De verwarming..
zondag 3 maart 2019 om 17:24
Nu probeer je me jaloers te maken. Jawel.Calamitycat schreef: ↑03-03-2019 17:21Héérlijk is dat. En de vriezer wordt automatisch ontdooid, ook erg handig![]()
zondag 3 maart 2019 om 17:30
zondag 3 maart 2019 om 17:55
Was maar een grapje. ik hoop dat je er inmiddels heerlijk warm bij zit. kou is niet fijn
Don't cry, buy a bag and move on.
zondag 3 maart 2019 om 18:01
Het is je vergeven.daenerys79 schreef: ↑03-03-2019 17:55Was maar een grapje. ik hoop dat je er inmiddels heerlijk warm bij zit. kou is niet fijn![]()
zondag 3 maart 2019 om 18:41
Zalig! Spijtig dat hier de dievries een irritante luide aanhoudende piep fluit als deur langer dan een halve minuut openstaat!Calamitycat schreef: ↑03-03-2019 17:18Ja dat is ook zo en zo doe ik het ook meestal hoor. Ik heb zelfs een la uit de vriezer verwijderd om er mijn hoofd in te kunnen steken![]()