Lijf & Lijn alle pijlers

Het is weer zo ver; kilo's kwijt wie doet er mee?

31-12-2007 09:37 1822 berichten
Januari staat voor de deur, het ideale moment om maar weer eens een poging te doen af te vallen.

Deze dagen eet ik alles wat ik wil om vanaf morgen de rem er op te zetten. Samen is dat makkelijker dan alleen!

Dus wie doet er mee en wil het jaar ook gezond beginnen.

Ik start trouwens met de sonja bakker methode zoals zo velen..
Alle reacties Link kopieren
Niets af en niets bij. Wel jammer natuurlijk, maar ben eigenlijk allang blij dat er niets bij op is gekomen na het broodje shoarma, de ham-kaas chips enzo

Sayenne, gefeliciteerd!
Nou ik zie nog meer mensen die niet echt staan te juichen vandaag.... Zou het aan de week liggen of zo? Inderdaad wat Pluisje zegt: volhouden en niet opgeven! Maar ik kan me je balen heel goed voorstellen hoor Pluisje, pfff ik ben nog steeds geirriteerd. Op zich ook goed, want ik heb al een was weggevouwen, een nieuwe was in de machine gestopt, de stofzuiger door het huis gehaald en de afwasmachine opgeruimd .

Ik ga even met de tabel aan de slag, tot zo!
En hier de tabel van deze week. Even de pagina vernieuwen met F5 of de twee groene pijltjes naast de adresbalk. En we laten ons niet uit het veld slaan, we gaan vol goede moed verder !

78.6

Gaat bij mij ook niet echt lekker hoor, veel honger maar wel afgevallen gelukkig!

Sayenne gefeliciteerd met je dochter, fijne dag vandaag!

Elsie wat naar dat je je zo rot voelde, ik hoop dat het snel beter gaat

O ja als je een smiley platst kun je niet meer teruglezen

Zet hem op allemaal deze week, liefs van mij!
Fijn Janneke dat er wat af is! Inderdaad lastig hè dat je niet kunt teruglezen als je een smiley hebt geplakt. Daarom staat er onder mijn berichten altijd dat het met zoveel % is aangepast. En weer teruglezen, en weer teruglezen .

En ik bedacht me ineens dat Elsie vandaag een wedstrijd gaat lopen, tenminste als ik het goed heb onthouden . Mocht het zo zijn, dan GO GO GO Elsie !
Goeiemorgen,

Aine mag ik met je meehuilen? 71,1 kilo!!

Ik ben dus ook aangekomen....

Ik had het wel verwacht want zoals ik schreef heb ik me sinds vrijdag niet ingehouden.

Ook vanochtend was de knop niet om (en straks een verjaardag...) dus ik vrees dat vandaag ook nog geen successtory wordt. Maar morgen weer werken dus dan gaat het vast weer lukken!

Ik heb trouwens van de Vriendin de uitgave "slank" binnengekregen (te bestellen via de site) en die mag ik van mezelf pas lezen als ik die knop weer om heb.

Sayenne gefeliciteerd en een gezellige dag!

En de anderen ook een leuke zondag gewenst.
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Eerste bezoek is weg en wacht nu op de patat (wordt nu gehaald). Ik neem maar niet veel want over een uurtje staat het volgende bezoek er weer.

Wil niet aan komen want ben afgevallen en wel -0,9! Weeg nu dus 58,8 kilo.

Jullie allemaal ook een fijne zondag gewenst. Hoop dat diegenen die een minder goede week achter de rug hebben volgende week net zo'n goed gevoel hebben als ik vandaag!
Zo, ik heb weer even flink bijgelezen. Overall conclusie is toch wel dat iedereen zich de afgelopen dagen moeilijk heeft kunnen inhouden. Het is ook zo moeilijk!

Als ik die verhalen lees over Hamka's loopt mij het water ook in de mond! Ik had beloofd me te houden aan een week zonder tussen doortjes, maar da's mij ook echt niet gelukt. Ik ga me er ook maar niet al te schuldig over voelen. 1,5kg eraf is minder dan ik had gehoopt in 1 maand, maar aan de andere kant, het is er wel af. En als ik me toch af en toe in kan houden dan moet het toch zo doorzetten...

Sayene, gefeliciteerd met je dochter! Moeilijk he, verjaardagen? Maar je mag er ook best een feestje van maken hoor!
Juki huil lekker met me mee! Irritant hè als je bijkomt.... Maar we gaan door hoor. Hoe ging het op de verjaardag? En wanneer komt je man terug, dan weer vol enthousiasme verder!

Volgende week hoop ik jouw gevoel ook weer te hebben Sayenne! Hebben jullie een leuke dag achter de rug?

En inderdaad Lemoni, het blijft moeilijk. Ik ben nu ruim 2 kilo kwijt, maar het was meer en da's toch best jammer. Maar goed, ik laat me niet uit het veld slaan, ik ga de strijd met de eetduivel gewoon aan , haha.

Vandaag ging het prima en de avond is al een eindje op weg. En niks in huis, ook belangrijk .

Fijne avond allemaal!
Wij hebben een leuke dag gehad. Dochter was enthousiast over alles wat ze van iedereen heeft gekregen. Oudste was wat minder te genieten, maar die stond ook niet in de belangstelling vandaag. Ook omdat het momenteel niet zo lekker met haar gaat is ze sneller wat opstandig. Gaat wel weer over.

Heb gewoon 2 keer gebak gehad en een klein bordje patat. Zal morgen maar niet op de weegschaal gaan staan want dan ben ik vast teleurgesteld. Komt in de loop van de week wel weer.

Leuke avond toegewenst nog!
even een snelle reactie; drukke dag vandaag!

vanochtend gewogen, niets erbij, niets eraf, resultaat van 0,0 dus en dat met al die chocola

wil deze week wel proberen om onder de 95 te komen dus dat wordt:

-elke dag fietsen (heb een Ipod nano gekocht dus dat fietst wat gezelliger )

-elke middag salade, ook als ik geen zin heb om hem klaar te maken sochtends

-savonds na het eten een toetje en daarna niets meer behalve water, koffie en thee

-lunchwandelen als er collega's zin hebben om mee te gaan

nou, dan moet het lukken toch?

zo nu gauw weer verder, kom morgen even jullie verhalen bijlezen!!
Ja, dat moet lukken Nespresso, strak plan! Sayenne, gewoon volgende week zondag pas weer wegen, kan je het van de week een beetje compenseren.

Vol goede moed de nieuwe week in, succes allemaal meiden!
Weet je wat me opvalt? Je kan best veel eten zonder aan te komen. Kijk nou naar Nespresso en Boompje: allebei zeggen jullie veel te hebben gesnoept afgelopen week en niets aangekomen (ook niet afgevallen, maar dat was te verwachten). Ik heb dat zelf ook, snaai toch nog best wel wat en val zelfs af. 1 a 2 onsjes per week, maar toch. Kun je nagaan wat je allemaal naar binnenwerkt om aan te komen....

Zo dat was even een kleine analyse. Nu maar helemaal niet snoepen, dan moeten we wel als een tierelier gaan afvallen!

Nespresso, jouw plan klinkt goed, gaat je zeker lukken!

Aine, het is jammer dat het eerst meer was, maar 2 kilo is al heel wat toch?

Ik heb (alweer...) een etentje vanavond. Hopelijk koken ze een beetje verantwoord.
Hai

Lemoni; dat valt mij ook altijd op. Als ik echt gesnoept heb, ben ik gewoon gelijk gebleven, maar als ik heel netjes gegeten heb dan ben ik maar een heel klein beetje afgevallen helaas......

Nespresso; klinkt goed, gaat vast lukken, succes!

Gisteren bij vrienden heerlijke dag gehad, maar helemaal niet goed voor mijn gewicht (taart, chips, friet). Heb nu nog maar 2 1/2 week voor de vakantie, dus nu moet het wel gaan gebeuren. Vaaf nu ga ik ook weer roeien 's avonds en heel erg mijn best doen (ik schrijf het maar op misschien helpt het.....)

succes allemaal deze week!
Goedemiddag allemaal!

Nou Nespresso, dat ziet er uit als een heel goed afvalplan! En die Ipod nano gaat je er door heen slepen . Zag ook een topic met goede sportmuziek, misschien iets voor op de fiets? Ga je als een speer naar je werk. Of naar huis natuurlijk .

Ja jammer is dat he, dat het afvallen toch langzamer gaat dan je wil... Maar goed, iets is beter dan niets, haha.

Ben je weer helemaal beter Moniek? Sterkte met het roeien!

Ik zat te bedenken of ik een stepapparaat zal aanschaffen. Heb zo'n ding gezien bij Blokker voor ong. 50 euro. Ik ga nu naar de sportschool, maar het lijkt me ook wel handig om thuis wat te kunnen doen. De steplessen op de sportschool volg ik toch wel, die zijn namelijk heel leuk. Meer dat ik niet speciaal voor cardio-fitness erheen hoef te fietsen. Iemand ervaring hiermee?

Succes iedereen en tot later!
Aine: ik heb ook zo'n ding maar doe er niet veel mee. Kijkt me elke dag aan en ik gooi dan mijn kleren er op haha!

Vind het zelf gewoon lekkerder om naar de sportschool te gaan.

Vanmorgen ook even weer een paar uurtjes heen geweest. Van gisteren eraf trainen he!

Moeders was minder blij met me gisteren; vond me smalletjes in gezicht. Ja, kan er ook weinig aan doen dat het daar er eerst af gaat hoor. Vind dat ik te erg met de lijn bezig ben, maar ik voel me er gelukkig goed bij. Voelt alleen zo negatief als iemand dat zo zegt he.
Hey mensjes......ben ik weer es ff.....;-)

Oh oh wat een slecht weekeinde......eten eten feest feest pfft

maar ik heb echt enorme honger kan er niks aan doen!

Wel ben ik vrijdag en vandaag gaan sporten hoor en vandaag de mijlpaal van 830 calorieen verbrandt! Dat moet toch helpen nietwaar?

Nou mensen ik lees snel weer bij en sorry dat ik zo weinig schrijf maar wil eerst ff weer lekker in mijn vel zitten.

Dikke kusssss

Elsie Knuff meis!
Nou, ben ik ook weer eens... heb een leuk weekend gehad, maar niet echt op de lijn gelet....

De weegschaal gaf ook 60.7 aan gistermorgen.

Vandaag wel weer goed begonnen, ben net terug van de sportschool. Het was alleen zo druk dat ik alleen maar een half uurtje op de crosstrainer heb gestaan, de rest was gewoon bezet. Maar morgen ga ik wel weer, maar dan overdag... is het tenminste niet zo druk!

Zometeen ga ik nog even strijken, is dat ook weer weg, haha!

Aine: ik heb ook nog wel zo'n stepper hier staan. Gekocht bij de V&D, was toen afgeprijst van 100 voor 69 euro. Maar ik doe er niets mee. In het begin wel een paar keer, maar nu niet meer.

Ik denk dat ik hem op marktplaats ga zetten ofzo

Fijne avond nog!
quote:sayenne schreef op 04 februari 2008 @ 14:36:

Aine: ik heb ook zo'n ding maar doe er niet veel mee. Kijkt me elke dag aan en ik gooi dan mijn kleren er op haha!Haha, da's een uit de kluiten gewassen kleerhanger geworden dus ?! Net even op marktplaats gekeken en ik bedacht me dat een crosstrainer ook leuk zou zijn. Dat is het ook, maar wel een tikje duur, ahum. Ik denk gewoon nog even na....

En jammer dat je moeder een beetje negatief overkwam, maar je ziet dus wel goed dat je bent afgevallen!

Hey Sweety, goed dat je er weer even bent ! Doe lekker rustig aan.

Hier is het vandaag goed gegaan. Lange dag op het werk gemaakt, dat is goed voor de lijn. Duik over niet al te lange tijd mijn bed in, want morgen weer zo'n dag geloof ik. Fijne avond!
En ik zie dat Stabilo ook een bemoedigend antwoord heeft op mijn steppervraag . En jullie zijn toch wel sportief ingesteld (Sayenne en Stabilo bedoel ik dus), maar dat helpt dus niet zo? Mmm, ik denk nog even...
Dat valt even tegen he Aine :P

Ik zou gewoon naar de sportschool gaan, is veel leuker!

Mijn doel is trouwens weer onder de 60 te komen deze week en daar dan ook echt te blijven! Want zo schiet het niet echt op natuurlijk!
tsss vanochtend weer boven de 96; dat schiet niet echt op zo. wel een redelijk goede dag gehad, slalala gegeten vanmiddag, gefietst, maar ook iets teveel lasagne gegeten

nja, zie het wel morgenochtend

aine, ben ook druk op mijn werk, dat scheelt inderdaad met snaaitrek!
Aine: op de sportschool heb je gewoon wat andere afleiding om je heen. Dat voelt voor mij in ieder geval beter. Als ik thuis al zou steppen dan duurt het half uur wel erg lang hoor. Als je in de sportschool met iemand praat vergeet je de tijd en ben je zo weer toe aan het volgende.

Nu werk ik overdag ook niet dus is de sportschool voor mij ook een uitlaatklep na een hele dag zorgen thuis. Laadt je jezelf weer lekker op voor de volgende dag.

Morgenavond ben ik er vast weer te vinden!

En Sweety: knap gedaan met het sporten!
Goedemorgen allemaal!

Ja ik kan me wel voorstellen dat het op de sportschool wat gemakkelijker gaat. En leuker is. Maar mijn 'probleem' is dat ik na een dag werken soms niet meer zo'n zin heb om weer de deur uit te gaan. Behalve dan voor de steplessen (die zijn erg leuk!), maar dat is maar 2 keer per week. En voor cardio-fitness moet ik meer moeite doen om richting sportschool te gaan, ahum .

Balen Nespresso! Volgens mij zitten we met een paar mensen in een lastige periode.... Maar we gaan vol enthousiasme (nou ja.... een beetje dan ) verder.

Mijn weegschaal was vanmorgen weer iets vriendelijker dan zondag, ik hoop dat door te kunnen zetten.

Sterkte en sportze vandaag!
Goedemorgen!

gister hadden mijn man en ik beide avonddienst, kom ik thuis, komt hij met een broodje shoarma aanzetten. Heel fout, maar o zo lekker. Ik heb nog een ander probleem, ik ben nu 3 dagen vrij en ik hoop echt dat ik me in kan houden om niets te gaan snoepen.

Ik heb thuis een crosstrainer staan, toen ik hem net had, stond ik er echt iedere dag op en stond in de woonkamer, zodat ik voor de tv kon crossen, inmiddels staat hij in een hoekje in de computerkamer en sta ik er echt nog maar zelden op. Ik wil wel, maar tis zo saai en ongezellig.

Zou hem eigenlijk weer in de woonkamer moeten zetten, maar het is zo'n groot ding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven