Entertainment alle pijlers

Helderzienden en andere wonderkinderen pak je kans en cash!!

10-06-2012 19:25 160 berichten
Voortbordurend op het onderzoek van de Randi Foundation die paranormale verschijnselen onderzoekt komt SBS6 nu met een eigen variant: een miljoen voor een wonder.

Iedereen die iets kan dat na wetenschappelijk onderzoek als paranormaal wordt aangemerkt kan 1 miljoen EURO cashen. Nou gelet op eerdere discussies hier, bevinden zich nogal wat potentiele kandidaten onder de Vforummers.

Het enige dat je moet doen is je kunstje herhalen en laten onderzoeken.

Wie geeft zich op?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kuzu schreef op 10 juni 2012 @ 20:30:

Mijn kleine Kuzu is geen aardappel :'(

[afbeelding]

Misschien in zijn vorige leven. Dat zal het zijn.Wat een scheet
ff offtopic; kuzu ik vond je avatar apart, omdat ik eerst niet goed zag wat het witte was. Later zag ik er wel een konijn in, heeft hij/zij blauwe ogen? De foto die je nu gebruikt als avatar vind ik wel leuker en duidelijker

On topic, ik zou niet met zo'n programma meedoen, het is een en al leedvermaak.
Nou weinig animo hier voor het programma ondanks er best veel geesten gelovigen zijn op het VF

1 miljoen euro mensen, 1 miljoen das geen kattenpis om je niet aan te melden en je kunsten te vertonen
Ik ben benieuwd of ze kandidaten krijgen. Anders maakt mijn poes wel een kans, denk ik.
Ga in therapie!
Punt is natuurlijjk dat je geesten niet kan dwingen. Die zullen heus niet op commando te voorschijn komen voor de SBS6-camera.

En bij cold readings zoals van Derek O. is de energie vaak verstoord door de camera's, de ruimte enz.
Ga in therapie!
quote:miss_marvellous schreef op 10 juni 2012 @ 21:12:

ff offtopic; kuzu ik vond je avatar apart, omdat ik eerst niet goed zag wat het witte was. Later zag ik er wel een konijn in, heeft hij/zij blauwe ogen? De foto die je nu gebruikt als avatar vind ik wel leuker en duidelijker

On topic, ik zou niet met zo'n programma meedoen, het is een en al leedvermaak.

Als grote foto was die zwart/witte ook duidelijker. Hij heeft inderdaad heel fel blauwe ogen. Dezelfde kleur als ik zelf.

Toen hij klein was zag je ze beter.

Ontopic:

Ik geloof dus wel in het bestaan van 'meer' dan wij zien/beleven.

Maar al die commerciele shit er om heen maakt het zo..commercieel. Dat vind ik afstotend.

Zelfde als met religie. Gewoon lekker voor jezelf en je eigen leven houden, werkt vaak het beste.
Mijn glazen bol voorspelt morgen regen, en woensdagavond rellen op het Jonckbloetplein in Den Haag. Verder zullen er morgenochtend op een groot aantal snelwegen files staan. De Europese effectenbeurzen gaan een week met forse koersstijgingen tegemoet.

Aan wie kan ik mijn rekeningnummer doorgeven als dit allemaal uitkomt?
Ik zou nooit meedoen aan zoiets, puur omdat ik niet paranormaal begaafd ben. Heb wel ervaringen met het bovennatuurlijke aspect maar niks wat ik kan laten zien op tv.
Ben benieuwd of Peter van de Hurk die eurootjes nog effe gaat ophalen
Ik krijg steeds door dat Duitsland woensdag met 2-0 gaat winnen van Nederland.
daar sluit ik me bij aan ondernemer. Is ook vrij realistisch voorspeld.
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 juni 2012 @ 19:56:

Ja Tinkeldel, daar is het op gebaseerd. Derek viel enorm door de mand en probeerde vervolgens te voorkomen dat de onderzoeksresultaten werden gepubliceerd.

En dat kan gewoon iedereen zien op youtube!

Hoe kan het dat zo iemand nog steeds op tv komt met zijn bullcrap?
het is hier binnen beter dan buiten
quote:dubiootje schreef op 10 juni 2012 @ 20:38:

Ik heb een witte poes (als in: beest) en die noem ik altijd spookje. Nooit bewust bij stilgestaan waarom ik dat deed. Maar ze zit af en toe naar een plek in de ruimte te kijken waar niets te zien is (het plafond bijvoorbeeld).

Wat moet ik daarvan denken?Dat ze wat vaker te eten moet hebben, t arme ding hoopt dat de kalk van het plafond naar benee komt zodat ze toch nog wat te knagen heeft.
quote:ondernemer schreef op 10 juni 2012 @ 22:05:

Ik krijg steeds door dat Duitsland woensdag met 2-0 gaat winnen van Nederland.

Bron?

Betty ik heb geen idee. Maar mijn ervaring die vooral gebaseerd is wat ik hier op het VF meemaak is dat believers elk kritisch geluid ferm afweren. Critici worden weggestuurd, onder de negeer gezet en geschoffeerd. Ik vermoed dat ze zelf diep in hun hart weten dat er niets is en dat dat zo beangstigend is dat alles dat het sprookje bedreigd bestreden moet worden.
quote:bettypage schreef op 10 juni 2012 @ 22:22:

[...]

En dat kan gewoon iedereen zien op youtube!

Hoe kan het dat zo iemand nog steeds op tv komt met zijn bullcrap?Omdat mensen erin willen geloven.
Ga in therapie!
Bah wat flauw Meds, je weet hoe ontzettend paranormaal gezegend ik ben. Vind je nou echt dat ik dat moet aantonen in zo'n programma?
Waar kan ik me inschrijven?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mooi Twompie en Stanley ook. De eerste aflevering is al gevuld.

Aanmelden bij Sjon de Mol dames
Ga ik meteen doen. En dan morgen flink oefenen. Ik hoop dat de geesten een beetje meewerken en geen cameravrees hebben.
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 juni 2012 @ 23:14:

Mooi Twompie en Stanley ook. De eerste aflevering is al gevuld.

Aanmelden bij Sjon de Mol damesWist ik dat je dat ging zeggen. Majá dat lijkt me duidelijk, dat ik dat wist bedoel ik.
Derek herkende Wendy van Dijk in volle vermomming niet eens. Hij vertelde Wendy-Dushi nota bene hoe hij door Wendy-Ushi in de maling was genomen. Als je dat al niet eens ziet, hoe kun je jezelf dan nog met droge ogen paranormaal begaafd noemen?
Ik vind het slim van SBS6. Het is geweldig entertainment. Hilarisch, dit.

Moet je weten dat dit tientallen jaren geleden is opgenomen, toen James Randi nog maar 10.000 euro bood aan een psychic met echte gaven. Inmiddels is de prijs 1 miljoen dollar en al die jaren lang is er niemand geweest die de prijs mee naar huis heeft kunnen nemen.

Niet één persoon.
Ga in therapie!
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 juni 2012 @ 22:52:

Betty ik heb geen idee. Maar mijn ervaring die vooral gebaseerd is wat ik hier op het VF meemaak is dat believers elk kritisch geluid ferm afweren. Critici worden weggestuurd, onder de negeer gezet en geschoffeerd. Ik vermoed dat ze zelf diep in hun hart weten dat er niets is en dat dat zo beangstigend is dat alles dat het sprookje bedreigd bestreden moet worden.Ik weet dat er wel meer is, juist diep in mijn hart, heb best wat 'gezien' (gevoeld) zeg maar. Maar dat is (helaas) niet iets wat ik op commando kan. Dus ook niet voor tv.
Tja, je zou toch denken dat het mensen op zijn minst aan het denken zet over het waarheidsgehalte. Maar niet dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven