Lijf & Lijn alle pijlers

WW - We blijven doortellen

07-11-2010 18:37 2551 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier geen crashdieten, shakes of moeilijke recepten. Gewoon eten wat je wilt, maar binnen je punten blijven dat is het devies. En het werkt.

Hier gaan wij verder. De een iets sneller, de ander iets langzamer, maar allemaal op weg naar een gezond gewicht.

Nieuwe schrijvers zijn altijd welkom. Schrijven helpt om je motivatie te houden. Kom ons motiveren en raak zelf gemotiveerd door dit topic om de zak chips (32 punten!) of de 100g plak chocola (10 punten!) toch maar te laten staan.

Onze resultaten tot nu toe*:

Week 6: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 5.6 kilo. Gemiddeld -0.3 pp. Echter veel plusjes, dus ik verwacht beter na mijn vakantie!

Week 5: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 8,6 kilo. Toch nog gemiddeld 0.6 afgevallen.

Week 4: 15 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 7,5 kilo. Gemiddeld afgevallen 0.5.

Week 3: 17 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 15,0kg dus gemiddeld 0,9! Ga zo door allemaal

Ellen heeft haar streef bereikt!

Week 2: 16 gewichten doorgegeven. Totaal afgevallen 16.7. Gemiddeld afgevallen -1.0

naamlengtestartgewichtgewicht nustreeftotaal afdeze weekBarcode1.58m69.561.8557.7-0.4Anky1.78m83.384.575+1.2+1.0Appel1.69m86.078.370.07.7-0.6Meave1.69m100.788.57512.2-0.1bentetje1.72m105.082.77522.3+0.5Winterdip1.73m81.065.063.016.0-1.0Es1450 1.75m86.076.7729.3-1.9Noppie1.79m106.093.48012.6+1.2Hatseklats1.82m98.392.7805.6-0.9Ellen331.72m93.570.47423.1-1.1Finette1.60m101.491.08010.4+0.4Jo1.70m86.481.5704.9-0.1Marjan1.80m91.581.17510.4-0.3Mife1.73m9279.37512.7+0.3Nero1.84m86.581.8704.7-0.6Elmanita1.76m85.582.4783.1-0.8Madelon1.74m93.692.4801.2-1.2

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

*Copyright tabel Propje. Bedankt voor je inzet.
Oja, shit... ik moet ook ongesteld worden deze week. Nouja, één ding scheelt, hier wordt niets aan sinterklaas gedaan dus we zien het wel, volgende week maandag. Ik vind het verder een hele goede week hoor, met flinke resultaten! Echt top gedaan allemaal.

Ik begin steeds meer te denken dat dit gewicht (rond de 66 kilo) gewoon bij me past want als er de ene week een paar ons af is, is het er de volgende week gewoon weer bij. Het gaat nog maar tergend langzaam en het is jojo'en in de marge. Die felbegeerde 65 sharp, lijkt me niet echt te lukken.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
JAJAJAJA! Goed idee, zondagmorgen wegen. Ik ben voor deze week VOOR.
Niks ervan, zondag wegen. Willen jullie jezelf nu voor de gek houden?

Winterdip, ik zou ook niet aan die 65 vast houden. Als je nu met jezelf afspreekt dat je tussen de 67 en 65 mag schommelen, dan is het toch prima?

Ik zou eigenlijk wel eens voor/na fotos willen zien. Voelt zich iemand geroepen om een besloten hyves groepje of zo op te richten?
Hihi Es wat ben je weer lekker streng. je hebt natuurlijk helemaal gelijk hoor. Gooide jij mijn pepernotendeur van het kiertje weer helemaal dicht

Winterdip, eens met Es.

Ik wil best een hyves oprichten hoor als er voldoende animo is. Ga trouwens nog even naar dat soeprecept kijken
Slapen is goud
Tjezus Es, het is wel de zweep erover bij jou. Heel goed, precies wat we nodig hebben! Hahaha.

Voor- en na foto's, leuk! Kunnen we via een hyve doen, maar kan ook gewoon hier. Gewoon onze hoofden eraf halen.

En ja, schommelen tussen 65 en 67 is op zich prima. Ware het niet dat mijn volgende projectje stoppen met roken is. Dus ik val liever wat meer af omdat je na het stoppen met roken toch vaak weer wat kilo's aankomt. Als ik nu "akkoord" ga met gemiddeld 67 kilo, zit ik straks weer ruim over de 70, ben ik bang...
Kom je van stoppen met roken per definitie aan of alleen als je de sigaretten gaat compenseren met snoepen?
Oef Es, strengggg...

Ik doe niet aan Hyves, heb dat account een poos geleden opgeheven. Verder vind ik het ook wel erg fijn om 'prive' te zijn. Dus wat dat betreft is zonder hoofd een goede optie .

Winterdip, stoppen met roken... goed hoor! Ik ben nu ruim 3 jaar gestopt en niet erg veel ervan aangekomen. Denk zo'n 2 kilo. Heb vooral veel worteltjes gegeten tijdens moeilijke momenten. Maar ik snap dat je een marge wilt inbouwen.
Prima om foto's zonder hoofd hier te plaatsen hoor. Of mét, voor wie durft

Geen idee of je per saldo van stoppen met roken aankomt. Ik heb begrepen dat roken je stofwisseling versnelt dus dat bij stoppen, toch meestal wel iets gewichtsverlies is gemoeid, ook al ga je niet snoepen en snaaien. Geen idee. Maar ik weeg liever 63 kilo en dat ik uiteindelijk uitkom op 66/67, dan dat ik ga stoppen met roken als ik 67 kilo weeg en straks weer over de 70 heen ga. Eigenlijk wil ik er echt naar streven dat 70 voortaan mijn no-go grens is.

Nouja, ik ga gewoon nog even door met ww. Ik zie wel waar het schip strandt. Als ik op een gegeven moment echt rond hetzelfde blijf hangen gooi ik dat online abonnement ook de deur uit, dan moet ik het ook op eigen kracht verder kunnen.
Gelukkig ben ik nooit begonnen met roken.....

Ik doe ook niet aan hyves en ik snap het als je anoniem wilt blijven. Ik ben alleen soms erg nieuwsgierig.....
Ok... wie is er klaar voor "voor-foto's"? Ik zet ze even neer en haal ze dan toch ook maar weer weg (dus niet quoten graag).
Yes you can!!!

Ik ga straks wortel soep maken! Met een beetje gember en koriander.

De traktatie was speculaas, daar heb ik wel van genomen. Het waren van die grote stukken. Ik heb er een stuk van af genomen.

Vnvnd weer sporten. Nu huis schoonmaken, das ook calorien verbranden :-)
Ik doe btw niet aan hyves
Kom maar op. Ik kan ook wel eens fotos laten zien, maar voorlopig heb ik alleen maar vóór-fotos....
Heb ik nou Winterdip gemist?
Ik geloof het niet. Winterdip, je had toch nog geen fotos geplaatst?
Ja, met die 14,6 van winterdip is er vast ook een voor en na te zien. Bij mij zie je natuurlijk na een weekje nog helemaal niets maar ik ben erg benieuwd naar jullie foto's zonder hoofd (en ook met met hoor)

Mijn eetlijstje voor vandaag

o: 2 cracottes hagelslag

l: vies broodje met veel calorieën, plak oude kaas, twee sneetjes peperkoek met beetje boter

t: apppel en 7 pepernoten

a: gebakken aardappeltjes, appelmoes, spinazie en kipfilet, perzikyoghurt

Vooral de lunch was natuurlijk vreemd, dat kwam omdat ik weer eens geen tijd had en zo maar iets uit de koelkast heb gegrist. Nu vanavond nog wat fruit en dan is het punttechnisch volgens mij redelijk verantwoord.
Geen hyve dus, prima hoor. Ik heb ook alleen ervoor foto´s..... jammer want mijn hoofd is wel mijn leukste stukje. Misschien plaats ik gewoon met hoofd. kan mij het schelen

Hier ook ongeveer 3 jaar geleden gestopt met roken, ik was gelijk zwanger en op zomervakantie. Dat zwanger wist ik nog niet dus ben flink aan het snaaien geslagen omdat ik dacht dat ik voor het laatst onbeperkt rauwmelkse kaas en rosé in Frankrijk weg kon tikken. Is ondanks zijn alcohol en bacteriedoop toch nog een heel leuk kind geworden

Ik ga even op zoek naar een geschikte foto....heb er weinig ben ik bang......hou niet zo van mijn lijf op de foto
Slapen is goud
Nee hoor, ik had nog geen foto geplaatst. Ben even de deur uit gegaan voor een boodschap. Ik heb wel foto's van begin dit jaar gevonden waarbij ik mijn hoofd dus vakkundig heb weg gewerkt. Zal ik ze maar even plaatsen dan....? Ik haal ze straks dan wel weer weg hoor.

Oja, "na" foto's zijn er dus (nog) niet.
Vóór dus...
Ik ga geen foto plaatsen hoor. Ben niet zo fotogeniek. Zelfs niet zonder hoofd.

Vandaag een gekke dag:

o: 200 gr yoghurt, btje honing

t: banaan, mandarijn

l: 3 cracottes, philadelphia light, 20+ kaas, vruchtenhagel (en tomaat, ruccola en alfalfa, btje mayolijn)

t: zo'n grote chocolate chip cookie van de AH to go, heb er 8 punten voor gerekend, weet eigenlijk niet of dat genoeg is

a: couscous, roerbakgroenten, tofu

Weer veel te weinig punten, dus ga zo maar een schaaltje yoghurt eten en straks nog een snack-a-jack eten.
Leuke tuin heb je, Winterdip
Hahaha... I wish!
Meave, die koeken vind ik echt verrukkelijk! Maar... ik vrees veel meer dan 8 punten. Heb even op ww online gekeken en een chocolate chip koekje (melk en puur) is al 4 punten voor 30 gram.

Winterdip, stoer hoor! Als ik jou zo zie lijk je in mijn hooguit wat mollig, niet te zwaar. En dat is dan nog maar de VOOR foto. Nice!
Okee.. hier dan een "na" foto. Geen hele recente, maar wel een met het lijf dat ik nu ook weer heb.

Speciaal voor Meave dan ook eentje van de voortuin, met onze vijver.
kijk, daar doe ik het voor winterdip! super! Ga nu gelijk zoeken
Slapen is goud

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven