uitzoeken
woensdag 17 februari 2010 om 10:17
Goede morgen!
Ik vanochtend vol goede moed naar de Karwei... Hebben ze gewoon geen enkele soort rolgordijn / lamellen / etc in de breedte die ik nodig heb... En nu?
Ik zoek rolgordijnen / lamellen / iets in de trend tot 280cm breed. Dit moet één stuk zijn, dus niet twee korte naast elkaar (dat heb ik nu en vind ik lelijk).
Mijn eisenpakket:
- Eén geheel dus, dus één gordijn tot 280 cm breed
- Verkrijgbaar in verschillende breedtes (ik wil in alle kamers hetzelfde)
- Lichtdoorlatend, liefst wel een béétje verduisterend
- Een lichte bruine / beige / grijze kleur
Wie heeft de gouden tip?
Ik vanochtend vol goede moed naar de Karwei... Hebben ze gewoon geen enkele soort rolgordijn / lamellen / etc in de breedte die ik nodig heb... En nu?
Ik zoek rolgordijnen / lamellen / iets in de trend tot 280cm breed. Dit moet één stuk zijn, dus niet twee korte naast elkaar (dat heb ik nu en vind ik lelijk).
Mijn eisenpakket:
- Eén geheel dus, dus één gordijn tot 280 cm breed
- Verkrijgbaar in verschillende breedtes (ik wil in alle kamers hetzelfde)
- Lichtdoorlatend, liefst wel een béétje verduisterend
- Een lichte bruine / beige / grijze kleur
Wie heeft de gouden tip?
woensdag 17 februari 2010 om 10:28
Wij gaan voor dit soort dingen altijd naar een speciaalzaak bij ons op het dorp, oa. Vivante is er zo een. Het kost wel wat meer omdat het vaak merk is (en natuurlijk op maat), maar dan heb je wel super kwaliteit en natuurlijk uit 1 stuk!
Ik heb zelf gordijnen van de Ikea en Hema, op maat laten maken door mijn moeder (erg handig!)
Ik heb zelf gordijnen van de Ikea en Hema, op maat laten maken door mijn moeder (erg handig!)
woensdag 17 februari 2010 om 10:34
woensdag 17 februari 2010 om 10:42
Hema heeft idd tot 350 zie ik. Dat is goed om te weten.
@Blue, komt een speciaalzaak ook bij jou thuis om op te meten ed? Mijn ramen zijn nogal ingewikkeld, moeilijk uit te leggen. Maar ik denk dat zo iemand daar beter raad mee weet dan ik.
En zou je een ruwe prijsschatting kunnen doen voor 4 grote ramen?
@Blue, komt een speciaalzaak ook bij jou thuis om op te meten ed? Mijn ramen zijn nogal ingewikkeld, moeilijk uit te leggen. Maar ik denk dat zo iemand daar beter raad mee weet dan ik.
En zou je een ruwe prijsschatting kunnen doen voor 4 grote ramen?

woensdag 17 februari 2010 om 10:45
quote:Katherina schreef op 17 februari 2010 @ 10:43:
Iedere woninginrichter kan dat op maat voor je laten maken. Ze komen het voor je opmeten en ophangen. Hoef je zelf niks moeilijks voor te doen. Alleen maar goed zeggen hoe je het hebben wilt.Bij een Hema, Ikea of DHZ kan dat niet... Wat bedoel je verder met wooninrichter? Speciaalzaak?
Iedere woninginrichter kan dat op maat voor je laten maken. Ze komen het voor je opmeten en ophangen. Hoef je zelf niks moeilijks voor te doen. Alleen maar goed zeggen hoe je het hebben wilt.Bij een Hema, Ikea of DHZ kan dat niet... Wat bedoel je verder met wooninrichter? Speciaalzaak?

woensdag 17 februari 2010 om 10:47
woensdag 17 februari 2010 om 10:49
Zus, ik ben echt heel nieuwsgierig! Zou je me misschien eens een foto op kunnen sturen? Mijn mailadres is linndaatje@hotmail.com