Lijf & Lijn alle pijlers

Het is weer zo ver; kilo's kwijt wie doet er mee?

31-12-2007 09:37 1822 berichten
Januari staat voor de deur, het ideale moment om maar weer eens een poging te doen af te vallen.

Deze dagen eet ik alles wat ik wil om vanaf morgen de rem er op te zetten. Samen is dat makkelijker dan alleen!

Dus wie doet er mee en wil het jaar ook gezond beginnen.

Ik start trouwens met de sonja bakker methode zoals zo velen..
sayenne, volgens mij moet jij vooral niet te veel eisen aan jezelf stellen, niet te strenmg zijn nu, je hebt het al moeilijk zat!

Aine, hier zijn inderdaad de vakantie dagen voorbij (vorige week eigenlijk al) met als resultaat dat ik weer wat minder tijd heb om hier berichten te typen want het werk is hier hollen of stilstaan alleen stilstaan gebeurd niet zo vaak hollen dus, maar goed voor de lijn ha ha

Verder gaat alles hier ok! geen rare vreetdingen, alles kalm..
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Inderdaad wat Elsie al zegt Sayenne: niet te hard zijn voor jezelf hoor! Je hebt heel wat aan je hoofd nu. Dan maar iets minder sporten als je er geen energie voor hebt. En gezien de situatie lijkt me dat heel logisch. Gaat het met je dochter al wat beter of nog niet echt? Veel sterkte!

Haha Elsie, je holt nu dus dubbel. Zowel op je werk als in aanloop naar de Marikenloop. Dat moet gaan lukken met de conditie en de kilo's .

Hoe was de schade Moniek? Hopelijk viel het een beetje mee!

Nespresso ook weer aan de harde arbeid gegaan en gefietst naar je werk?

En Stabilo, ben jij nog in de buurt?

Mijn sporten vanavond is erbij ingeschoten. Ik heb al een week of 2 gedonder met de pc. Steeds een foutmelding en de draadloze verbinding valt telkens weg, grrrr. En als ik eenmaal begin met 'herstel werkzaamheden' kan ik niet meer stoppen. Maar het heeft helaas nog niet mogen baten..... Eettechnisch gezien ging het wel aardig vandaag, veel fruit op en niet aan het snoep gezeten. Mocht ook wel na afgelopen weekend, ahum.

Fijne avond en tot later/morgen!
aine, irritant zo'n computer dan he!! wij hebben het ook regelmatig dat het internet het opeens niet doet, als ik bijvoorbeeld net een heel verhaal heb getypt hier, grrrr. Tevens krijgen wij onze nieuwe laptop ook niet op het draadlozen netwerk, dus moet altijd met lijntje, terwijl in de tuin zitten ook heel fijn kan zijn!

Vanavond voor het eerst weer hardgelopen nadat het zaterdag niet zo goed ging, had eigenlijk niet veel zin want was mega moe van werken maar toch gedaan; en wat denk je! 9 km per uur en 8 km gelopen, das voor mij een best tempo, dus ik ben helemaal fier op mezelf!\

Verder nog helemaal ok qua eten dus daar ben ik ook blij mee!
ja dat probleem heb ik ook vaak met draadloos; dan word ik opeens van het netwerk gegooid ofzo. pagina's vernieuwen doettie dan niet en terug naar de vorige ook niet (zeg maar dag tegen je reactie dan )

vandaag netjes gegeten, alleen een beetje ijs op, en gefietst. ben megadruk dus ook niet zoveel tijd om te eten!
Goedemorgen,

Wauw wat een lekker tempo Elsie! Dat belooft wat voor zondag. En fijn dat het eten ook goed gaat. Is het op het werk allemaal weer in orde? Of ben je nog op zoek naar iets anders?

Je bent goed bezig Nespresso, houden zo! Ben je al begonnen met de versnelde projectleiders-opleiding?

Ik krijg een melding dat mijn netwerkadapter niet goed is geinstalleerd. Helaas helpt het niet om de installatie ongedaan te maken en opnieuw te installeren. Verder systeemherstel geprobeerd en een nieuw draadloos netwerk gemaakt. Maar helaas.... Als iemand nog tips heeft, die zijn welkom! Gelukkig kan ik mijn internet- en mailverslaving wel voortzetten, dan maar aan een kabeltje .

Succes allemaal en tot later!
nespresso, zo te horen gaat het best goed bij jou..ben je al in de buurt van de 95?

Aine, mijn werk ik gelukkig helemaal leuk en ben niet meer op zoek naar wat anders. Uiteindelijk heeft het beslissen weg te gaan en dan toch weer niet me heel veel duidelijkheid gegeven, veel dingen zijn gezegd die anders niet gezegd zouden zijn.

Normaal ben ik op vrijdag vrij maar helaas moet ik morgen wel een aantal uren werken aangezien ik met een crisis te maken heb..tja first things first, maar wel balen want had een andere afspraak afgezegd zodat ik niets zou hebben...

Computer tips heb ik helaas niet want daar ben ik helemaal niet handig in!

Stabilo leef je nog????

Pluisje??lees je nog mee? ben je al weer beter??en hoe gaat het verder??

Sayenne, hoe is het met jou? kun je het allemaal nog een beetje aan?

Enne Irene? lees jij nog mee? laat eens wat van je horen!!

Kloontje, doe jij ook nog mee??

Waar is iedereen???

wij zijn hier hoor!!
houmaaropschijmaaruit, wij (voornamelijk ik) hebben hier regelmatig problemen met draadloos, dan weer krijg ik geen IP adres, dan weer is de verbinding niet goed, dan word ik er zomaar afgegooid, het is om gek van te worden

maar ja, kan wel aan de draad, maar dan ligt die draad zo onhandig door de gang (het is nogal een lange draad voor zo'n 5 meter afstand )

ik schommel nog steeds rond de 96 dus moet echt strenger aan de bak; fiets nu 4-5 dagen per week en met hetgeen ik nu eet, blijf ik stabiel

aine, ben inderdaad bezig met mijn projectleidersopleiding; maar had ik nu eerst die uitslag van het examen maar eens. zou binnen 6 weken komen en das nu toch al ruimschoots voorbij

moet nu allerlei dingen lezen, vaardigheden af laten tekenen etc, dus verwacht dat dat eind van het jaar allemaal wel afgerond is!

elsie, wel fijn dat je het nu weer naar je zin hebt op je werk! en ik zwaai met je mee naar alle meelezerts
hey meiden, ben ik weer even.

Mijn keelontsteking is gelukkig weer over en ben weer hard aan het werk, moet nog wel wat achterstallige inhalen, maar kom weer in de buurt.

Thuis afgelopen weekend wel gezellig en leuk gehad samen, maar helaas daarna weer netals vanouds, helaas.

Wat betreft internet: betreft het een Sitecom router, dan kan het zijn dat het apparaat een update nodig heeft. Sitecom staat er wel om bekend namelijk om steeds uit te vallen. zie ook www.sitecom.com en ga dan naar customer support en zoek dan de juiste router op voor een update. Vaak is hiermee dan het probleem opgelost, succes (kan namelijk zelf ook niet zonder draadloos internet) Succes ermee, anders hoor ik het wel weer.
Goedemorgen,

Mooi dat je het naar je zin hebt op je werk Elsie! Da's toch wel belangrijk, daar breng je een (te )groot deel van de week door. Werkze vandaag!

Jammer Nespresso dat je de uitslag nog niet hebt. Maar wel leuk dat je al bent begonnen met de opleiding. Nu die kilo's nog, irritant he dat er niks af wil zo.

Dat van die draad herken ik wel, ik heb 'm nu voor een groot deel achter een kast gepropt. Maar ideaal is het niet....

Gelukkig maar Pluisje dat de keelontsteking over is! Maar wel balen dat het thuis niet zo gezellig is. Zijn jullie nog wel op zoek naar een ander huis of staat dat even op een lager pitje? Bedankt voor de tip, maar het is geen Sitecom router. Ik kan nog wel eens op de site van de router-firma kijken, wie weet. Heb al wel alle instellingen van de router opnieuw ingesteld na resetten, maar je snapt het al....

Hier ging het gisteren eettechnisch even mis. Heb het superdruk op mijn werk en dat betekende gisteren snaaien. Na een zakje drop ook nog een snickers naar binnen gewerkt en toen thuis maar ongezond verder gegaan onder het mom 'nu maak het niks meer uit'. Vandaag maar even de knop proberen om te zetten, die drukte blijft nog wel even, dus daar kan ik het niet op blijven gooien natuurlijk.

Succes allemaal en fijne dag!
Aine, kom op, vandaag weer gezond eten he

Ik heb makkelijk praten vanaf hier waar het gelukkig nog steeds goed gaat!

Ben ook gelukkig al weer klaar met werken, viel allemaal erg mee vandaag dus mag nu officieel van mijn weekend gaan genieten. Wat voor mij betekent dat ik zo met een boek op de bank kruip en even lekker niets ga doen!
ik heb net een bossche bol op want mij projectleidersexamen gehaald

morgen dus lekker uit eten met vriendje, is wel een feestje waard (had ook nog een goed cijfer namelijk )

heb besloten om me even niet zo druk te maken over gewicht, gezond eten en fietsen is belangrijker dan veel afvallen, misschien dat het afvallen dan vanzelf komt!

pluisje, fijn dat je je weer wat beter voelt!

aine, hoe is het vandaag gegaan met eten?

en elsie, lekker joh zo vroeg vrij op vrijdag! heb je genoten van je boek?!
Hallo allemaal!

Ik snoep elke dag momenteel en heb ook effe niet de motivatie om me daar teveel mee bezig te houden.

Hou wel mijn gewicht elke dag in de gaten zodat ik mezelf in toom ga houden als dat te zien is op de weegschaal.

Heb vanavond nog 25 minuten op de crosstrainer gestaan in de sportschool en heb nog wat krachtapparaten gedaan.

Met dochter nog geen verandering, gaat dus niet goed momenteel. Maar we houden de moed erin. Er komt ook hiet straks weer een rustige periode waarin ik alles beter kan overzien.
sayenne wat vervelend dat er nog geen vooruitgang in zit bij je dochter! enne verder zeg ik nogmaals dat jij niet te streng voor jezelf moet zijn. lijnen is wel het laatste waar je nu mee bezig moet zijn! Heel veel sterkte!je man kreeg toch per 1 juni een tijdelijke woning?

Nespresso wat goed, gefeliciteerd!!! dat is een hele opluchting denk ik!!! super!! en dat is zeker wel een etentje en bosche bol waard!!

Volgens mij ben jij best goed bezig qua eten en bewegen en ik als je je daar goed bij voelt moet je lekker zo door gaan. Uiteindelijk vind ik echt dat lekker in je vel zitten en tevreden zijn met jezelf zoveel belangrijker is dan een paar kilo lichter zijn!

Aine, hoe is het bij jou? gister nog een goede omslag kunnen maken??

Zou Sweety eigenlijk nog wel eens meelezen? zo ja dan zou het leuk zijn als je laat horen hoe het gaat, met jou en de zwangerschap!

Hier alles ok, eigenlijk weinig nieuws te vertellen, morgen dus 10 km op de Marikenloop, ben ik wel heel benieuwd naar..
Goedemorgen,

Allereerst een voor jou Sayenne! Het zit je echt niet mee de laatste tijd. Maar je klinkt wel als een sterke persoonlijkheid en zo te zien heb je een hele positieve instelling. Hoop dat je dochter snel wat opknapt en betere tijden voor jullie aanbreken!

En top Nespresso, gefeliciteerd ! Zulke momenten moet je zeker vieren, geniet er lekker van! En gezond bezig zijn is inderdaad een prima streven.

Hier ging het gisteren weer aardig. Hoewel ik me wel realiseer dat ik iets minder gezond bezig ben. Heb de afgelopen dagen bijgehouden wat ik eet en dat zijn op een voor mij 'aardige' dag zo'n 1200 - 1300 kcal en da's niet veel. Op een slechte dag is het meer dan het dubbele. Oftewel: alles of niets en een middenweg vind ik moeilijk te vinden. Ga ik aan werken .

Heel veel succes alvast morgen Elsie! Je ging als een speer de afgelopen tijd, dat gaat in Nijmegen vast hartstikke goed.

Ik heb vanmiddag met een vriendin afgesproken om naar de stad te gaan, maar het regent hier nogal....

Fijn weekend allemaal en succes!
elsie, succes met de Marikenloop! je gaat vast een mooie tijd lopen

sayenne, naar zeg dat je dochter nog steeds ziek is. sterkte joh

aine, ben je nog de stad in geweest? het is hier ook snertweer, hele verandering na al die lekkere zon van de afgelopen weken.

ik heb het huis gepoetst (moet toch wat met dit weer) en was vanochtend ineens 95,4

waar dát nu weer ineens vandaan komt, snap ik dan weer helemaal niet (de hele week boven de 96 namelijk)
Hallo

De schade viel mee; 72 kilo! Dus ik moet 4 kilo kwijt. Heb er alle vertrouwen in.

Vandaag straatfeest, eerst voor de kinderen, maar oei wat was het fris.

Fijn weekend allemaal
Veel succes vandaag Elsie! Hier is het goed loopweer zo te zien, ik hoop in Nijmegen ook !

Later meer, eerst even aan het huishouden, visite vandaag .
tnx aine, ben er gewoon een beetje zenuwachtig voor!

zit nu al klaar in mijn loopkleren terwijl we pas over 2,5 uur weg gaan
en, ben je goed gefinished Elsie? ben benieuwd!!

aine, gezellig visite, ik ben net bij een vriendin geweest die pas verhuisd is (ze woont nu lekker dichtbij)

moniek, dat valt mee, nog 4 kilo afvallen, succes ermee!!

zo, nu strijken, er ligt echt een enórme berg op me te wachten (waarom kunnen mannen niet hun eigen bloesjes strijken )
lopen ging lekker vandaag!

Heb de 10 km in 69,28 gelopen en wilde heeeeeeel graag binnen de 70 blijven en dat is dus gelukt! ben echt super trots op mezelf!

Nu alleen helemaal op en moe, was er zelfs beroerd van, en had toch echt wel voldoende gegeten...

nespresso, dat strijken is bekend; hier blijft het ook net zo lang liggen tot dat ik denk; ok dan doe ik het wel..manlief trekt gewoon steeds een ander overhemd aan, maar als ik gestreken heb dan gaan ze opeens meteen weer aan, foei!

Verder heb ik niet te klagen want hij zuigt bijna altijd en dweilt en poetst en doet de tuin
tjeeeee, goed van je elsie binnen de 70 minuten

die van mij doet momenteel niet zo heel veel in huis, maar studeert wel sinds kort naast zijn fulltime baan. dus meestal als hij op zaterdag naar school gaat, doe ik het huishouden. beter zo dan ook nog allebei onze vrije zondag bezig met die ellendige dingen
Gefeliciteerd Elsie, het is je gelukt!!!!!!!!!!!

Strijken moet hier nu geleerd worden want ik doe alleen mijn eigen strijkgoed en dat van de kinderen nog. Dus wie netjes voor de dag wil komen moet maar zorgen dat ie het leert.

Geen nieuws verder hier vandaag.
Goedemorgen,

Goed gedaan Elsie ! Hoe voel je je vandaag, hopelijk weer een beetje bijgekomen? En heb je de andere Evy-lopers nog ontmoet (ga zo even lezen op het andere topic ?

Tja het huishouden... Ik ben van snel en makkelijk , maar strijken hoort er helaas wel bij.

Gisteren visite gehad en uitgebreid in de keuken gestaan. Was goed gelukt al zeg ik het zelf, haha. Maar calorie-technisch niet geheel verantwoord. Ook toetjes gemaakt en daarna heerlijke chocolade op die het bezoek mee had. Dus vandaag weer een balansdag. Wel gesport gisteren en vanavond staat spinning op het programma.

Succes allemaal en fijne dag!
Hoi hoi, bedankt allemaal voor de lieve woorden!

Vandaag gelukkig wel weer bijgetrokken alleen wel wat moe, maar daar is het dan ook maandag voor!

Verder gaat het met eten al best weer een poosje goed en zie ik langzaam mijn gewicht dalen. Aan de lijn doe ik niet echt want neem af en toe wel een koekje ed maar ik eet verder wel gezond en ik let wel op, dus goed bezig!
Goedenavond,

Lekker dat je weer wat bent bijgekomen Elsie! En fijn dat het met eten goed gaat en je afvalt . Ik vind het altijd knap als mensen 1 of 2 koekjes kunnen nemen en daarna het pak wegleggen. Ik denk niet dat zoiets er bij mij ooit in zit. Nou ja, ik ken in ieder geval mijn zwakke plek haha.

Hier ging het vandaag wel aardig. Ben momenteel fan van de groene appels en de aardbeien, jammie. Wel jammer dat de aardbeien zo duur zijn.... Het spinnen ging niet door, ik was de enige. De instructeur vond het overigens geen enkel probleem, maar ik zag het niet zo zitten om privé-spinning te krijgen. Heb ik gewoon cardio-fitness gedaan en morgen een nieuwe poging.

Hoe gaat het bij jullie, is er nog behoefte aan een nieuwe tabel? Of aan anderzins motiverende zaken? Kan zo snel niks bedenken, maar jullie misschien wel? Ik baal een beetje van mijn gejojo en kan wel wat motivatie gebruiken geloof ik. Week (erg) streng doen en kilo eraf, vervolgens een etentje/dagje snaaien en hup weer ruim een kilo erbij, grrrr.

Fijne avond en tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven