De verwarming..

03-03-2019 15:25 91 berichten
Hebben jullie die nog aan?
Alle reacties Link kopieren
OMG, wordt dit nou ook een jaarlijks terugkerende vraag?
Kristus, al wil je het 25 graden hebben in huis, dat bepaal je toch zelf?
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
gizzmo-returns schreef:
03-03-2019 16:35
Maar.... heb je hem inmiddels aangezet?
Jawel en het is inmiddels 21 graden. :)
:
Cateautje schreef:
03-03-2019 16:36
Jawel en het is inmiddels 21 graden. :)
:high5: Jes! hier ook, heerlijk!
Solomio schreef:
03-03-2019 16:36
OMG, wordt dit nou ook een jaarlijks terugkerende vraag?
Kristus, al wil je het 25 graden hebben in huis, dat bepaal je toch zelf?
Ook ik kan soms met een kleinigheidje zitten en wat geeft dat nou, er is toch geen reet te doen op het forum. Nu had jij ook eens de kans om iets te melden, fijn toch?
gizzmo-returns schreef:
03-03-2019 16:37
:
:high5: Jes! hier ook, heerlijk!
:cat:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
03-03-2019 16:35
Ik ben wars van twijfel, maar tijdens een tussenseizoen krijg ik het voor mekaar, over de verwarming. ;-)
Je moet gewoon zo denken: er zijn mensen die het snel warm hebben, die houden van de winter en zullen niet snel tropische bestemmingen uitkiezen. Je hebt mensen die het snel koud hebben en die houden van de zomer en alle weer. Als je bij de laatste categorie hoort is het verantwoord om altijd de verwarming op te zetten als je het koud hebt! :shame:
Alle reacties Link kopieren
Bij ons stond de thermostaat op 19 vandaag zonder kachel aan. Toch had ik vanmiddag de kachel even op 21,5. Dan is het toch iets behagelijker. Ik zet hem dan na een tijd weer lager, anders wordt het te warm in huis.
groentuintje wijzigde dit bericht op 03-03-2019 16:43
7.58% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Cateautje schreef:
03-03-2019 16:39
:cat:
hahaha moet heel hard om je lieve plaatje lachen, als ik naar links kijk, liggen er 2 hele grote poezen in hun mandjes op de warme verwarming. Zij vinden het ook heerlijk! Hoe gaat het met jouw katje?
Alle reacties Link kopieren
Als wij op vakantie gaan in de winter verzetten wij de thermostaat zelfs niet, voor de kat, want die blijft thuis. (buren komen haar verzorgen) :-P
Poker schreef:
03-03-2019 16:42
Als wij op vakantie gaan in de winter verzetten wij de thermostaat zelfs niet. De kat blijft thuis, die heeft het ook graag warm! (buren komen haar verzorgen) :-P
Ik ben geen vakantiemens, maar dit klinkt als iets wat ik ook zou doen...
gizzmo-returns schreef:
03-03-2019 16:41
hahaha moet heel hard om je lieve plaatje lachen, als ik naar links kijk, liggen er 2 hele grote poezen in hun mandjes op de warme verwarming. Zij vinden het ook heerlijk! Hoe gaat het met jouw katje?
Lief hè, dat gescharrelte? :)

Met Balin gaat het goed. Hij ligt nu in zijn verkrotte huisje tegen de verwarming aan.
Hij is wel vreselijk aan het puberen en spreekt me tegen als iets niet mag, dus ik heb er twee handen vol aan, maar desalniettemin vind ik het erg gezellig.
Poker schreef:
03-03-2019 16:40
Je moet gewoon zo denken: er zijn mensen die het snel warm hebben, die houden van de winter en zullen niet snel tropische bestemmingen uitkiezen. Je hebt mensen die het snel koud hebben en die houden van de zomer en alle weer. Als je bij de laatste categorie hoort is het verantwoord om altijd de verwarming op te zetten als je het koud hebt! :shame:
Ik zal er aan denken. :)
Alle reacties Link kopieren
De thermostaat gaat hier als ik thuis ben zo'n driehonderdduizend keer hoog en weer laag. En dat allemaal mede mogelijk gemaakt dankzij mijn opvliegerTs :@
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
Cateautje schreef:
03-03-2019 16:45
Lief hè, dat gescharrelte? :)

Met Balin gaat het goed. Hij ligt nu in zijn verkrotte huisje tegen de verwarming aan.
Hij is wel vreselijk aan het puberen en spreekt me tegen als iets niet mag, dus ik heb er twee handen vol aan, maar desalniettemin vind ik het erg gezellig.
Heerlijk, ik ben niet anders gewend met katten in huis. Zo gezellig als ik dan thuis kom en ze trouw op me aan het wachten zijn. Bij mij zijn ze nog vrij jong ook, dus af en toe vliegen ze hier van boven naar beneden en in de gordijnen.... Zou niet zonder kunnen. Leuke naam heb je hem gegeven, hoe kom je daar aan?

en sorry, of topic..
Alle reacties Link kopieren
Als het over katten gaat is het nooit off topic, vind ik :biggrin:
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
gizzmo-returns schreef:
03-03-2019 16:46


Heerlijk, ik ben niet anders gewend met katten in huis. Zo gezellig als ik dan thuis kom en ze trouw op me aan het wachten zijn. Bij mij zijn ze nog vrij jong ook, dus af en toe vliegen ze hier van boven naar beneden en in de gordijnen.... Zou niet zonder kunnen. Leuke naam heb je hem gegeven, hoe kom je daar aan?

en sorry, of topic..
Ja, als Balin een zonnestek heeft dan vliegt hij ook door het huis en midden in de nacht wil hij nog weleens buren wakker maken met zijn geren.
Balin is de meest wijze dwerg uit de Hobbit. Volgens mij ook de oudste, want hij heeft een hele lange witte baard. :)

17 maart is hij alweer een jaar. Het is hard gegaan. Hoe oud zijn die van jou?
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
03-03-2019 16:46
De thermostaat gaat hier als ik thuis ben zo'n driehonderdduizend keer hoog en weer laag. En dat allemaal mede mogelijk gemaakt dankzij mijn opvliegerTs :@
Haha, als ik een opvlieger krijg schiet ik alles uit en ga ik buiten in mijn ondergoed staan. Veel efficiënter dan thermostaat naar beneden, dan is mijn opvlieger al voorbij :-D
:cheer:
Calamitycat schreef:
03-03-2019 16:49
Als het over katten gaat is het nooit off topic, vind ik :biggrin:
Calamitycat schreef:
03-03-2019 16:46
De thermostaat gaat hier als ik thuis ben zo'n driehonderdduizend keer hoog en weer laag. En dat allemaal mede mogelijk gemaakt dankzij mijn opvliegerTs :@
Dat is me op één keer na gelukkig bespaard gebleven-, maar ik weet hoe het is en leef met je mee, want 45 graden koorts mos nie magge.
Cateautje schreef:
03-03-2019 16:54
Ja, als Balin een zonnestek heeft dan vliegt hij ook door het huis en midden in de nacht wil hij nog weleens buren wakker maken met zijn geren.
Balin is de meest wijze dwerg uit de Hobbit. Volgens mij ook de oudste, want hij heeft een hele lange witte baard. :)

17 maart is hij alweer een jaar. Het is hard gegaan. Hoe oud zijn die van jou?
Een jaar al weer!

4 en 2. Het zijn binnenkatten, Af en toe hebben ze echt een gekkenuur en moeten ze even hun energie kwijt, tot ik er helemaal zelf gek van wordt (6) .
gizzmo-returns schreef:
03-03-2019 17:02
Een jaar al weer!

4 en 2. Het zijn binnenkatten, Af en toe hebben ze echt een gekkenuur en moeten ze even hun energie kwijt, tot ik er helemaal zelf gek van wordt (6) .
Dat heb je met twee, die dagen elkaar uit. Ik kan er goed mee leven. :)
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
03-03-2019 16:58
Haha, als ik een opvlieger krijg schiet ik alles uit en ga ik buiten in mijn ondergoed staan. Veel efficiënter dan thermostaat naar beneden, dan is mijn opvlieger al voorbij :-D
Ja dat is ook zo en zo doe ik het ook meestal hoor. Ik heb zelfs een la uit de vriezer verwijderd om er mijn hoofd in te kunnen steken :D
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
03-03-2019 17:01
Dat is me op één keer na gelukkig bespaard gebleven-, maar ik weet hoe het is en leef met je mee, want 45 graden koorts mos nie magge.
:rofl: jij begrijpt het!
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
Calamitycat schreef:
03-03-2019 17:18
Ja dat is ook zo en zo doe ik het ook meestal hoor. Ik heb zelfs een la uit de vriezer verwijderd om er mijn hoofd in te kunnen steken :D
:-$

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
03-03-2019 17:19
:-$

:rofl:
Héérlijk is dat. En de vriezer wordt automatisch ontdooid, ook erg handig :proud:
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven