[...]forum

26-12-2014 23:46 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een [...]forum is dit. Ik kan niet eens mijn eigen berichten doorsturen. Zit ik me eigen uit de naad te typen...krijg ik steeds een bericht dat er een fout is.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-12-2014 00:18
Reden: Ongepaste opmerking verwijderd
% gewijzigd
Ik heb het iig gestaft.
quote:Raldy schreef op 26 december 2014 @ 23:56:

[...]

Waarom verwijderd? Wat heb ik misdaan?Lees het modtopic.
quote:Enn schreef op 26 december 2014 @ 23:56:

[...]

kolere?kutjes
quote:Keausje schreef op 26 december 2014 @ 23:55:

[...]

Gewoon. Netjes.Ik ben toch netjes?
quote:Enn schreef op 26 december 2014 @ 23:55:

Ow... ik zat ook bij het klokkenspel.Mag ik ook meedoen met het k*******spel?
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 december 2014 @ 23:57:

[...]

kutjesNou zeg
quote:Raldy schreef op 26 december 2014 @ 23:58:

[...]

Mag ik ook meedoen met het k*******spel?Nee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 26 december 2014 @ 23:55:

Kanker had ik er nog niet van gemaakt.

Maar als het echt zo bedoelt is... Lager dan laag. Schelden met kanker is een no go.Dat bedoel ik niet
quote:Raldy schreef op 26 december 2014 @ 23:59:

[...]

Nou zegIk geloof je.
quote:Istar_ schreef op 26 december 2014 @ 23:56:

Ik heb het iig gestaft.Wat ben je lief !!!!
Het topic is denk ik verwijderd omdat je in de titel verwees naar een forummer.
quote:Istar_ schreef op 26 december 2014 @ 23:56:

[...]

Lees het modtopic...

Sorry, heb ff geen tijd om het modtopic te lezen. Ben nu druk bezig om iedereen te antwoorden.
quote:lenepeen schreef op 27 december 2014 @ 00:04:

Het topic is denk ik verwijderd omdat je in de titel verwees naar een forummer.Dat snap ik ff niet. Wat heb ik dan verkeerd gedaan? Ik vind het wel goed dat je het meld, maakt toch wat duidelijk
quote:Keausje schreef op 27 december 2014 @ 00:00:

[...]

Ik geloof je.Thanx
Nouja dat mag dus niet, dat is de regel. Hoe de regels ooit zijn ontstaan weet ik ook niet.
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 00:07:

[...]

Dat snap ik ff niet. Wat heb ik dan verkeerd gedaan? Ik vind het wel goed dat je het meld, maakt toch wat duidelijkEen topic over een forummer mag gewoon niet, klaar. Nou was dit strikt genomen een topic voor en niet over een forummer, maar omdat je een nick in de titel vermeldde werd het toch weggehaald.

[...]

Dat snap ik ff niet. Wat heb ik dan verkeerd gedaan? Ik vind het wel goed dat je het meld, maakt toch wat duidelijkJe mag geen topic over een andere forummer openen. Zie huisregels

[...]

Dat snap ik ff niet. Wat heb ik dan verkeerd gedaan? Ik vind het wel goed dat je het meld, maakt toch wat duidelijkDat staat er toch? Je verwees naar een forummer dat mag niet.
Oh en ik las iets van een dineetje voor meds. Misschien wordt dat gezien als een oproepje/vissen naar date.
quote:lenepeen schreef op 27 december 2014 @ 00:04:

Het topic is denk ik verwijderd omdat je in de titel verwees naar een forummer.Dat zei iemand anders ook al. Maar ik heb naar niemand verwezen. Dat is mij volstrekt onduidelijk. Toch bedankt voor je antwoord.

[...]

Dat snap ik ff niet. Wat heb ik dan verkeerd gedaan? Ik vind het wel goed dat je het meld, maakt toch wat duidelijkIk heb je net geloept en jij prietpraat al jaren hier over van alles en nog wat dan. Nu ineens is jouw focus daten? En als dat niet lukt schelden? Waarom? Waar heb je last van?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:GateKeeper schreef op 27 december 2014 @ 00:10:

[...]

Dat staat er toch? Je verwees naar een forummer dat mag niet.Waar staat dat dan? Ik heb echt niet de bedoeling gehad om naar iemand te verwijzen. Kan je wat duidelijker zijn? Alvast bedankt.
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 00:11:

[...]

Dat zei iemand anders ook al. Maar ik heb naar niemand verwezen. Dat is mij volstrekt onduidelijk. Toch bedankt voor je antwoord.Je hebt naar niemand verwezen? Je topictitel was kadootje voor meds!! Als dat geen verwijzing is....
Niet de bedoeling? Je had zelfs een nick in de topictitel gezet? Heb je last van vergeetmenietjes?
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 december 2014 @ 23:57:

[...]

kutjes

Hahaha

Dat riep ik in barensnood, de vlos lag plat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven