Leuk B&B of hotel in omg. Harderwijk gezocht.

20-06-2010 20:39 18 berichten
Wie heeft er een goede tip voor me? Liefst iets romantisch (1e weekendje weg met man, zonder kind )
Utrecht ook een optie? Zoja, dan zou ik v/d Valk Houten aanraden, superhotel!
Hoe ver is dat van Harderwijk?
Alle reacties Link kopieren
Ruim een half uur.
...
http://www.roodekoper.nl/

Voor als je echt romantisch wilt. Superhotel!!! Zijn Wim Lex en Maxima ook geweest
...
http://www.weekendhotel.n ... uisje-van-harderwijk/5893
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:queenie1 schreef op 20 juni 2010 @ 20:48:

Ruim een half uur.Oh, dat valt mee, al heb ik wel liever iets dat noordelijk van Harderwijk ligt ipv zuidelijk. Maar zag er wel mooi uit!
45 minuten ongeveer. En tis niet zozeer romantisch, maar wel een heel mooi (en pas 1,5 jaar oud) hotel met superbedden, heerlijk eten en genoeg te doen in de omgeving.
Harderwijk heeft ook een spiksplinternieuw v/d Valk hotel
quote:germanwings schreef op 20 juni 2010 @ 20:54:

[...]

Oh, dat valt mee, al heb ik wel liever iets dat noordelijk van Harderwijk ligt ipv zuidelijk. Maar zag er wel mooi uit!De link van het Roode koper is 5 min. bij Harderwijk vandaan. Met ruim een half uur bedoelde ik Utrecht.
...
Iets romantisch en een v/d Valk hotel gaan voor mij niet samen.
...
We gaan al naar de sauna (Zwaluwhoeve, zou ik zelf niet hebben uitgekozen maar we hebben een 2 pers. arrangement en vind het zonde daar niets mee te doen) dus het gaat vnl toch om het slapen, maar ik wil wel een "mooie" kamer met lekkere bedden.
Roode koper is iets te duur voor wat ik in gedachten heb.
't huis ten boss in Putten?

Nooit geweest maar ik kwam ooit op hun site.
kasteel de essenburgh in harderwijk.
quote:germanwings schreef op 20 juni 2010 @ 20:58:

We gaan al naar de sauna (Zwaluwhoeve, zou ik zelf niet hebben uitgekozen maar we hebben een 2 pers. arrangement en vind het zonde daar niets mee te doen) dus het gaat vnl toch om het slapen, maar ik wil wel een "mooie" kamer met lekkere bedden.Dan zou ik toch gaan voor Houten Ik vind het echt een aanrader, ben er inmiddels drie keer geweest en elke keer is het meer dan heel goed bevallen
groote-engel.nl

Nooit geweest, maar de site... daar wordt ik al accuut warm van.

(en volgens mij dichtbij de zwaluwhoeve)
In Harderwijk is net een nieuw van der Valk hotel geopend; van horen zeggen is het een mooi hotel, met mooie ruime kamers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven