Door persoonlijke omstandigheden kan ik niet naar Egypte

donderdag 25 maart 2010 om 20:36
quote:binkie14 schreef op 25 maart 2010 @ 20:33:
Trouwens Lil-star, ik heb ook een vakantie geboekt waar ik geen gebruik van kan maken.
Maarrrrrrrrr, ik geef hem alleen, als je,
1.In de wajong loopt
2.een vriendin hebt met alopecia
3.niet op hyves staat.( en al helemaal niet leuk!)
4.als je lelijk, en zielig bent.
5.geen blackberry hebt, en al helemaal geen kitty nogwat.
6.je elke dag je bankaccount checkt.( en niet de overboekingskosten in je zak steekt.)
7.ik eis dat je niet ziek wordt, zo not done!
8.je gelijk vanaf schiphol, naar mijn huis komt rennen om mij te bedanken.
9.je nog nooit in Japan bent geweest.
Interesse??.
je snapt 'm wel he?.
Nogmaals voor jou!!Beetje flauw naar Chatterly toe!
Trouwens Lil-star, ik heb ook een vakantie geboekt waar ik geen gebruik van kan maken.
Maarrrrrrrrr, ik geef hem alleen, als je,
1.In de wajong loopt
2.een vriendin hebt met alopecia
3.niet op hyves staat.( en al helemaal niet leuk!)
4.als je lelijk, en zielig bent.
5.geen blackberry hebt, en al helemaal geen kitty nogwat.
6.je elke dag je bankaccount checkt.( en niet de overboekingskosten in je zak steekt.)
7.ik eis dat je niet ziek wordt, zo not done!
8.je gelijk vanaf schiphol, naar mijn huis komt rennen om mij te bedanken.
9.je nog nooit in Japan bent geweest.
Interesse??.
je snapt 'm wel he?.
Nogmaals voor jou!!Beetje flauw naar Chatterly toe!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 25 maart 2010 om 20:37

donderdag 25 maart 2010 om 20:39
donderdag 25 maart 2010 om 20:40
quote:shirley40 schreef op 25 maart 2010 @ 20:36:
Maar waarom na de vakantie niet effe de telefoon gepakt en Chat gebeld. ??
na de vakantie eigenlijk meteen mijn bed in gedoken en werd alleen maar zieker....en geestelijk ging het ineens even helemaal de fout in heb zelfs mijn vriend dagen niet cecontacteerd...wat hij dus ook niet op prijs stelde....maar moest echt even helemaal niks aan me hoofd want het ging echt niet goed met me.
en dan gaat alles aan je voorbij...de dagelijkse dingen zoals boodschappen doen de was afwas..eten...en ook de belangrijke dingen...je vriend bellen...mn moeder...en chatterly......die er gelukkig begrip voor heeft en heel lief heeft geantwoord....dus wij zien elkaar gewoon binnekort! zoals ik graag wilde
Maar waarom na de vakantie niet effe de telefoon gepakt en Chat gebeld. ??
na de vakantie eigenlijk meteen mijn bed in gedoken en werd alleen maar zieker....en geestelijk ging het ineens even helemaal de fout in heb zelfs mijn vriend dagen niet cecontacteerd...wat hij dus ook niet op prijs stelde....maar moest echt even helemaal niks aan me hoofd want het ging echt niet goed met me.
en dan gaat alles aan je voorbij...de dagelijkse dingen zoals boodschappen doen de was afwas..eten...en ook de belangrijke dingen...je vriend bellen...mn moeder...en chatterly......die er gelukkig begrip voor heeft en heel lief heeft geantwoord....dus wij zien elkaar gewoon binnekort! zoals ik graag wilde
donderdag 25 maart 2010 om 20:41
donderdag 25 maart 2010 om 20:46
quote:lil_star schreef op 25 maart 2010 @ 20:40:
[...]
en chatterly......die er gelukkig begrip voor heeft en heel lief heeft geantwoord....dus wij zien elkaar gewoon binnekort! zoals ik graag wilde
Nogmaals Woehoe.....
Dit topic is weer terug bij het feel good gevoel!
Opnieuw kun je zien hoe het dus óók kan!
Vertrouwen en vergeven is een groot goed!
[...]
en chatterly......die er gelukkig begrip voor heeft en heel lief heeft geantwoord....dus wij zien elkaar gewoon binnekort! zoals ik graag wilde
Nogmaals Woehoe.....
donderdag 25 maart 2010 om 20:50
quote:claire123 schreef op 25 maart 2010 @ 20:46:
[...]
Nogmaals Woehoe.....
en daar geloof ik in! het is makkelijker om te denken...bekijk het maar ze zoeke het maar uit met zn alle.
maar ik geef liever een deeltje van mezelf zodat het weer goed komt en iedereen weer kan lachen!
en gelukkig word dat ook met beide handen aangepakt dus dat is fijn!
gezellig weer
[...]
Nogmaals Woehoe.....
en daar geloof ik in! het is makkelijker om te denken...bekijk het maar ze zoeke het maar uit met zn alle.
maar ik geef liever een deeltje van mezelf zodat het weer goed komt en iedereen weer kan lachen!
en gelukkig word dat ook met beide handen aangepakt dus dat is fijn!
gezellig weer
donderdag 25 maart 2010 om 20:56
quote:steenbokje77 schreef op 25 maart 2010 @ 20:43:
Wel vind ik dat Chatterly haar frustratie beter naar Lil had kunnen uiten ipv hier openlijk op het forum.....maar dat terzijde ze zeggen wel eens, " je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, maarre,
als zijnde 'ontvanger', van een gift, hoef je toch ook niet, blootgesteld te worden, aan de "onderbuik" gevoelens van een 1/4e deel van de leden van een forum?
Wel vind ik dat Chatterly haar frustratie beter naar Lil had kunnen uiten ipv hier openlijk op het forum.....maar dat terzijde ze zeggen wel eens, " je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, maarre,
als zijnde 'ontvanger', van een gift, hoef je toch ook niet, blootgesteld te worden, aan de "onderbuik" gevoelens van een 1/4e deel van de leden van een forum?
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
donderdag 25 maart 2010 om 20:58
quote:binkie14 schreef op 25 maart 2010 @ 20:56:
[...]
ze zeggen wel eens, " je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, maarre,
als zijnde 'ontvanger', van een gift, hoef je toch ook niet, blootgesteld te worden, aan de "onderbuik" gevoelens van een 1/4e deel van de leden van een forum?Nee klopt, zeg ik dat dan?
[...]
ze zeggen wel eens, " je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, maarre,
als zijnde 'ontvanger', van een gift, hoef je toch ook niet, blootgesteld te worden, aan de "onderbuik" gevoelens van een 1/4e deel van de leden van een forum?Nee klopt, zeg ik dat dan?