Uitgerekend in maart 2012

30-06-2011 13:17 673 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er nog geen topic voor de in begin maart 2012 uitgerekende dames! Het is natuurlijk ook nog heel vers als je dan uitgerekend bent! Wie wil hier meeschrijven?

Ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben en ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger en op 5 maart 2012 uitgerekend. Het wordt ons 2e kindje, ik heb een dochter van 17 maanden. Hiervoor heb ik een miskraam gehad bij 8,5 week, dat was erg heftig. Dit is dus eigenlijk de 3e zwangerschap. Ik ben zo ontzettend blij dat ik nu direct na de miskraam weer zwanger ben! Ik vind het heel eng, en hoop echt dat het goed gaat... maar het 'voelt' om de een of andere reden allemaal al beter dan de vorige keer...

Ik hoop op meer maart 2012 dames!
En net bruinverlies......

niet weer, niet weer, niet weer, niet weer.....

In combinatie met die vage test begin ik 'em nu toch wel te knijpen....
Ha Kolki!

Klinkt allemaal goed in je eerste alinea!

Laten we hopen dat de verschijnselen aanwezig blijven.

Al weet ik dat dát ook niet alles wil zeggen maaaar als het er niet is kan dat meer zeggen!.. Het blijft moeilijk en gewoon afwachten.

Ik heb de test van MvM wel op de PC staan.. Zal eens verplaatsen van de bank naar de werkkamer!
Potverdorie Kolki, neeeeeeeee!

* spreekt vruchtje toe*...

Lief vruchtje, blijf nou lekker goed zitten en groeien in mama's buik! Dat heeft je mama echt verdient. Ze wil niet nog een keer verdrietig moeten zijn....!
Bruinverlies hoeft niet perse slecht te zijn! Kan oud bloed zijn! Kan ook nog van de innesteling zijn. Niet te druk maken.. Ga ff relaxen. Voor mij is koken een soort therapie.. Klinkt lekker simpel maar misschien werkt het om wat rustiger te worden.
Klinkt allemaal heel leuk om een foto te posten maar hoe kan ik nu een afbeelding toevoegen..?
Ach Kolki, wat is het toch spannend bij jou! Bruinverlies hoeft inderdaad helemaal niets te betekenen... Ik duim voor je!!!!
@ Missvis

Je moet je foto ergens online uploaden (bijvoorbeeld imageshack.us). Dan plaats je de link naar de foto met extensie .jpg tussen de volgende code: [img] en [/img]
Pff had ik een heel verhaal getypt, ging er iets mis! Waar het op neer kwam: dikke knuffel voor iedereen die nu in spanning zit: hug:
Lieve onzekere mede-zwangeren. Potverdorie, wat zitten jullie allemaal in spanning! Ik vind dat echt heel sneu dat jullie je zo voelen! Maar uiteraard begrijp ik jullie angst om het vruchtje te verliezen, als je al eerder zoiets verdrietigs hebt meegemaakt... Al weet ik natuurlijk nooit hoe het echt voor jullie voelt.

@ Kolki: roze of bruin bloedverlies kan heel goed innestelingsbloed zijn. Weet, dat sommige vrouwen dachten dat ze gewoon ongesteld waren, terwijl ze achteraf zwanger bleken te zijn!

Wat betreft je test: een hormoon (dus HCG) wordt niet constant geproduceerd. Dit gaat in vlagen. Dus het kan zo zijn dat je op het moment van testen geen piek te pakken had.

Maar lieve, lieve meiden. Gooi die stomme testen NU het raam uit! Jullie worden er zo onzeker van! Als je vandaag bevestiging krijgt dat je zwanger bent, wil je deze morgen ook. Jullie zijn hartstikke zwanger! Over een aantal maanden kunnen jullie alleen nog maar sex hebben op deze manier (als je daar nog zin in hebt):

Leven jullie op deze tabletten:

Worden jullie elke nacht om dit tijdstip wakker

Dus ik zeg, proost!

Maar ook een dikke
Hihi Annelize, op mijn gezicht verschijnt een grote glimlach

Ik hoop bij de andere dames ook!
Hahaha, Annelize, wat een geweldige post!!
Eens en ik deel ook nog een stapel knuffels uit voor wie ze wil

Vandaag opgegeven voor MvM en ze komt vrijdag al langs. Heel gek dat iemand je feliciteert met de zwangerschap. Ik moet daar nog even aan wennen geloof ik.
Ha meiden, wat wordt hier veel geschreven! Gezellig en ook fijn om al die zo herkenbare verhalen te lezen.

Ik kan helaas niet meer op iedereen reageren, want het is al laat en ik moet echt gaan slapen. Ben best wel moe (hoe kan dat nou??)

@Kolki en 5x5: wat vreselijk om zo in onzekerheid te zitten. Heel vervelend als de test alleen maar vager wordt. Ik heb zelf met Clear Blue getest. Dan komt er Zwanger of Niet Zwanger op het schermpje te staan. Lekker duidelijk. Maar zoals Annelize ook al zegt: weg met die testen! Je voelt je er alleen maar vervelend door. Er is toch geen menstruatie te bekennen? Jullie zijn gewoon zwanger!

@Sap: fijn dat je vandaag weer kwaaltjes hebt. En een goede test! Niet meer twijfelen hoor

@Haasje: ik herken al jouw kwaaltjes. Beetje misselijk, veel plassen, moe. En af en toe zo'n knagend onzeker gevoel. Het zou toch wel goed zitten?!

@Missvis: ik heb nog niet gereageerd op de bruiloftperikelen. Snel een gesprek aangaan lijkt me verstandig en inderdaad proberen om een taak over te dragen aan iemand anders. Veel te zwaar in jouw toestand. Verder hebben de andere meiden heel goede adviezen gegeven. Sluit ik me bij aan. Veel sterkte!

@Annelize: heel leuke post van jou! Moest erg lachen. En met een boodschap he!

Slaap lekker allemaal en morgen zwanger weer op!
Jeetje wat een onzekerheid voor jullie 5x5 en kolki. Vreselijk om je zo machteloos te voelen. Want behalve afwachten kun je niets doen. Ik heb ook al geen mooie woorden om jullie te steunen maar wel een hele dikke en mijn duimen draaien voor jullie.

Annelize wat een geweldig post en zo de waarheid!

Ik ga nu naar bed ze gunde mij op het werk geen moment rust heb niet eens rustig kunnen eten.

Sap jij vroeg of ik wel kon uitslapen? Helaas niet want mijn zoontje zit in een "ik wil heel vroeg uit mijn bed" fase! Heel jammer voor mij maar goed dat hoort erbij!!!
Lieve meiden, bedankt voor jullie reacties!

Even voor de duidelijkheid....; het ging mij niet over de vraag of de strepen duidelijk waren. Maar tussen de de laatste test en de 2 voorafgaande zat een week.... En dan had de streep veel dikker moeten zijn.

En helaas is mijn angst realiteit geworden. Het is weer mis gegaan...

Ik had vanmorgen veel bloed, en nu beginnen de krampen steeds heftiger te worden.

Dit keer weer heel pril dus, nu bij bij 5 weken zwangerschap, de vorige bij 6 weken.

Ik heb vandaag afgesproken met een zwangere vriendin (uitgerekend in sept.) ik twijfel heel erg of ik dat wil door laten gaan...

Heel even slaat de twijfel toe nu. Komt er ooit nog een kindje?
Natuurlijk lieve kolki, jullie zijn heel vruchtbaar! Maar ik besef ook heel goed dat die hoop er nu even niet is. Ik vind het verschrikkelijk dat je dit nu weer mee moet maken. Weet ook niet goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik weet hoe je je voelt.

Hopelijk hoef je niet te werken? Kan je man je steunen?

Lieve kolki!!

wat een verschrikkelijk nieuws! ik wil je even heeeeeeell veel sterkte wensen om dit weer te moeten verwerken.

dikke knuff we denken aan je.....
Ach Kolki, wat ontzettend verdrietig.... En al de 2de keer, dat lijkt me dubbel zo zwaar... Sterkte!
Lieve Kolki, heel veel sterkte. Wat een vreselijk nieuws! Ik wens je heel veel kracht toe om dit te verwerken en blijf ondanks dat dat nu moeilijk is hoop houden! Een hele dikke
O, nee Kolki!

Geef alsjeblieft de hoop niet op! Als je geen zin hebt in die afspraak zou ik gewoon afbellen. Je bent zelf nu even het belangrijkste!
Lieve Kolki, veel wat vind ik het rot voor je! Echt, jullie tijd komt ook meis!
Hier nog niks te zien, en als het goed is nu 1 dag overtijd. Maar ik ga nu even niet testen nog...zolang ik geen bloed zie zal het wel goed zitten.
Ach Kolkki, dikke knuffel voor jou sterkte
Lieve allemaal,

Kolki, wat ontzettend rot is dit weer voor je..... Heel veel sterkte! Zorg goed voor jezelf!

Ik zal mezelf even voorstellen: ik ben 32 jaar en heb een zoontje van bijna 3 jaar. In mei dit jaar heb ik na 6 weken een miskraam gekregen en nu ben ik weer zwanger!

Volgens een calculator op internet ben ik 7 maart 2012 uitgerekend. Ik ben heel blij, maar merk ook dat de onzekerheid er, na vorige keer, goed in zit. Zo let ik de hele tijd op wat ik voel, enz. Voordat ik de zwangerschapstest kon doen wist ik al dat ik zwanger was doordat ik volgens mij de innesteling heb gevoeld. Ik ben morgen 5 weken en de zwangerschapsverschijnselen wisselen steeds een beetje. Als ik even niks voel, word ik meteen weer onzeker. Ik merk wel dat mijn buik nu al wat dikker is en af en toe lichte vlagen van misselijkheid, vooral 's morgens. Aan borsten merk ik weinig. Dat was bij mijn eerste zwangerschap ook zo: toen kwam dat pas zo'n twee weken nadat ik de test had gedaan. Dus misschien verschilt het gewoon van vrouw tot vrouw hoe snel het Hcg hormoon toeneemt?
Welkom Zon. Voor jou ook al. Echt niet normaal hoeveel vrouwen een miskraam moeten meemaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven