De verwarming..
zondag 3 maart 2019 om 15:53
Ik snap niet zo goed wat het er toe doet of anderen hem aan hebben. Als jij het niet lekker vind in je huis, zet je hem toch aan? Of zou je hem nu niet aan hebben gezet als iedereen hier was komen melden dat ze hem ook niet aan hebben?
Hier staat hij lekker aan. Op een graad of 21, man is thuis. Ik zet hem zelf meestal op 21,5. Vind ik net wat lekkerder. Maar ik hou van warm. Ik douche ook altijd lekker heet
Hier staat hij lekker aan. Op een graad of 21, man is thuis. Ik zet hem zelf meestal op 21,5. Vind ik net wat lekkerder. Maar ik hou van warm. Ik douche ook altijd lekker heet
zondag 3 maart 2019 om 15:56
Ach, ik laat me niet slaan en vernederen door een man waar ik heel veel van hou.
Ik wil ook geen man redden die als nietsnut door het leven gaat.
Ik heb ook geen flubbertje aan mijn kont, waar ik me voor schaam, dus ik vind mijn topic echt wel meevallen.
zondag 3 maart 2019 om 16:02
Dat vond ik ook altijd, maar sinds ik geen suiker meer binnenkrijg is mijn bloeddruk gedaald en is het toch minder comfortabel geworden. Vandaar mijn twijfel,
zondag 3 maart 2019 om 16:17
omdat het viva-forum dat zegt natuurlijk!
Don't cry, buy a bag and move on.
zondag 3 maart 2019 om 16:22
Zelfs in het meest onschuldige topic is het mogelijk om sarcasme te verspreiden. Schiet mij maar op de kachel, dan loopt het vast met een sisser af.
zondag 3 maart 2019 om 16:27
Nee joh, al drie weken niet meer. Niet nodig. Het is hier 18 graden binnen, mij warm genoeg. Ik doe wel nog even de elektrische deken aan voor ik ga slapen omdat ik het boven wel wat frisser vind, en ik hou gewoon van in een warm bed stappen. Scheelt wel, dat zachte weer. Lekker niet meer stoken in een super slecht geïsoleerd huis.
zondag 3 maart 2019 om 16:32
Van waar je twijfel om verwarming op te zetten? Ik sta bekend als een echte twijfelaar. Maar ik twijfel nooit aan de verwarming