Hoe opheffen nummerafscherming vaste telefoon?

29-07-2010 10:55 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha digi-forummers!

Na ietwat teveel opgelopen frustratie op de website van KPN én de 'service'-lijn waag ik hier maar eens een poging...

Onze vaste telefoonlijn is zo ingesteld dat degene die ik bel ons nummer niet kan zien. Dit heb ik zo aangevraagd toen ik mijn telefoonabonnement afsloot. Inmiddels wil ik graag dat men wél kan zien dat ik het ben en heb ik al een aantal pogingen gewaagd dit om te zetten. Zonder resultaat.

Na een gevecht met het inloggen bij KPN (okee, wellicht was ik het wachtwoord van mijn gebruikersnaam én mijn gebruikersnaam vergeten ) kan ik inmiddels inloggen. Daar kan ik zelfs klikken op iets dat 'nummerafscherming' heet, maar nergens vind ik een antwoord op mijn vraag. Dan kan ik ook nog mijn vraag stellen aan 'Kim, de virtuele medewerker van KPN', maar die is ook toe aan een functioneringsgesprek, want zij zegt alleen maar 'Ik weet geen antwoord op je vraag. Probeer me je vraag anders te stellen zodat ik je beter kan helpen.' . In uiterste nood belde ik net de 'service'-lijn van KPN à 10 cent per minuut, maar nee... 'op dit moment zijn onze lijnen te druk, probeert u het later nog een keer'....

Argh! Wie helpt mij! Kan ik dit zelf instellen/veranderen?

Erwt
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 juli 2010 @ 21:21:

[...]

Met dank aan de KPN Je moet ergens beginnen natuurlijk
Belachelijk dat dit niet via de zelfservicelijn kan of via de website van KPN....

Maar goed Erwt heeft mannetje van KPN gebeld, en tis voor de bakker!
quote:Drift schreef op 29 juli 2010 @ 21:23:

[...]

Je moet ergens beginnen natuurlijk Van blijdschap overweeg ik morgen een uitje naar de Hema of de Ikea
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 29 juli 2010 @ 21:25:

Belachelijk dat dit niet via de zelfservicelijn kan of via de website van KPN....

Maar goed Erwt heeft mannetje van KPN gebeld, en tis voor de bakker! Tis toch eigenlijk vooral belachelijk dat ik in dít huis met déze vriend zélf moet nadenken over technische snoertjes-batterijtjes-electronische dingen
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 juli 2010 @ 21:26:

[...]

Tis toch eigenlijk vooral belachelijk dat ik in dít huis met déze vriend zélf moet nadenken over technische snoertjes-batterijtjes-electronische dingen Wat gezellig dat jullie weer eens via het forum met elkaar aan het communiceren zijn
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 juli 2010 @ 21:25:

[...]

Van blijdschap overweeg ik morgen een uitje naar de Hema of de Ikea

Mocht je eens heel wat anders willen doen dan mag je morgen best een dagje mijn werk over nemen. Ik heb niet zo'n zin meer namelijk

Maar dat zou ook kunnen komen omdat ik allerlei niet zulke leuke dingen op de laatste dag voor mijn vakantie gepland heb
quote:Drift schreef op 29 juli 2010 @ 21:31:

[...]

Mocht je eens heel wat anders willen doen dan mag je morgen best een dagje mijn werk over nemen. Ik heb niet zo'n zin meer namelijk

Maar dat zou ook kunnen komen omdat ik allerlei niet zulke leuke dingen op de laatste dag voor mijn vakantie gepland heb

Hmm... ik kom toch terug op mijn eerdere uitspraken (over behoefte om weer te werken): ik denk dat de Ikea of de Hema toch aantrekkelijker klinken

Maarrrr... nog maar één dagje en dan heb je vakantie
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 juli 2010 @ 21:26:

[...]

Tis toch eigenlijk vooral belachelijk dat ik in dít huis met déze vriend zélf moet nadenken over technische snoertjes-batterijtjes-electronische dingen SLP (Self Learning Project)
quote:Drift schreef op 29 juli 2010 @ 21:30:

[...]

Wat gezellig dat jullie weer eens via het forum met elkaar aan het communiceren zijn Bemoei je er niet mee...ja!
Jammer Erwt, ik had nog wel wat interessante casuistiek voor je in de aanbieding

Maar vooruit, ik zou de Hema ook verkiezen boven een dagje werk (of in ieder geval het dagje werk wat ik morgen te doen heb ).

Maar inderdaad.... Nog 8 uurtjes werken en dan vakantie

Fluistert naar Xan dat ik lekker wel naar Het Buitenland op vakantie ga
quote:Xander68 schreef op 29 juli 2010 @ 21:36:

[...]

Bemoei je er niet mee...ja!

Tuttut...

Ik heb allemaal bewonderende lieve dingen over jouw baby gezegd nadat ik heb gezien heb afgelopen week. Dus jij vindt mij nu gewoon heel aardig
tussendoor: wist je dat Kim regelmatig verzoekjes krijgt voor een date e.d.?
quote:Drift schreef op 29 juli 2010 @ 21:36:

Peas on earth!
quote:rider schreef op 29 juli 2010 @ 21:38:

tussendoor: wist je dat Kim regelmatig verzoekjes krijgt voor een date e.d.?Als in de vituele muts van de KPN site? Wie wil er met haar daten dan? Mario Bros?
quote:rider schreef op 29 juli 2010 @ 21:38:

tussendoor: wist je dat Kim regelmatig verzoekjes krijgt voor een date e.d.?U zei:

wil je een date met mij?

Kim zei:

Hallo, ik ben de virtuele medewerker van KPN Mobiel. Ik beantwoord algemene vragen over KPN Mobiel.

Ik kan daarna invullen of ik tevreden ben met haar antwoord
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 29 juli 2010 @ 21:42:

[...]

Als in de vituele muts van de KPN site? Wie wil er met haar daten dan? Mario Bros?Drift
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 29 juli 2010 @ 21:36:

Jammer Erwt, ik had nog wel wat interessante casuistiek voor je in de aanbieding

Maar vooruit, ik zou de Hema ook verkiezen boven een dagje werk (of in ieder geval het dagje werk wat ik morgen te doen heb ).

Maar inderdaad.... Nog 8 uurtjes werken en dan vakantie

Ondanks dat jij lieve dingetjes zegt over Doperwtje, vind ik je OPEENS niet zo leuk meer

met dank aan het refererende zinnetje "Fluistert naar Xan dat ik lekker wel naar Het Buitenland op vakantie ga" .....tssskkkk!
Sorry Xan, ik zal je nooit meer belachelijk maken

(kruist vingers achter rug)

Geheel off topic, maar is een weekje waddeneiland niet wat voor jullie?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 juli 2010 @ 21:42:

[...]

U zei:

wil je een date met mij?

Kim zei:

Hallo, ik ben de virtuele medewerker van KPN Mobiel. Ik beantwoord algemene vragen over KPN Mobiel.

Ik kan daarna invullen of ik tevreden ben met haar antwoord Misschien moet je haar vragen naar haar telefoonnummer?
quote:Drift schreef op 29 juli 2010 @ 21:47:

Sorry Xan, ik zal je nooit meer belachelijk maken

(kruist vingers achter rug)

Geheel off topic, maar is een weekje waddeneiland niet wat voor jullie?

De "sorry" is aanvaard...

Waddeneiland is leuk, maar niet voor vakantie.....
Fijn Xan, dan kan ik ook weer rustig slapen.

Ik heb zelf niet zo veel problemen met in Nederland op vakantie gaan, vind het zelfs wel leuk. Maar kan me ook voorstellen dat dat voor iemand anders niet zo hoeft te voelen.

Persoonlijk zou ik wel wat moeite hebben met centerparcs achtige lokaties
quote:Drift schreef op 29 juli 2010 @ 21:58:

Persoonlijk zou ik wel wat moeite hebben met centerparcs achtige lokaties Voor ons eigenlijk ook...maar dit jaar zijn we wat ruimdenkend zeg maar....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven