Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2010

05-09-2010 08:16 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
AdriaanAnnemarie

FrankGerhard

GijsbertGradus

HansMarcel

MartinMaurits

PieterRichard

Aftrap vijfde seizoen Boer zoekt Vrouw op 5 september

De nieuwe boeren stellen zich voor in de eerste aflevering van het vijfde seizoen Boer zoekt Vrouw!Zondag 5 september bij de KRO op Nederland 1

Zondag 5 september is het eindelijk zover, dan zendt de KRO de aftrap van de vijfde serie ‘Boer zoekt Vrouw’ uit. In deze eerste aflevering presenteren de nieuwe vrijgezelle boeren zich aan Nederland, in de hoop zo wél liefde te kunnen vinden. Net als voorgaande jaren komen zij niet alleen uit verschillende provincies, maar vertegenwoordigen zij bovendien diverse bedrijfstakken uit de agrarische sector. Ook variëren de boeren weer sterk in leeftijd: de oudste is 56 jaar en de jongste 26. Maar, hoe verschillend ook, allemaal zijn zij op zoek naar ‘de ware’.
quote:Haley schreef op 20 december 2010 @ 12:26:

De recensie bij Recensiekoning is ook weer hilarisch! http://www.recensiekoning ... -zoekt-vrouw-aflevering-2

Haha, het stukje over Richard

We zijn een beetje bang voor Richard, die ook prima zou functioneren als sjamaan of sekteleider. Hij praat immers ietwat onduidelijk en daarnaast kijkt hij mensen bezwerend aan. De vijf vrouwen die hij heeft uitgekozen zijn gehypnotiseerd en moeten volgende week de vreselijkste dingen in Duitsland doen, maar meer kunnen we niet verklappen.
quote:Klontje schreef op 20 december 2010 @ 12:44:

[...]

Haha, het stukje over Richard

We zijn een beetje bang voor Richard, die ook prima zou functioneren als sjamaan of sekteleider. Hij praat immers ietwat onduidelijk en daarnaast kijkt hij mensen bezwerend aan. De vijf vrouwen die hij heeft uitgekozen zijn gehypnotiseerd en moeten volgende week de vreselijkste dingen in Duitsland doen, maar meer kunnen we niet verklappen.

HIj zou ze het liefst allemaal van alle kanten uitproberen....

Dat zo'n man vader van dochters is he...
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 20 december 2010 @ 12:17:

Bij Marcel geef ik Sonja ook wel een goede kans hoor, ik vond het een heel grijze muts, zonder partner gewoon alleen huisvrouw zijn, ik vraag me dan direct af waar haar inkomen vandaan komt. Maar met Marcel zou dat wel goed passen en ik denk dat hij diep in zijn hart ook gewoon een huisvrouwtje wil dat veel kinderen baart en 's avonds Mens erger je niet met hem speelt.Dat had ik nou ook, erg he
quote:Iwannalive schreef op 20 december 2010 @ 00:01:

Ik vind die Frank een schatje.

Vind Annemarie ook leuk op haar eigen warme hartelijke manier, onze schuurfeest-queen.

Die Marcel was bezig foute hypotheken te verkopen. Althans zo zag ie eruit in zijn pakkie en maar zacht praten. Getver.

Over hypotheken heb ik Marcel niks horen zeggen maar hij liep al wel behoorlijk met zijn zaad te leuren

En het is vast lullig maar ik vroeg me ook meteen af waar sonja dan haar huishouden van betaalde. Gelukkig gaat het me niks aan De opmerking dat ze graag een echte goede moeder wilde zijn en dus altijd thuis was daarom vond ik wel stom. Alsof je als je werkt geen goede moeder kan zijn.
Misschien is Sonja gewoon tevreden met een uitkering.
Marcel en Richard vind ik wel een stel engerds hoor. Blijft het hele programma 5 boeren houden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee er zijn er 10 MV, ik denk dat de andere 5 nog aan bod komen ofzo?
quote:Philein schreef op 20 december 2010 @ 15:00:

Nee er zijn er 10 MV, ik denk dat de andere 5 nog aan bod komen ofzo?Ehh..? Nee hoor, alleen de 5 met de meeste brieven zijn door, en die blijven ze volgen tot het "einde". De andere 5 komen wellicht in een terugblik-aflevering of op internet nog eens langs, maar de rest van de serie draait om deze 5 boeren.
quote:Philein schreef op 20 december 2010 @ 14:36:

Misschien is Sonja gewoon tevreden met een uitkering.ik dacht meteen precies hetzelfde. Mag toch hopen dat mevrouw geen uitkering krijgt, alleen omdat ze zo graag moeder wil zijn en daar zoveel energie van krijgt. En dan die opmerking, ahh, dus je bent echt een goede moeder, braak braak braak
quote:hanneke000 schreef op 20 december 2010 @ 15:05:

[...]

Ehh..? Nee hoor, alleen de 5 met de meeste brieven zijn door, en die blijven ze volgen tot het "einde". De andere 5 komen wellicht in een terugblik-aflevering of op internet nog eens langs, maar de rest van de serie draait om deze 5 boeren.Oh, kijk, dat had ik nog niet begrepen! Heb het dan ook nooit eerder gezien. Prima, 5 is goed, kan ik het overzicht een beetje bewaren.
quote:Ti_Ta_Tuttebelle schreef op 20 december 2010 @ 12:17:

Dat meisje bij Frank uit het dorp was geen stralende beauty, maar ze had wel iets heel leuks en zachts. En ze kennen elkaar al he, dus wellicht ziet Frank al meer wat er zo leuk aan haar is dan de tvkijker in een minuutje.

Bij Marcel geef ik Sonja ook wel een goede kans hoor, ik vond het een heel grijze muts, zonder partner gewoon alleen huisvrouw zijn, ik vraag me dan direct af waar haar inkomen vandaan komt. Maar met Marcel zou dat wel goed passen en ik denk dat hij diep in zijn hart ook gewoon een huisvrouwtje wil dat veel kinderen baart en 's avonds Mens erger je niet met hem speelt.

Gijsbert vind ik steeds leuker worden, begin wel te zien waarom hij zo populair is.

Richard vind ik gewoon ronduit vies, Annemarie nog heel erg saai, misschien komt dat nog als ze kriebels krijgt. Bij Harry.Ik dacht hetzelfde bij Sonja.
sun.lover wijzigde dit bericht op 20-12-2010 15:33
Reden: verkeerd geformuleerd
% gewijzigd
Niet mijn regering
quote:Philein schreef op 20 december 2010 @ 15:12:

[...]

Oh, kijk, dat had ik nog niet begrepen! Heb het dan ook nooit eerder gezien. Prima, 5 is goed, kan ik het overzicht een beetje bewaren.

Wat geinig dat jij al die jaren dit nog nooit gezien hebt.

Volgens mij gaan ze volgende week dus daten, moet de boer dan al 2 laten afvallen of vergeet ik een stap.

Daarna komen de 3 overgeblevenen 5 dagen op de boerderie en na 2 dagen valt er weer 1 af.

Aan het einde van de week kiest de boer zijn droompartner en gaan op vakantie waar wij ook nog getuige van zijn.

Zo zit het toch meiden?
Ik vond dat haar van die Maxima Heidy juist harstikke nep eruitzien.

Zo, dat ben ik ook ff kwijt
Tijdens de uitzending van vorige week met ál die brieven moest ik stiekem wel denken aan dit forum, het kán toch bijna niet anders dat er vrouwen onder ons zijn die geschreven hebben?!

(Sorry als dit item al aan bod is geweest, heb maar 3 blz. teruggelezen).
Haley, die website (recensiekoning) is echt hilarisch!!

Over aflevering 1:

We hebben er ontzettend veel zin in! We weten nog te weinig over deze boermensen om al adequaat sterren te kunnen uitdelen, dus we zetten hem voorlopig op een gemiddelde van 2,5 sterren. Wel moeten ons alvast onderstaande zaken van het hart:

-Annemarie heeft geen humor. Dit bewees ze door in plaats van een brief een paar ski’s te ontvangen en dit te bestempelen als het hebben van humor.

-Er werden sowieso bizarre cadeaus gestuurd in plaats van behoorlijke brieven: we zagen o.a. een grote kaas, een melkbus, pannenkoekenmix en een enkele geitenwollen sok voorbij komen. We vrezen nu al voor het volgende seizoen waarin dat kleine busje van Yvonne nooit meer voldoende zal zijn voor die Stuif-es-in-finale.

-Gijsbert zegt heel rare dingen, zoals: ‘we gaan het meemaken’ en ‘een stukje sociaal gebeuren’.

-Annemarie herkende ene Harry van schuurfeesten, wat natuurlijk zoveel betekent als dat ze met hem een keer katjelam heeft liggen snavelen in een hooiberg.

Van de site Recensiekoning.nl

quote:campari schreef op 20 december 2010 @ 15:39:

Tijdens de uitzending van vorige week met ál die brieven moest ik stiekem wel denken aan dit forum, het kán toch bijna niet anders dat er vrouwen onder ons zijn die geschreven hebben?!

(Sorry als dit item al aan bod is geweest, heb maar 3 blz. teruggelezen).

Ook een BZV liefhebber?

Maar dat zou zomaar best eens kunnen ja!
@ septembergirl: 'katjelam', haha! Weer een nieuwe toevoeging aan mijn vocabulaire
Wat had die ene Johannes van Annemarie een rare tic trouwens, daar zou ik me vreselijk aan gaan ergeren. Hij zegt al duizend keer 'ja' in een gesprek, maar dan ineens zegt ie 'ja' alsof hij schrikt of zo of alsof ie inademt.

Verder vind ik het echt geweldige tv, echt heel eerlijk (i.t.t. b.v. the bachelor).

Oh ja, die recensie was echt hilarisch, vooral dat stukje over Richard. Bah, wat is dat een creep, inderdaad type sekteleider.
quote:Klontje schreef op 20 december 2010 @ 16:04:

@ septembergirl: 'katjelam', haha! Weer een nieuwe toevoeging aan mijn vocabulaire Oh die kende ik wel!! 'Snavelen' kende ik alleen niet, weer wat geleerd ;)
Niettemin was het een bijzondere dag, en zelfs een geharde cynicus zal week zijn geworden van het hondje dat Annemarie cadeau kreeg van een of andere boer. Een boer met een blokjesbloes. Misschien dacht hij aan Godfried Bomans: ‘Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen.’ Tot die tijd zijn er andere hondjes op de kust, die ook blokjesbloezen dragen, en gevoel voor humor moeten hebben (deze vereiste lijkt zo universeel te zijn dat je je afvraagt waarom iemand dit nog noemt; het is alsof je zegt: ‘hij/zij moet wel kunnen ademhalen’).

Verder moeten ze van haar dol zijn op schuurfeesten, want die schuurfeesten, oioioi, dat is leuker dan stappen in Den Haag. Schuurfeesten. Die schuurfeesten dus. Maar misschien heten ze tuinfeesten. En nu willen we het woord nooit meer horen.

quote:Rhoslynne schreef op 20 december 2010 @ 16:16:

Wat had die ene Johannes van Annemarie een rare tic trouwens, daar zou ik me vreselijk aan gaan ergeren. Hij zegt al duizend keer 'ja' in een gesprek, maar dan ineens zegt ie 'ja' alsof hij schrikt of zo of alsof ie inademt.

Die deed ik ook al gelijk na. Wat een .... ?

Ja, ben zeker een fan, alleen vorig jaar min of meer de uitzendingen gemist.

Yvonne Jaspers vind ik ook een ongecompliceerd leuk wijf.
Ik kon het gisteravond niet kijken dus ik heb net online gekeken. Wat een tenenkrommende televisie is het af en toe. Maar juist daarom kijk ik zo graag.

Mijn bespreking van de boeren:

Marcel: Ik kan er maar één woord voor bedenken: bindingshaast. Hallo zeg, mag het iets subtieler. Ik kon zijn zaadleiders in mijn woonkamer horen rammelen. Prima als je een kinderwens hebt, maar deze man lijkt aan niets anders meer te kunnen denken dan zich zo snel mogelijk voort te planten. Hij ziet zijn toekomstige vrouw alleen maar als melkkoe voor zijn toekomstige kinderen. En dan die Sonja. Echt! Dat er nog zulke vrouwen bestaan. Thuiszitten en jezelf dan om die reden ook nog een goede moeder noemen. Lekker voorbeeld geef je dan aan je kinderen. En Marcel vindt het allemaal geweldig want dit is precies het type vrouw dat hij zoekt. Jammer voor Sonja dat Marcel uiteindelijk toch voor de Poolse Ksenia gaat.

Annemarie: Mijn God, wat een seksloze vrouw is dit zeg. Dat haar! Dat spijkerjasje! En als ze nou nog heel leuk was en onwijs veel humor zou hebben. Maar nee. Haar reactie toen Yvon haar vroeg bij welke boer ze nou echt WAUW dacht. Bij geen één! Wat een lauwe reactie. Ik vind haar overkomen alsof ze eigenlijk liever helemaal geen vent heeft. Alsof ze alleen meedoet omdat haar omgeving verwacht dat ze nou eindelijk eens met een vent thuiskomt. Nee, Annemarie loopt niet snel ergens warm voor. Er is echter één onderwerp waar ze niet over uitgepraat raakt: schuurfeesten. Zucht.

Gijsbert: Leuke man. Mooie uitstraling. Als ik niet zelf al voorzien was, had ik misschien wel geschreven. Maar bij nader inzien lijkt hij me toch wel erg serieus. Ik heb hem niet echt grapjes zien maken. Maar misschien was hij daar te zenuwachtig voor. Ik vond Yvonne een leuke meid voor hem. Zij kwam heel leuk, lief en vrolijk op mij over. Femke vond ik niet zo leuk. Vond haar ook een beetje misplaatst tussen de andere vrouwen, zo in haar nette rokje en pumps. Maar Gijs was helemaal weg van haar. Ben benieuwd hoe dat zich verder gaat ontwikkelen.

Frank: Leuke jongen. Leuke krullen. Ik vind hem eigenlijk helemaal geen type boer. Ja, ik vind hem wel het leukst overkomen van alle vijf. Als ik vijf jaar jonger was geweest en niet zelf al voorzien was, had ik misschien zelf wel geschreven. Het wordt hoog tijd dat Frank leert klaverjassen van Berber. Ik vond haar spontaan en vriendelijk, wel een beetje een erg lachebekje. Maar ik denk dat Frank daar wel van houdt. Dat meisje uit zijn dorp, ben even haar naam vergeten, is niet echt een schoonheid maar ze lijkt me wel heel lief. Ik was verbaasd toen hij Kylie koos, dat was toch het meisje waar die lange stilte bij viel? Of ben ik nou in de war met iemand anders.

Richard: Een onverbeterlijke gladjanus. Hij lijkt me zo'n vent die al gelijk met alle vrouwen gaat staan bekken, zonder dat ze het van elkaar weten. Toch vind ik hem zeer vermakelijk om naar te kijken. Dat hoofd, dat accent, dat geslijm. Het mooist vind ik nog dat alle vrouwen er met open ogen intrappen. Ik was op den duur wel een beetje klaar met zijn gemekker over Maxima. Jeetje, ze mocht willen dat ze op Maxima leek. Ze lijkt me wel heel geschikt voor Richard, namelijk ook helemaal vol van zichzelf. Ik vraag me af waarom hij de Engels sprekende dame koos. Als je zelf nog niet weet dat een turtle een schildpad is, hoe kan je dan met elkaar communiceren? Ik verheug me nu al op volgende week, na het zien van het lekkere ding dat zegt dat ze 0,0 aandacht krijgt. Nou, ik weet nu al naar wie de aandacht wel zal gaan. Een mevrouw die heel goed is in het opeisen van aandacht.

Oeps, het is wel een beetje een lang stuk geworden. Dat is wat BZV met je doet. Je raakt er niet over uitgepraat!
quote:Klontje schreef op 20 december 2010 @ 16:04:

@ septembergirl: 'katjelam', haha! Weer een nieuwe toevoeging aan mijn vocabulaire Is hier in 't weekend een vast begrip
Ik lees hier steeds 'schattig, warm' e.d. over koelkast Annemarie, dat kun je toch niet menen?

Ik vind haar echt verschríkkelijk. Ze praat, beweegt, en ziet eruit als een halve vent. En dan die 'passie' van haar voor die vreselijke schuurfeesten en hollandsche volksmuziek. Ook meteen haar enige uitspatting, want verder heeft zelfs een bos uien nog meer uitstraling. En dan heb ik het nog niet eens over dat tenenkrommende accent gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven