Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
Ontopic, wat ik vandaag heb gegeten:

O: pakje toastjes (vanwege misselijkheid)

T: 1 Liga Milkbreak (dus geen pakje van 2 stuks, maar eentje) en een salmiak lollie en een kiwi

L: 2 bekers karnemelk, bruine boterham rookvlees en bruine boterham cornedbeef, kopje champignonsoep

T: pakje Liga Evergreen (ligt op mijn bureau)

A: Geen idee, hangt van ziekenhuis af.. 's avonds gaat het iedere keer mis de afgelopen twee weken.
Werd net gebeld door mams, hij moet toch nog een dagje (sowieso) op IC blijven.. Getver, ben meteen weer misselijk (en ik voel me al zo lekker fit, maar niet heus)..
He, wat vervelend! En wat onzeker, eerst worden jullie blij gemaakt met goed nieuws, en even later wordt het gewoon weer veranderd, irritant!! Waarom moet ie nog weer langer op de IC blijven dan??
Hij heeft hoge koorts gekregen, dus ze willen hem sowieso aankomende nacht nog daar houden. Voel me weer helemaal raar nu.. ga er zometeen heen. Heb zin om een baksteen door de ruit te gooien, maar dat is vanwege dat gevoel van onmacht.
Deesi wat vervellend. dat je broertje er Koorts bij heeft gekregen.

Maar aan de andere kant wel goed dat ze geen risico nemen. en hem toch nog maar een nachtje op de ic houden.

Sterkte!

Lijstje vandaag. waren weg met school dus is een beetje rommelig geworden.

ontbijt banaan

tussendoor 1 milkbreak

lunch tosti en broodje kroket

tussendoor cake met thee

en nu net een banaan.

Straks wel hardlopen.

weet nog niet wat ik erna ga eten. miss alleen een broodje.
Ja, het is inderdaad wel fijn dat ze hem goed in de gaten houden.

Het werd me alleen net wel even te veel. Een collega zei iets tegen me en ik begon spontaan te janken.. Ben nu wel weer gekalmeerd en ga om een uur of twee lekker naar huis. Het moest er toch een keer uit.

Mijn lijstje van vandaag:

O: Goedemorgen drinkontbijt (0,5l)

T: 3 rijstwafels, lollie

L: 2 bbh met mager beleg, soepje, beker karnemelk

T: pakje Evergreen en een lollie

D: heb een maaltijdsalade bij AH gekocht

Maandag weer streng aan Sonja. Heb een lijst op de koelkast geplakt waar ik alles kan bijhouden en een foto van toen ik nog slank was!

Lekker weer he, gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?

Bye!!
Hoi

Ben er weer (een beetje), want griep! Al jaren mijn deur voorbij gegaan, maar nu lijkt niemand er aan te ontkomen.

Het vervelende is/was dat we allebei tegelijk ziek zijn geworden, nou dat is geen aanrader

Soms als je niet lekker bent of echt ziek (of de ander natuurlijk) dan kun je lekker in je bed blijven liggen of met een dekentje op de bank. Beetje zielig zijn en vertroeteld worden zijn dan geen overbodige luxe, maar als je allebei ziek bent... poeh

Wie haalt er sinaasappeltjes voor de versgeperste jus, wie gaat boodschappen doen, wie gaat er koken en oja wie gaat de neusdruppels en hotcoldrex halen, enz, enz..

Dus, de grote Porec-tip van deze week: word nooit samen ziek, dat voelt namelijk zieker dan alleen ziek zijn

Sjo, ego-klaagmodus weer uit (en het lijkt vandaag weer ietsje beter te gaan)

Ik kom later vandaag nog wel even langs
Shit happens
hier nog 1 die zich niet goed voelt! ben denk een beetje oververmoeidt. 2 nachten en een dag bijna aan 1 stuk geslapen. en nog ben ik doodop.

Maar straks een verjaardag waar ik graag heen wil.

dus heb me maar bijelkaargeraapt. en dan zie ik vanavond wel weer verder.

Porec Beterschap!

zal wel even het schematje invullen want daar ben ik trots op!
het schema staat er niet als ik op qoute druk... raar.

Zal hem anders wel opnieuw maken als ik tijd heb...

maar mijn gewicht was 68.3!
Daanjte onder de 69! Eindelijk!

Dus je hebt een nieuwe vriendin?

Balen Porec, samen ziek zijn.Ik ga proberen je tip op te volgen. Ik was een beetje aan het kwakkelen begin van de week, maar gelukkig heeft het niet doorgezet en ben ik weer zo fris als een hoentje

Kom later wel weer even buurten, nu niet zoveel tijd.

Fijn weekend!!
Porec, beterschap! Ziek zijn is niet leuk!

Hier ook even een ego-berichtje: broertje mag nu morgen van IC af (mits goede nacht) en we (ouders en vriend/ik) zijn daar dan ook met z'n allen bij. We zijn blij, maar vanwege de vorige keer houden we wel in ons achterhoofd dat het ook kan zijn dat hij toch weer op IC moet blijven. De artsen (hij heeft er in principe 2) zijn overigens nu wel optimistischer over verplaatsen naar gewone verpleegafdeling dan de vorige keer. Hij heeft zoveel kaarten gekregen, van collega's, vrienden, familie, buren, kennissen, noem maar op.. echt heel bijzonder dat er zo veel mensen zijn die meeleven. Je realiseert je eigenlijk pas op het moment dat er zoiets gebeurt dat er veel mensen zijn die om je heen staan.

Ik ga er zo nog eventjes naar toe tot 20:00 uur en als ik thuis kom heeft vriend als het goed is zelfgemaakte sushi klaar staan, hmmmmm..! Allemaal een fijn weekend en verder niemand ziek worden he, haha!

Bye.
Deesi.. en? Mag hij vandaag van IC af? Fijn zoveel steun van collega's, vrienden, enz.!

Porec.. beterschap

Daantjuh.. heeft het geholpen zoveel slaap?

Hier even een 'balans-dag'. Hoop dat ik het vol hou.

Fijne zondag.
Hey Deesi, en?? Is ie nu op de verpleegafdeling? Ik hoop het voor jullie, toch weer een stapje in de goede richting. Fijn he zoveel medeleven, doet je toch goed.

De overige zieken allemaal weer aan de beterende hand? Het was weer een lekker zonnig weekend in ieder geval, doet mij altijd erg goed, hopelijk jullie ook!

Hier gaat het wel oke, gisteren een verjaardag gehad, heb alleen paar stukjes kaas gehad en een paar wijntjes. Stond vanalles op tafel maar heb me ingehouden. Heb vandaag ook geen wedstrijd dus dat scheelt toch weer 1,5 uur intensief sporten! Net op terras een broodje gezond gegeten. Vanavond nog geen idee, ben alleen, dus even kijken wat er in de vriezer ligt en waar ik zin in heb.

Verder weinig nieuws hier, er ligt een heeeeele stapel wasgoed op me te wachten waar ik nu toch echt eens mee aan de slag moet dus.... tot later!
Haaaaai

Vertel ons goed nieuws Deesi, nl dat je broer van de IC is en dat het stukken beter met hem gaat *duimsmilie*

Ik dacht gisterochtend even dat het al weer wat beter met de griep was, maar dat valt dus nog tegen. Ik strompel van bed naar bank en andersom, blegh. Eetlust is er wel, maar alles smaakt hetzelfde. Straks boerenkool eten met speklapje en worst..beetje krachten op doen om te werken morgen.

Balansdagje goed doorgekomen, Goudvis?

En Revival inmiddels bedacht wat je gaat eten straks?

Sie joe soen
Shit happens
Het zijn twee pitabroodjes met ham, kaas en ananas geworden.

Lekker maar toch makkelijk (en daar ging het om, hihi)

Balen dat je je nog zo verrot voelt Porec, morgen wel weer aan het werk dus?

Zijn jullie nog steeds allebei ziek of word je inmiddels verzorgd?

Ik ga nu toch maar eens met die berg wasgoed beginnen... *schop onder mn h*l.... *
Ha meiden,

Broertje is naar de medi-care (soort van ''betere'' verpleegafdeling)!!! Toch goed nieuws. Hij is ook steeds vaker bij, alleen heeft nog wel behoorlijk wat ontstekingen + kneuzingen en heeft soms lichte uitvalverschijnselen. We zijn heel blij hier mee (niet met alle kwalen, maar met de verplaatsing)! Heb vandaag vrij, dus ga vanmiddag al heen en ik blijf daar dan de hele middag. Zo heb ik 's avonds eens niks en voor hem is het fijn dat er iemand een hele middag is. Toch blijft het wel spannend vind ik.. het duurt wel lang, maar is op zich niet zo vreemd, want hij heeft toch een behoorlijke smak gemaakt. Het had slechter kunnen aflopen..

Porec, inmiddels al weer iets beter?

Jennie, hoe is het met jou??

Mijn lijstje voor vandaag:

O: krentenbol met becel light en een glas jus

T: 1 kiwi

L: 2 cracottes met pindakaas light, beker karnemelk

T: 1 appel

D: ik heb nog allerlei spul liggen, dus eet niet wat Sonja voorschrijft, maar eet zilvervliesrijst met gemarineerde kip, oosterse wokgroenten en voor vriend nog een sausje erbij

A: -- streng!

Moet er nu toch weer aan geloven.. maar ik ga er weer voor! Succes allemaal.
quote:naamlengtestartstreefgew.nuweektotaalPorec1.6563.95560.3-0,6-3.6Revival1.7266.56062.1--4.4Noor1.6858.85556.5--2.3Daantjuh1.55696369.0--Deesi1.6468.15866,5--Jennie1.6864.46064.7-+0.3Goudvis1.68656063,8--1,2-------Heb de tabel weer aangepast, ik was toch weer 3 kilo aangekomen door het ongezonde eten. (Normaal zou je van de stress juist afvallen, maar ik heb denk ik te weinig en te ongezond gegeten..)
Hee meiden,

Ben een midweekje weggeweest. De kids zijn nu (alweer) ziek, met overgeven enzo. Ben zelf ook aan de diarree (sorry) en door de vakantie ben ik AANGEKOMEN. Grrrr, maar ik ben weer gemotiveerd. Zit nu op 65.2 durf het bijna niet te zeggen.

Donderdag biopsie! Heb even niet meegelezen. Gaat het goed hier??

Jennie
Deesie, 'goed' nieuws voor jou!

Moet nu weer spuug opruimen.
Balen Jennie dat je kids weer ziek zijn. Het gaat nog steeds rond he, heb er zelf ook al ee nbeetje last van. Hou niet alles binnen zeg maar. Jij ook niet dus, vervelend he! Hebben jullie wel een lekker midweekje gehad? Beetje kunnen genieten?

Deesi, fijn dat het ietsje beter gaat met je broertje, maar het blijft spannend dus... Nogmaals sterkte ermee...

Hier gaat het wel oke, ben niet helemaal fit, veel last van mn darmen. Daardoor eet ik heel onregelmatig, als ik krampen heb eet ik niets. En soms heb ik het net naar binnen gewerkt, maar ligt het er net zo snel weer uit... (sorry)

Heb me trouwens afgelopen weekend weer gewogen: 63.3 kg. Mwah.

Verder geen nieuws, baai baai!
Hoihoi...

Revival vervellend dat je je niet fit voelt...

Ik baal een beetje van mezelf.. Ging zo lekker. en collega's waren lekker aan het snaaien. en ik ging eigenlijk automatisch meedoen... totdat ik dacht wat ben ik stom bezig het ging zo goed. toen gelukkig wel meteen gestopt maar het is zo zonde....
Ach ja Daantje iedereen heeft wel eens een moment van zwakte... probeer dat te vergeten en hou je vast aan de momenten die wél supergoed gingen en waar je wél trots op bent!
Dat is ook zeker zo...

Maar meestal als het 1 keer mis gaat volgen er meerdere keren...

Maar dat wil ik deze keer echt niet! ;)
de hele dag al rustig!

ik kwam alleen vertellen dat ik net weer lekker hardgelopen heb!
Zo vandaag biopsie gehad. Nu ruim weekje in spanning ;-(.

Vanaf maandag een beetje ziek (diarree), dus ik heb drie dagen op biskwie geleefd haha. Goed voor de lijn (hoop ik). Nu het kilootje eraf 'vasthouden'.

Hoe is het bij jullie?

Jennie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven