Eraring huisje op pretpart Slagharen

31-05-2010 09:44 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie heeft er wel eens een weekend of midweek in een huisje op pretpark slagharen gezeten?

Wij willen dat in het najaar gaan doen maar willen wat ervaring horen.

Bedankt alvast
Een aantal jaren geleden gedaan. Park was erg leuk, vooral als je wat grotere kids hebt die lekker hun gang kunnen gaan. Maar de huisjes zijn erg klein en basic, als je comfort zoekt zou ik daar niet naartoe gaan maar eerder een ander bungalowpark en dan een dagje slagharen.
Dank je, dat kan ik natuurlijk ook eens onderzoeken, of er een Landall of zo in de buurt zit. Goed idee, dank
Leuk zeg..

Slagharen (het pretpark) heeft eigen camping met van die leuke blokhutjes. Een paar jaar geleden kreeg je een pony bij het huisje en werd er vanalles georganiseerd. Als je naar het pretpark wilt kun je gaan lopen, fietsen of met het treintje mee.

De huisjes vond ik wel comfortabel maar daar kunnen de meningen over verschillen natuurlijk.
Vorig jaar hebben de tante en oom van een goede vriendin daar een huisje gehuurd. compleet met zo'n pony. Mijn vriendin en ik zijn een dagje langs geweest met onze kinderen. De kinderen hebben de dag van hun leven gehad. De huisjes zijn idd basic. Maar men gaat er dan ook vanuit dat je de hele dag in het park bent of met de pony speelt, en dat je alleen eet en slaapt in het huisje. Vond ze overigens niet oncomfortabel.
Erger u niet, verwonder u slechts!
We hadden het er pas over.... mijn vriend noemde het "huur een schuur" (en hij is niet het verwende type zal ik maar zeggen) Happy_ever_after zou dus wel eens gelijk kunnen hebben ......
Viva la vida
quote:noahtb schreef op 31 mei 2010 @ 09:53:

Leuk zeg..

Slagharen (het pretpark) heeft eigen camping met van die leuke blokhutjes. Een paar jaar geleden kreeg je een pony bij het huisje en werd er vanalles georganiseerd. Als je naar het pretpark wilt kun je gaan lopen, fietsen of met het treintje mee.

De huisjes vond ik wel comfortabel maar daar kunnen de meningen over verschillen natuurlijk.

Nee hoor, je bent in de war met Ponypark in Collendoorn, is echt wat anders dan Pretpark Slagharen.

Maar om op de vraag van TO terug te komen, ik zou wel gaan, huisjes zijn niet luxe maar het is er erg gezellig en van alles te doen buiten de openingstijden van het park. Dat mis je als je b.v. in Landal zit. Verder is het in en uit lopen naar de attracties erg handig.

Gewoon gaan maar niet rekenen op een super de luxe huisje, alles zit erin wat je nodig hebt.
-
Ponypark Collendoorn en Attractiepark Slagharen zijn 2 verschillende vakantieparken die hier door elkaar gehaald worden.

Wij wonen in de buurt nl.

Bij het pretpark/attractiepark zitten GEEN pony's bij de huisjes.
quote:hgjb schreef op 31 mei 2010 @ 10:16:

[...]

Nee hoor, je bent in de war met Ponypark in Collendoorn, is echt wat anders dan Pretpark Slagharen.

Ohja, sorry, Mijn fout.

Nou TO, je kunt dus ook naar Collendoorn.

Je kunt in slagharen ook in van die wigwams. Persoonlijk vond ik dat een drama.
Is allebei leuk maar je moet wel van pony's houden in Collendoorn anders zit je beter in Slagharen is ook dichter bij het attractiepark.

Naar Collendoorn ga je eigenlijk alleen voor de pony.
mijn vriendin is in een wigwam geweest met 3 kids en vond het geweldig! Is natuurlijk niet groot maar je kan er wat van maken
quote:hgjb schreef op 31 mei 2010 @ 10:19:

Ponypark Collendoorn en Attractiepark Slagharen zijn 2 verschillende vakantieparken die hier door elkaar gehaald worden.

Wij wonen in de buurt nl.

Bij het pretpark/attractiepark zitten GEEN pony's bij de huisjes.

Gelukkig maar.

vind dat niet kunnen,zo'n beestje bij een huisje.

Mensen kunnen dat beestje wel van alles aan doen.
quote:kiddootje schreef op 31 mei 2010 @ 11:13:

[...]

Gelukkig maar.

vind dat niet kunnen,zo'n beestje bij een huisje.

Mensen kunnen dat beestje wel van alles aan doen.

Inderdaad, de meesten worden enorm verwend maar er zijn ook dingen gebeurd die echt niet kunnen.

Trouwens, het is ook niet goed, zomaar een pony meegeven aan mensen die b.v. nog nooit een pony geaaid hebben, laat staan erop gereden. En dan ligt het aan de pony....
Volgens mij was het inderdaad vroeger 'Ponypark Slagharen' blijkbaar zijn het nu verschillende parken geworden.

Dan wordt het voor zeker Slagharen al denk ik als ik de pony's aan mijn dochter meldt dat zij het anders ziet hahaha, dat gaan we dus maar niet vertellen.

Zo'n wigwam leek me ook leuk maar wij kunnen pas begin oktober en dan worden die al niet meer verhuurd dus aangewezen op een huisje. Wij liepen tegen een aanbieding aan maar dat is voor een bepaald huisje en dat is de simpele versie maar in principe is het natuurlijk zo dat je veel in het park zit dus dat maakt dan niet zoveel uit. Het zijn tenslotte ook maar 2 nachtjes.

Het klinkt in ieder geval erg leuk dus ik denk dat we het er maar op gaan wagen. Bedankt voor jullie input.
2 Nachtjes is echt wel te doen, het is simpel maar alles zit erin. Er is genoeg te doen zodat je weinig in het huisje bent.

Inderdaad, het Attractiepark heette vroeger Ponypark Slagharen. Ponypark is nu apart, in Collendoorn, 5 km van Slagharen.

Veel plezier.
Misschien heb je het wel verteld maar ik zie het niet meer terug. Hoe oud is je dochter? Ik vind die pretparken altijd meer iets voor 6 en 7 jarige ( boven de 1.20 zeg maar.....) Een kind van 2 of 3 heeft in de meeste attracties niets te zoeken. Tuurlijk zijn er wel dingen die leuk zijn maar of je daar nou 3 dagen lang gelukkiger van wordt dat weet ik niet.
ben ook twee nachtjes in de wigwam geweest, er zit een heel mooi buitenzwembad bij en een aparte douche/ wc voor iedere tent. zit zelfs tv. in, maar ik vind camperen leuk, dus geen probleem. Het enige nadeel vind ik aan slagharen dat er te weinig is voor kinderen onder de 1.20.

En nooit de volle prijs betalen, altijd even googelen, er is veel korting te krijgen.
Oja en het eten was wel ronduit slecht, op en rond slagharen, of je moet dol zijn op een vette hap.
Jala, hoe bedoel je met nooit de volle prijs betalen? Als het goed is zit de entree bij het huisje huren in en volgens mij is alles toch gratis toegankelijk als je er eenmaal op bent?

Dochter is inderdaad ruim 6 dus die vindt dit erg leuk en onze jongste haalt de 1.20 nog lang niet, zal wat moeilijker worden maar we wilde ook gewoon lekker een weekend weg en normaal gaan we naar een Landall huisje maar dit leek leuk voor de verandering haha.

We hebben nog niet geboekt maar neigen er wel heel erg naar ivm een aanbieding van nog geen 200 euro voor een weekend. Leek ons schappelijk.
Dat is toch gewoon 100,00 per nacht? Best een hoop geld toch? Mag inderdaad het entree wel inclusief zijn. Voor de jongste hoef je waarschijnlijk niet eens te betalen. Check je even voor welk park je aanbieding is?
kijk eens bij Roompot. Daar kosten de weekendjes weg zo'n 39,00! Buiten het seizoen dan en oke,....zonder attraktiepark naast de deur.
Hahaha, als je het zo zegt klinkt 100 euro ook wel weer veel hahaha.

Roompot hebben we ook wel eens bekeken en als je dan gaat boeken dan zie je wat er allemaal nog bij komt, bovenop die 39 euro en dan valt het vaak ook tegen.

Ik denk dat het gewoon grappig is om in zo'n pretpark zelf te zitten, je huisje uit te stappen en er eigenlijk al te zijn.

La India, wat bedoel je met ' check je voor welk park de aanbieding is'? Je bedoelt ponypark of pretpark?

Voor de ervaringsdeskundige... ik hoorde ergens dat het zo'n simpel huisje is dat er ook geen koffieapparaat is, klopt dit?

Nogmaals dank voor de reacties
Klopt! Je moet het treffen met die roompotaanbiedingen. Zag 'm nu langskomen voor 19,00 maar inderdaad zonder de toeslagen etc.

Wat betreft het checken van de aanbieding. Gezien de verwarring van Attractie Slagharen en Ponypark Collendoorn maar ze hebben alle twee gratis entree voor het attractiepark.

Ik weet niet of het grappig is om in een huisje op het park te zitten gezien de herrie die het geeft. Ookal zit jij even rustig bij je huisje de toeters en bellen om je heen gaan gewoon door,...
Wij hebben vorig jaar zomer in een wigwam gezeten voor een week. Dochters van toen 6 en 2,5 jaar vonden het fantastisch! Nou moet ik zeggen dat de jongste niet klein van stuk is, maar ze mocht al in behoorlijk wat attracties. Ik heb geen ervaring met huisjes, maar dat kan nooit slechter zijn als de wigwam en dat was al erg leuk! Geen geluidsoverlast, omdat het park niet tot heel laat open is.

Ik zeg doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven