Door persoonlijke omstandigheden kan ik niet naar Egypte

04-03-2010 12:04 1874 berichten
Morgen zouden wij naar Sharm el Sheikh gaan. Door persoonlijke omstandigheden zijn we genoodzaakt om thuis te blijven. Jammer maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
Nee je vergeet niets, kan zo het vliegtuig in! En genieten maar!!

Alles wat je nodig hebt en vergeten bent kun je in de plaatselijke supermarkt kopen...

Nu bedenk ik me Deo zou wel handig zijn!!
Tip: niet mobiel bellen en sms beperken. Stuur liever even een mailtje naar het thuisfront of koop een telefoonkaart. Is veel goedkoper!
Ik mis makeup in je lijst... ik kan niet zonder een goede mascara en een lipgloss op vakantie.

Scheermesjes/scheergel voor gladde benen/bikinilijn!!!
Lil-star; neem ook een vestjes en een trui mee en een lange broek. Het kan rond deze tijd soms in de avond wat fris worden. Ik ben ik feb. geweest, heerlijke temperatuur hoor, maar de zon is daar nog niet op zijn hoogst dus echt bloedheet is het ook niet. En als je daar nog wat wilt ondernemen (georganiseerde tripjes) neem dan ook fijne wandelschoenen/sportschoenen mee.
Wel volgende week in de internethoek in het hotel even inloggen en verslag komen brengen he!
Enig dit.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Lil: kijk ook nog even op de site van Schiphol wat je mee mag nemen in de handbagage. Er geldt nog steeds een beperking voor vloeistoffen in de handbagage en je moet die in een doorzichtig ziplock tasje meenemen.
Ja leuk he??? ik heb er zelf zenuw-buikpijn van. Alsof ik zelf morgen op het vliegtuig stap!
Wat een geweldig gebaar!

Ik loop al een tijdje met het idee om een potje te maken, zodat we zo af en toe eens wat leuks kunnen doen zonder al teveel geregel iedere keer. Daar zou best een topic voor geopend kunnen worden en worden genomineerd.

Een euro per maand moet toch te doen zijn?

Ik wil best het initiatief op mij nemen. Of ben ik nu heel erg mosterd en is dit al geopperd en geregeld?
heb geen camera dat is wel jammer maar dat geeft niet pret zal ik hebben!

en hij woont helemaal in alphen aan den rijn dus hij moet het toch echt zelf doen.

we gaan met de trein dus dat word vroeg de wekker zetten.

denk dat ik bij mijn ouders blijf slapen hij komt daar heen!

ohhh zo spannend!

ik ga nu naar de apotheek zo'n medicijnen paspoort halen en daarna naar mijn zus en dan door naar mijn ouders.

ik wil iedereen bedanken die er voor hebben gezorgd dat ik de gelukkige ben om te mogen gaan.

jullie zijn allemaal geweldig!

whish me luck en allot of fun!
Lil, hoe laat vertrekt je vliegtuig. Ik vind het leuk om te weten zodat ik dan nog even kan na-gniffelen in de wetenschap dat je boven ons hangt!
quote:Norre schreef op 04 maart 2010 @ 15:36:

Wat een geweldig gebaar!

Ik loop al een tijdje met het idee om een potje te maken, zodat we zo af en toe eens wat leuks kunnen doen zonder al teveel geregel iedere keer. Daar zou best een topic voor geopend kunnen worden en worden genomineerd.

Een euro per maand moet toch te doen zijn?

Ik wil best het initiatief op mij nemen. Of ben ik nu heel erg mosterd en is dit al geopperd en geregeld?Yep Norre... er is door kabouter een brainstorm topic geopend waar we hierover babbelen......
Fototoestel

Boeken/tijdschriften voor bij het strand

Paspoort

Verzekeringspasje

Pinpas

Paracetamol

Petje

Aftersun

Schaartje/nagelschaartje (niet in handbaggage doen)

Scheermesje/schuim

Shampoo

Tandenborstel/tandpasta

Deodorant

Make-up/ Spul om het er weer af te halen
Ik vind dit het leukste topic van de maand!
Veel plezier Lil - enne, koop gewoon een wegwerpcameraatje op schiphol, die zijn een tientje of zo.
ZONNEHOEDJE! Of daar kopen. Zeker prettig, de zon is daar zeer intens.

Verder goed drinken, voldoende zout gebruiken.

Doe ook iets van een broek of pareo, zodat je jezelf helemaal kan bedekken als je een woestijntocht zou gaan maken o.i.d. Dat kan mooi vanuit Sharm el Sjeikh!
quote:elninjoo schreef op 04 maart 2010 @ 15:30:

[...]

Lijkt me 'n geldige reden voor de annuleringsverzekering, dan wel de baas die moet dokken voor je gemaakte kosten. Neem aan dat je toestemming voor de vrije dagen had en als die nu worden ingetrokken mag je die werkgever de rekening presenteren.

Helaas doet werkgever alles mondeling en staat er nooit iets zwart op wit dus dat gaat niet lukken.

En verzekering heb ik al gebeld en die betalen ook niet.

Ik heb stichting doe een wens gebeld maar die kunnen er niets mee want die hebben een samenwerkingsverband met het bedrijf waar we naar toe zouden gaan.

Maar heb van die mevrouw wel andere opties gekregen.

Gaan knokken als leeuwen om toch weg te kunnen maar als dat niet lukt ga ik hem ook weggeven.
Lil-star, koop bij de kruidvat even een paar wegwerp camera's!

Je MOET foto's maken!
Oh...te laat zie ik!
Oooh lill star, een hele dikke knuffel. Ik ben echt zo blij door dit topic! (en door de zon die nu heerlijk in mijn huis naar binnen schijnt) Ik hoop dat het héél erg gaaf wordt. Kon je vriend wel weg gewoon? Wat een fijn idee. Morgen gewoon zomaar op vakantie! All inclusive ook nog. Goed eten he?
Of leen een camera ergens!
pepersteak, wat vervelend dat het mss niet door kan gaan? Waar gaan jullie naartoe?
Pepersteak, wat een mooi idee.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Oooooh, nee, ik zie het nu pas staan. Oh, wat had ik graag gegaan want heb daar ook een vriend wonen en door mijn financiële malaise kan ik hem helaas niet bezoeken. Ik had zelfs wel vrij kunnen nemen.

Maar ik gun het ieder ander ook. Ik wens je heeeeeeel veeeeeeeel plezier in Sharm El Sheik. Ben daar jaren geleden ook eens geweest en het is heel leuk daar!

Chatterly, super dat je dit gedaan hebt! Wat ontzettend lief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven