Lijf & Lijn alle pijlers

WW - We blijven doortellen

07-11-2010 18:37 2551 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier geen crashdieten, shakes of moeilijke recepten. Gewoon eten wat je wilt, maar binnen je punten blijven dat is het devies. En het werkt.

Hier gaan wij verder. De een iets sneller, de ander iets langzamer, maar allemaal op weg naar een gezond gewicht.

Nieuwe schrijvers zijn altijd welkom. Schrijven helpt om je motivatie te houden. Kom ons motiveren en raak zelf gemotiveerd door dit topic om de zak chips (32 punten!) of de 100g plak chocola (10 punten!) toch maar te laten staan.

Onze resultaten tot nu toe*:

Week 6: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 5.6 kilo. Gemiddeld -0.3 pp. Echter veel plusjes, dus ik verwacht beter na mijn vakantie!

Week 5: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 8,6 kilo. Toch nog gemiddeld 0.6 afgevallen.

Week 4: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 7,5 kilo. Gemiddeld afgevallen 0.5.

Week 3: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 15,0kg dus gemiddeld 0,9! Ga zo door allemaal

Ellen heeft haar streef bereikt!

Week 2: 16 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 16.7. Gemiddeld afgevallen -1.0

naamlengtestartgewichtgewicht nustreeftotaal afdeze weekBarcode1.58m69.561.8557.7-0.4Anky1.78m83.384.575+1.2+1.0Appel1.69m86.078.370.07.7-0.6Meave1.69m100.788.57512.2-0.1bentetje1.72m105.082.77522.3+0.5Winterdip1.73m81.065.063.016.0-1.0Es1450 1.75m86.076.7729.3-1.9Noppie1.79m106.093.48012.6+1.2Hatseklats1.82m98.392.7805.6-0.9Ellen331.72m93.570.47423.1-1.1Finette1.60m101.491.08010.4+0.4Jo1.70m86.481.5704.9-0.1Marjan1.80m91.581.17510.4-0.3Mife1.73m9279.37512.7+0.3Nero1.84m86.581.8704.7-0.6Elmanita1.76m85.582.4783.1-0.8Madelon1.74m93.692.4801.2-1.2

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

*Copyright tabel Propje. Bedankt voor je inzet.
Zo, bij. Dank voor alle lieve berichten!

Maandag en dinsdag gingen redelijk. Vandaag ging goed. En inderdaad. Opschrijven dan maar. Eens kijken of ik dat elke dag kan/durf te doen.

O: bh met komkommersandwichspread.

L; 1 boterham met leverworst, 4 cracottes met chocohagel en een beker melk

t; 2 mandarijnen

D; Kommetje tomatensoep (ook uit zo'n zak, gratis via de postcodeloterij).

2 mediumwraps met paturain light, gerookte zalm, sla, ui, tomaat.

t. 6 door de kinderen gebakken kruidnoten.

Straks nog een appeltje ofzo.
Hier trouwens ook zo'n man; lang, slank en kan alles wegeten. Grrrr.
oeffffff, ik zat net met de zak caramel kruidnoten in mijn hand....... Nadat ik er 6 gegeten heb heb ik de rest teruggemikt en vervolgens heb ik 4 mandarijnen weggewerkt...... Net op tijd, want ze schoven wel heelrijk naar binnen.

Punten zijn precies op, maar ik heb nog lekker hadrgelopen vanmiddag, dat voelt goed.

Kom op toet, hou het bij, elke dag even schrijven!!
oeffffff, ik zat net met de zak caramel kruidnoten in mijn hand....... Nadat ik er 6 gegeten heb heb ik de rest teruggemikt en vervolgens heb ik 4 mandarijnen weggewerkt...... Net op tijd, want ze schoven wel heelrijk naar binnen.

Punten zijn precies op, maar ik heb nog lekker hadrgelopen vanmiddag, dat voelt goed.

Kom op toet, hou het bij, elke dag even schrijven!!
Hoi,

Jeetje wat is er veel geschreven zeg, leuk hoor

kan niet meer bijhouden wie wat geschreven heeft.

Ik heb ook zo'n man die alles kan eten soms wel frustrerend.

Heb net nog hard gelopen, maar het wordt nu wel echt koud hoor,

jeetje, maar goed toch maar gegaan, morgen wordt het ook niks.

fijne avond iedereen, ga nu lekker lezen met een paar manderijntjes dan maar.

groetjes Ellen
Zo Bent, dat is discipline...

Deze jonge blom (33) snakt naar een reep chocola. Gelukkig heb ik het niet in huis... Zou ook zonde zijn, want het gaat net zo lekker. Nog steeds al m'n feestpunten over (die moet ik van mezelf sparen voor het weekend).

Heb trouwens bevroren aardbeien gekocht. Was een tip van iemand hier om daar iets lekkers mee te maken. Met kwark en...? Weet het niet meer. Wie wel? Het lukt me even niet om het terug te zoeken.

Mijn lijst voor vandaag.

O: snelle jelle (slecht, maar had haast...)

T: 2 koekjes (lichtbruintjes)

L: Broodje filet, broodje zalm

T: Fruit

D: Rijst, broccoli, kip, woksausje

T: Griekse yoghurt 0% met bruine suiker
Ik had een man die alles kon eten maar de laatste jaren ook wat dikker geworden is. Dus afentoe eet hij ook wel eens een paar dagen wat minder en valt dan meteen kilo's af. Dat is dan weer wel oneerlijk.

Bentetje, lekker hè al dat sinterklaassnoepgoed. Hier heb ik net de schoentjes weer gevuld met chocolademunten en ik moest nogal moeite doen om er niet een paar in mijn mond te stoppen (maar ben er tot op heden nog vanaf gebleven).

MIFE, gewoon lekker aardbeien door de kwark doen en eventueel pureren, heerlijk ontbijt of tussendoortje. Ik had gisteren zelf een doosje bevroren Mango gekocht bij de Albert Heijn, wou ik vanochtend lekker bij het ontbijt pakken. Had stiekem mijn dochter gisterenavond het doosje al bijna leeg gegeten. Nou ja, beter dat ze daar van eet als dat ze een reep chocolade op eet maar er was dus vanochtend weinig meer over.
quote:Toet schreef op 24 november 2010 @ 20:45:

O: bh met komkommersandwichspread.

Straks nog een appeltje ofzo.Sorry Toet, heb even een plaatje bij je behaatje sandwichspread
Slapen is goud
sorry .....
quote:noppie72 schreef op 24 november 2010 @ 22:39:

[...]

Sorry Toet, heb even een plaatje bij je behaatje sandwichspread hahahahaha, ik lees dit nu en zit echt hardop te lachen achter mijn laptop!
Brenda, wat je hier plaatst is tegen de forumregels.

Verder, ik spreek nu voor mezelf, heb ik ab-so-luut geen interesse in die ellendige shakes of maaltijdvervangers van wat voor merk dan ook. Juist door de Weight Watchers leren wij ons hier allemaal een gezond eetpatroon aan. Mét resultaten zoals je kunt zien in de tabel. Hier wordt dus op een verantwoorde manier aan ons eetpatroon gewerkt. En ook op een manier die, na het behalen van het streefgewicht, blijvend in de praktijk kan worden gehandhaafd (of we dat doen/vasthouden is aan ieder voor zich, maar we weten heel goed hoe we straks verder moeten/kunnen/willen na het behalen van ons streefgewicht).

Met andere woorden, ik vind het behoorlijk brutaal dat je hier komt binnenvallen met een verkooppraatje over vervangende maaltijdshakes terwijl juist maaltijdshakes en crashdieten haaks staan op het hele WW-principe. En dat zou jij als ex-coach moeten weten.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Beste Brenda, zoals je in onze openingspost al kan lezen (blijkbaar niet goed gedaan?) doen wij het zonder shakes. We schudden elkaar gewoon zo nu en dan wel eens door elkaar.

Daarnaast staan in de regels van het forum (blijkbaar ook al niet goed gelezen) dat je geen reclame mag maken hier. Dus. Bedankt voor je gelukswens, maar ik heb wel het toverstafje gebruikt bij je om je te melden bij de angels. Als die het met mij eens zijn zal je reactie worden weggehaald.
sorry meiden had niet door dat het zo verkeerd ontvangen werd... heb het weggehaald.

Suxxes met afvallen
Oh ja, twee keer posten komt ook echt HEEEEL persoonlijk over Brenda. Ik zal je nogmaals toverstaffen.
Ik heb je ook getoverstaft. Wegwezen met die onzin.
Oh, en ook nog speciaal lid geworden om ons deze 'geweldige aanbieding' te doen.
Ha Wd, we waren tegelijk aan het posten hier!
Potver zeg, Brenda zit al bij meer dan 11 lijntopics te spammen met d'r berichtjes. Bah.
Oh echt, wat onwijs irritant zeg! Ik heb echt een hekel aan dat soort figuren. Flikker op!

Ze heeft haar bericht aangepast, nu is het geen begeleiding meer om op gewicht te blijven maar de mogelijkheid om tot 10 kilo in een maand af te vallen. Ex Weight Watch coach my ass!
!
Nee meid, je hebt niet de beste bedoelingen, je bent op zoek naar financiële winst. Dat is heel wat anders. Je hangt overal hetzelfde reclamepraatje op, zonder echt te lezen waar de verhalen over gaan. Dat heet SPAM. En spam is naast vervelende ongevraagde reclame ook nog eens een heel vet en kcalorierijk vlees uit blik. Allebei niet leuk.
Tuurlijk, juist doordat je mensen zag jojo'en raad je ze nu aan om met maaltijdshakes 10 kilo in een maand af te vallen. Hoe serieus wil je genomen worden? Probeer het op een ander forum en val ons niet lastig.
quote:Toet schreef op 24 november 2010 @ 23:32:

En spam is naast vervelende ongevraagde reclame ook nog eens een heel vet en kcalorierijk vlees uit blik. Allebei niet leuk.

Kijk, ik ben dan wel dik, maar heb wel een mega goed gevoel voor humor.
Ach ja, spam uit een blikje, sandwichspread uit een bh... je bent lekker op dreef vandaag hahaha! Welterusten grappige Toet! (wist je trouwens dat "toet" homo betekent in het Thais, over grappig gesproken )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven