De verwarming..

03-03-2019 15:25 91 berichten
Hebben jullie die nog aan?
Calamitycat schreef:
03-03-2019 17:21
Héérlijk is dat. En de vriezer wordt automatisch ontdooid, ook erg handig :proud:
Nu probeer je me jaloers te maken. Jawel. :furious:
Alle reacties Link kopieren
Ik plaag graag :lol:
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
Calamitycat schreef:
03-03-2019 17:29
Ik plaag graag :lol:
Daarmee voel ik me gewaardeerd. :)
Alle reacties Link kopieren
:bigkiss:
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
:$
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet nodig het is hier 20 graden warm genoeg.
Nee.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
03-03-2019 16:22
Zelfs in het meest onschuldige topic is het mogelijk om sarcasme te verspreiden. Schiet mij maar op de kachel, dan loopt het vast met een sisser af.
Was maar een grapje. ik hoop dat je er inmiddels heerlijk warm bij zit. kou is niet fijn :bigkiss:
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
03-03-2019 17:55
Was maar een grapje. ik hoop dat je er inmiddels heerlijk warm bij zit. kou is niet fijn :bigkiss:
Het is je vergeven. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
03-03-2019 17:18
Ja dat is ook zo en zo doe ik het ook meestal hoor. Ik heb zelfs een la uit de vriezer verwijderd om er mijn hoofd in te kunnen steken :D
Zalig! Spijtig dat hier de dievries een irritante luide aanhoudende piep fluit als deur langer dan een halve minuut openstaat!
Poker schreef:
03-03-2019 18:41
Zalig! Spijtig dat hier de dievries een irritante luide aanhoudende piep fluit als deur langer dan een halve minuut openstaat!
Dan kruip je erin en doe je de deur dicht.
Geen verwarming aan. Hele dag niet thuis geweest en dan staat dat ding af.

17.5 graad voor 't moment.

Misschien tegen straks effe 1 graad omhoog stoken.
Belg007 schreef:
03-03-2019 18:48
Geen verwarming aan. Hele dag niet thuis geweest en dan staat dat ding af.

17.5 graad voor 't moment.

Misschien tegen straks effe 1 graad omhoog stoken.
De zon en de maan zijn niet uniek hoor. :O
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, hier nog aan. Ben ook nog een koukleum dus voordat ie uitgaat duurt het nog wel even.
Hier staat de thermostaat op 18, altijd.
Ja, want anders is het binnen vrij snel net zo koud als buiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven