De verwarming..

03-03-2019 15:25 91 berichten
Hebben jullie die nog aan?
2019 schreef:
03-03-2019 15:47
Het is koud klam vochtig weer.
Niet binnenshuis hoor. :|
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
03-03-2019 15:49
Niet binnenshuis hoor. :|
Het is jouw kachel en jouw huis. Doe wat je wil met die kachel. Zet hem een muts op voor mijn part.
flowery schreef:
03-03-2019 15:51
Het is jouw kachel en jouw huis. Doe wat je wil met die kachel. Zet hem een muts op voor mijn part.
Ohhh, met zo'n reactie heb ik geen verwarming meer nodig. :)
Ik snap niet zo goed wat het er toe doet of anderen hem aan hebben. Als jij het niet lekker vind in je huis, zet je hem toch aan? Of zou je hem nu niet aan hebben gezet als iedereen hier was komen melden dat ze hem ook niet aan hebben?

Hier staat hij lekker aan. Op een graad of 21, man is thuis. Ik zet hem zelf meestal op 21,5. Vind ik net wat lekkerder. Maar ik hou van warm. Ik douche ook altijd lekker heet :mrgreen:
Ik begrijp dit soort topics nooit. Echt niet.
2019 schreef:
03-03-2019 15:54
Ik begrijp dit soort topics nooit. Echt niet.
Ach, ik laat me niet slaan en vernederen door een man waar ik heel veel van hou.
Ik wil ook geen man redden die als nietsnut door het leven gaat.
Ik heb ook geen flubbertje aan mijn kont, waar ik me voor schaam, dus ik vind mijn topic echt wel meevallen.
Ja, als ik het koud heb zet ik hem aan. Het was 19 graden in huis. Ik ben aan het nietsnutten, dus dan krijg ik het al snel koud. Aangezet dus tot 21 graden.

Kan me niet schelen of het maart, juni of november is.
Alle reacties Link kopieren
De thermostaat staat tot gewoon op 19,5 graden. En ik hoor de buizen net tikken omdat hij aan springt.
Dus ja, hier staat de verwarming aan :)
Ik heb hem niet aan, ik vind 19 warm genoeg.
kopjechino schreef:
03-03-2019 16:00
Ik heb hem niet aan, ik vind 19 warm genoeg.
Dat vond ik ook altijd, maar sinds ik geen suiker meer binnenkrijg is mijn bloeddruk gedaald en is het toch minder comfortabel geworden. Vandaar mijn twijfel,
Alle reacties Link kopieren
Hier staat ie nog niet aan, ben de hele dag buiten bezig geweest. Nu in bad en ik zet de verwarming aan tien minuutjes voor ik uit bad kom, dan is het lekker.
Bij mij regelt de thermostaat het idd automatisch dat de temperatuur boven de 22 graden is. Alleen als het in de zomer heel warm is buiten draai ik 'm omlaag. Anders is het veel te kil in huis.
Alle reacties Link kopieren
Het wisselt ik had een dik huispak aan en dan niet nu met een dun truitje zo weer wel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zet hem gewoon aan ! Je gaat toch niet oncomfortabel in je eigen huis zitten.
ALs je in een t shirt zou zitten zou ik zeggen, trek een trui aan. Maar als je al goed aangekleed bent, lekker aanzetten!
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
03-03-2019 15:44
Maar waarom zet je hem aan als je het niet koud hebt? @(
omdat het viva-forum dat zegt natuurlijk!
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
03-03-2019 16:17
omdat het viva-forum dat zegt natuurlijk!
Zelfs in het meest onschuldige topic is het mogelijk om sarcasme te verspreiden. Schiet mij maar op de kachel, dan loopt het vast met een sisser af.
De thermostaat staat hier overdag vrijwel altijd op 19 graden. En dat vind ik ook wel prima. Dan staat de verwarming wel aan nu, anders is het zo een stuk frisser, in mijn niet zo goed geïsoleerde huis.
Absoluut. En ik heb plaids erbij. Lekker warm.
Nee joh, al drie weken niet meer. Niet nodig. Het is hier 18 graden binnen, mij warm genoeg. Ik doe wel nog even de elektrische deken aan voor ik ga slapen omdat ik het boven wel wat frisser vind, en ik hou gewoon van in een warm bed stappen. Scheelt wel, dat zachte weer. Lekker niet meer stoken in een super slecht geïsoleerd huis.
Alle reacties Link kopieren
Hier staat de thermostaat standaard op 22 graden overdag en 18 graden 's nachts. Dus verwarming durft zelfs nog in mei opspringen! Ik ga echt geen kou lijden!
Alle reacties Link kopieren
's Ochtends springt de verwarming nog aan, want dan zakt het onder de 19 graden en dat vind ik te koud. De thermostaat staat hier dus op 19 overdag.
Ja, ook dat nog. IK ben opgegroeid met het idee dat 18 graden kamertemperatuur is en op één of andere manier heb ik dat nooit echt van me af kunnen schudden.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
03-03-2019 16:02
Dat vond ik ook altijd, maar sinds ik geen suiker meer binnenkrijg is mijn bloeddruk gedaald en is het toch minder comfortabel geworden. Vandaar mijn twijfel,
Van waar je twijfel om verwarming op te zetten? Ik sta bekend als een echte twijfelaar. Maar ik twijfel nooit aan de verwarming ;-))
Poker schreef:
03-03-2019 16:32
Van waar je twijfel om verwarming op te zetten? Ik sta bekend als een echte twijfelaar. Maar ik twijfel nooit aan de verwarming ;-))
Ik ben wars van twijfel, maar tijdens een tussenseizoen krijg ik het voor mekaar, over de verwarming. ;-)
Maar.... heb je hem inmiddels aangezet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven