Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw...en een man in 2012 - Deel 3!

04-11-2012 21:53 1718 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in deel 3 van

"het BZV kijk, klets, lach, huil, huiver en geniet mee topic!"

Het seizoen is weer afgelopen. De reünie is geweest en we hebben kunnen zien welke boeren liefde hebben gevonden en welke boeren nog alleen zijn. Hierbij dus de eindstand

* Aad en Jeannet zijn nog heel gelukkig samen. Wie had in het begin verwacht dat de botte boer Aad liefde kon vinden bij de gesloten Jeannet? Ze straalden van de bank af bij Yvon en ze lijken zeker een zonnige toekomst tegemoet te gaan met z'n tweetjes.

* Arthur zat niet bij de laatste 5 boeren, maar heeft toch de liefde gevonden bij Miranda. De eerste zoen samen, en elkaars eerste echte liefde. Nu weer herenigd.

* Doede kreeg 8 brieven maar is nog altijd alleen. Ben of ken jij de juiste vrouw voor hem? Je kunt nog altijd schrijven!

* Hans kreeg 15 brieven. 1 daarvan kwam van Fiona. Deze rode krullebol uit Amsterdam veroverde Hans met zelfgebakken appeltaart en is nooit meer weggegaan.

* Henk en Fiona zijn nog altijd stapelverliefd en dolgelukkig. Volgens Henk wonen ze zeker binnen een half jaar samen. En laat al die BZV-baby's maar komen!

* Henrieke en Bert zijn niet meer samen, zoals door velen ook verwacht. Toch straalde Henrieke op de reünie. Zal ze toch de liefde hebben gevonden?

* Jan was de helft van de tweeling die Het Grote Geluk heeft gevonden in de persoon van Monika. Een vrolijke vrouw die de beide broers wat kledingadvies heeft gegeven. Liefde zit volgens haar in het uit zichzelf aanbieden van een nieuw kopje thee, als Jan ziet dat haar glas leeg is. Ach, als ze maar gelukkig zijn!

* Martin is dus nog alleen. Jan en Monika hopen dat hij ook nog een vriendin vindt, schrijven dus! Houd jij van een lieve man met een identieke tweelingbroer een vrolijke schoonzus, schrijf gauw een brief!

* Johan de spruitjesboer kreeg 31 brieven. Hij reisde het hele land door maar de ware zat er niet bij. Wie houdt er van spruitjes en wil graag in Groningen wonen?

* Martin en Wilma zijn inmiddels een echt team geworden. 8 kinderen, zieken, koeien en kalven, niets is hun te gek, samen lossen ze het op!

* Willem is niet meer samen met Klaas. Verschillende levensfases waren hiervoor de reden. Het blijft een raadsel waarom Klaas zich had opgegeven. Hopelijk vindt Willem toch nog de liefde op zijn zorgboerderij!

Veel plezier nog met nabeschouwen!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Hebben Henrieke en Bert nou 1 kamer met 1 bed? Dat vind ik wel een beetje gek eerlijk gezegd.
Het een sluit het ander niet uit, hoor
quote:stefanbikkel schreef op 04 november 2012 @ 23:57:

Nee, vind het een beetje oppervlakkig om ze op grond van anderhalve zin tot "enige meiden" uit te roepen. Why???

Maar maakt verder niet uit natuurlijk. Flauw eigenlijk om er iets van te zeggen.

Geeft niks Stefan, jij je mening, ik vond het spontane lieve meiden.

Ben blij voor Anne, met haar grote stiefzussen, zie het alleen maar positief.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:facepawm schreef op 05 november 2012 @ 18:44:

Het een sluit het ander niet uit, hoorWaarom vind je dat moment een van de drie hoogtepunten?
quote:facepawm schreef op 05 november 2012 @ 09:15:

De drie hoogtepunten wat mij betreft:

Bert die schrikt van de knallende champagnekurk

You don't have to fit into the format
quote:louise1 schreef op 05 november 2012 @ 09:56:

Jeetje wat is er gisteren veel gebeurd!!!

Wat is het fantastisch om te zien hoe Martin en Wilma stralen, echt superleuk. Ik ben ook zo blij voor Anne. Hopelijk kan ze het goed vinden met haar stiefzussen en is ze naast Wilma niet de enige vrouw in dat grote gezin meer. Vraag me wel af hoe dat zal gaan met eventueel samenwonen. Wonen Martin en Wilma een beetje bij elkaar in de buurt? Lijkt me dat (een aantal van) Wilma's dochters misschien wel al zelfstandig woont of dat bijna gaat doen.

Oh ja, op zich vond ik wel dat Swaen het goed oppakte maar ik had wel het gevoel dat ze meteen weer het moment naar zich toe trok. Dit was Wilma's moment en zij had zich even op de achtergrond moeten houden en dat deed ze niet. Meteen weer de hand er op en daarna Martin nog even op zijn mond kussen. Ze zet zichzelf veel te veel op de voorgrond. Maar goed, ze is nu exit.

Aad en jeanette; jeanette heeft volgens mij een erg zwaar leven (gehad) en is op mannengebied erg gekwetst of zo want mijn hemel wat een muur!!! Weet je, ik vind het gewoon zielig om te zien hoe verliefd Aad is en hoe graag hij dat wil laten zien terwijl zij daar met zo'n afgetrokken bekje staat te sikkeneuren. Ik ben nu zo ver dat ik Aad wel wat beters gun dan jeanette.

Yoni pakte het gelukkig goed op. Was bang dat zij helemaal zou gaan flippen.

Klaas en Willem; Wilem had echt voor Jurjen moeten kiezen. Klaas houdt niet van lichamelijk contact iig niet knuffelen. Ik vind hem zo afstandelijk. Denk niet dat Willem bij hem zal vinden wat hij zocht. jammer...

Bert en henrieke; houd er maar mee op; dit wordt echt niets!+1 +1 +1, schitterden post!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:facepawm schreef op 05 november 2012 @ 18:26:

ER wordt nogal geprojecteerd hier, vind ik ook.

In Swaen zie ik gewoon een vrouw die oprecht blij is dat twee mensen elkaar gevonden hebben. Ik zag helemaal geen 'kijk-mij-eens-een-prachtmens-zijn' actie. En waarom zou ze niet de leiding mogen nemen bij het afscheid? De keuze is gemaakt, waarom zou je dan moeten blijven plakken. Getver zeg, wat een 'doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg' Hollandsche spruitjes mentaliteit om daar 'duizelig' van te worden.

Lezen blijkt nog steeds een kunst.

En leg eens uit waar jij projectie ziet?
quote:Friezin71 schreef op 05 november 2012 @ 18:13:

Nou Twinkle, is het wel een programma dat je kijkt voor je plezier of om je slechter te voelen? Tjongejonge wat een oordelen! (Ben je overigens niet de enige in hoor, het verbaast me dat er uberhaupt nog mensen aan meewillen doen als je leest hoe gigantisch ze worden afgezeken. Autistische stoornis, sociaal gehandicapt, hou je dochters bij Aad vandaan.) Ik vond het een leuke, lieve aflevering gisteren en heb nu spijt dat ik de commentaren heb terug gelezen.Je houdt niet van oordelen, maar doet 't zelf ook maar even.

Nou, fijn dat je het zo'n 'leuke, lieve aflevering' vond. Zo beleeft iedereen het op z'n eigen manier, en dat mag. Jouw manier is geen 'betere' manier van een aflevering beleven. En als je dat wél zo presenteert, 'ordeel' je weer hè?
quote:Friezin71 schreef op 05 november 2012 @ 18:13:

Ik vond het een leuke, lieve aflevering gisteren en heb nu spijt dat ik de commentaren heb terug gelezen.je moet er gewoon niet zo zwaar aan tillen. Ik amuseer me altijd kostelijk met de extra BZV aflevering die ik hier kan lezen, en natuurlijk is er altijd leedvermaak bij....geeft toch niks?
quote:limelight schreef op 05 november 2012 @ 16:56:

Is het wel eens gebeurd dat één van de vrouwen die reageerden en afvielen, toch indirekt wel door het programma aan de man kwam(en)?

Neem Swaen, het zou toch kunnen dat een man haar op TV heeft gezien/gevolgd en haar nu via de KRO benaderd.

"Swaen, Boer zoekt vrouw" op de enveloppe en naar de KRO sturen lijkt mij voldoende.

Jaaaaa, boer Jan en zijn.................. (ben de naam kwijt), hun keuze was gevallen op een ander, voor beide niks geworden, nu zielsgelukkig met elkaar,

Ik zoek het later even op!
quote:Twinkle1001 schreef op 05 november 2012 @ 19:05:

[...]

Je houdt niet van oordelen, maar doet 't zelf ook maar even.

Nou, fijn dat je het zo'n 'leuke, lieve aflevering' vond. Zo beleeft iedereen het op z'n eigen manier, en dat mag. Jouw manier is geen 'betere' manier van een aflevering beleven. En als je dat wél zo presenteert, 'ordeel' je weer hè? Ja, ik oordeel over jouw berichtjes, ik vind ze zuur. En vraag me af waarom je uberhaupt naar dit programma kijkt als het je zoveel negativiteit brengt. Maar misschien vindt jij het wel heerlijk om tv te kijken, jezelf kapot te ergeren en daar over te schrijven. Mag, tuurlijk. Maar ik begrijp het niet.
quote:lavan568 schreef op 05 november 2012 @ 19:10:

[...]

je moet er gewoon niet zo zwaar aan tillen. Ik amuseer me altijd kostelijk met de extra BZV aflevering die ik hier kan lezen, en natuurlijk is er altijd leedvermaak bij....geeft toch niks?Is ook zo, tuurlijk. En het is echt niet de eerste keer. Maar ik las nu 4 berichtjes achter elkaar van twinkle de één nog afzeikeriger dan de andere, en vroeg me gewoon af waarom. Maarre, ik reageer nu op twinkle, maar dat is uiteraard niet de enige. Ze sprong er nu alleen uit met de 4 berichten achter elkaar.
quote:Twinkle1001 schreef op 05 november 2012 @ 17:41:

[...]

Ja, er lijkt wel een grote pikzwarte wolk boven Jeannet te hangen. Overal waar ze gaat. Ze is zó zwartgallig.

Ze heeft niet in de gaten dat alles wat haar 'overkomt' een self-fulfilling prophecy is.

Ook nu zie je van duizend kilometer afstand aankomen dat Jeannet deze relatie naar de verdoemenis zal helpen. Waarna ze weer zal klagen: "Heb ík weer hoor! Ik zei het toch? Geluk is niet voor mij weggelegd." (En Aad natuurlijk de volle schuld door zijn strot geduwd krijgt.)Je kunt van Aad, zeggen wat je wil, en dat is hier voldoende gedaan, ook, door mij, echter, dit "' wezen", in de vorm van Jeanette, vrij naar SanneW de Vries, gun je niemand.
quote:Friezin71 schreef op 05 november 2012 @ 19:15:

[...]

Ja, ik oordeel over jouw berichtjes, ik vind ze zuur. En vraag me af waarom je uberhaupt naar dit programma kijkt als het je zoveel negativiteit brengt. Maar misschien vindt jij het wel heerlijk om tv te kijken, jezelf kapot te ergeren en daar over te schrijven. Mag, tuurlijk. Maar ik begrijp het niet.Wat een oordelen. En wat een zure berichtjes steeds. Ik vraag me af waarom je überhaupt mijn berichtjes leest als het je zoveel negativiteit brengt. Maar misschien vind jij het wel heerlijk om mijn berichtjes te lezen, jezelf kapot te ergeren en daarover te schrijven. Mag, tuurlijk. Maar ik begrijp het niet.

Je projecteert Friezin. Je verwijt een ander iets wat je zélf doet.

Je houdt niet van oordelen. Dan practice what you preach. Dit komt nogal onnozel over.
quote:limelight schreef op 05 november 2012 @ 16:56:

Is het wel eens gebeurd dat één van de vrouwen die reageerden en afvielen, toch indirekt wel door het programma aan de man kwam(en)?

Neem Swaen, het zou toch kunnen dat een man haar op TV heeft gezien/gevolgd en haar nu via de KRO benaderd.

"Swaen, Boer zoekt vrouw" op de enveloppe en naar de KRO sturen lijkt mij voldoende.misschien wel een goed idee voor de KRO om daar een nieuwe serie aan te wijden. Openen wij wel hier weer een nieuw topic over toch?
quote:Twinkle1001 schreef op 05 november 2012 @ 19:23:

[...]

Wat een oordelen. En wat een zure berichtjes steeds. Ik vraag me af waarom je überhaupt mijn berichtjes leest als het je zoveel negativiteit brengt. Maar misschien vind jij het wel heerlijk om mijn berichtjes te lezen, jezelf kapot te ergeren en daarover te schrijven. Mag, tuurlijk. Maar ik begrijp het niet.

Je projecteert Friezin. Je verwijt een ander iets wat je zélf doet.

Je houdt niet van oordelen. Dan practice what you preach. Dit komt nogal onnozel over.Is goed, joh.
quote:DeeDee86 schreef op 05 november 2012 @ 15:30:

En de nieuwe recensiekoning!Hilarisch
quote:Eindeloos schreef op 05 november 2012 @ 19:15:

[...]

Jaaaaa, boer Jan en zijn.................. (ben de naam kwijt), hun keuze was gevallen op een ander, voor beide niks geworden, nu zielsgelukkig met elkaar,

Ik zoek het later even op!Pauline, toch? met die grote bos krullen?
quote:Eindeloos schreef op 05 november 2012 @ 19:21:

[...]

Je kunt van Aad, zeggen wat je wil, en dat is hier voldoende gedaan, ook, door mij, echter, dit "' wezen", vrij naar SanneW de Vries, gun je niemand.

'Wezen':

Nee, wat een verschrikking. Ik heb inmiddels oprecht medelijden met Aad.

Hij ging in het begin voor een lekker jong ding waar hij nog vader bij kon worden... en kijk waar hij uiteindelijk mee eindigt. Een ouwelijke zwartgallige zuurpruim, die er niet uitziet alsof ze van plan is zijn leven naar een blijer, gelukkiger plan te trekken.

Ben benieuwd hoe lang Aad het met dit wezen trekt.
Zometeen bij DWDD weer cabaretiers die boeren nadoen. Vond het vorige keer erg flauw maar kijk nou eenmaal altijd dwdd

En ik moest van de week ook denken aan Brigitte Kaandorp, met haar heeeeeeeeel zwaaaaaaar leveeeeeeeeeeehhhhh, geweldig!!
quote:Friezin71 schreef op 05 november 2012 @ 19:18:

[...]

Is ook zo, tuurlijk. En het is echt niet de eerste keer. Maar ik las nu 4 berichtjes achter elkaar van twinkle de één nog afzeikeriger dan de andere, en vroeg me gewoon af waarom. Maarre, ik reageer nu op twinkle, maar dat is uiteraard niet de enige. Ze sprong er nu alleen uit met de 4 berichten achter elkaar.

maar het topic staat toch vol met afzeikerige berichten? ook positieve, lieve en hilarische trouwens. En niet alleen van Twinkle, maar van een heleboel andere forummers.

Kom op, niet zo negatief joh. Zie het wat luchtiger.
quote:lavan568 schreef op 05 november 2012 @ 19:29:

[...]

maar het topic staat toch vol met afzeikerige berichten? ook positieve, lieve en hilarische trouwens. En niet alleen van Twinkle, maar van een heleboel andere forummers.

Kom op, niet zo negatief joh. Zie het wat luchtiger.Inderdaad. We delen hier gewoon onze gedachten over BZV, positief en negatief. Kritisch en hilarisch, maar met respect. En we hebben de grootste lol. Iedereen geniet van het programma en ik denk ook wel voor iedereen te kunnen spreken door te zeggen dat we allemaal hopen dat de kandidaten gelukkig worden in de liefde.
quote:DeeDee86 schreef op 05 november 2012 @ 19:28:

Zometeen bij DWDD weer cabaretiers die boeren nadoen. Vond het vorige keer erg flauw maar kijk nou eenmaal altijd dwdd

En ik moest van de week ook denken aan Brigitte Kaandorp, met haar heeeeeeeeel zwaaaaaaar leveeeeeeeeeeehhhhh, geweldig!!Bedankt voor de tip, ik ga ook kijken.
quote:Lotte35 schreef op 05 november 2012 @ 18:53:

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

hahahaha!

Hoe maak jij van die mooie printscreens trouwens?
quote:merano schreef op 05 november 2012 @ 11:32:

Klaas is een fries. Die zijn niet zo van het uitbundige, en het fysieke contact, maar je kunt er wel op bouwen. Zijn vorige relatie had ook heel lang geduurd.

En hij is wel sportief. Ik zie ze heel leuk samen gaan wandelen, fietsen, zwemmen en duiken. En ze hebben een gemeenschappelijke passie want ze zijn beiden van de onbespoten, en zo. (Klaas runt een natuurvoedingswinkel toch?)

Willem zoekt een integere man die zo nu en dan eens langskomt en ook wel wil helpen op de boerderij, maar die toch vooral een eigen leven en eigen werk heeft. Dat is Klaas wel.Maar ze zijn geen maagden, toch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven