Hadderdemmedodder 2013
woensdag 20 maart 2013 om 20:29
quote:Nieuwe Hotter Than My Daughter nóg erger
VIDEO - Na twee seizoenen Hotter Than My Daughter zijn er nog steeds moeders die zich niet weten te kleden. De eerste aflevering van het derde seizoen is vanavond te zien.
"Dit seizoen heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Ik dacht na de vorige serie dat het niet erger kon, maar dat moet ik bijstellen", zei presentator Gordon. Oordeel zelf!
Woensdag, 20.30 uur, RTL4
VIDEO - Na twee seizoenen Hotter Than My Daughter zijn er nog steeds moeders die zich niet weten te kleden. De eerste aflevering van het derde seizoen is vanavond te zien.
"Dit seizoen heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Ik dacht na de vorige serie dat het niet erger kon, maar dat moet ik bijstellen", zei presentator Gordon. Oordeel zelf!
Woensdag, 20.30 uur, RTL4
Ik vind hier dingen van.

woensdag 3 april 2013 om 21:15
Ik snap niet dat je als moeder zo voorbij kan gaan aan je eigen kind. Een compromis moet toch mogelijk zijn? Leuk dat jij met je tieten op je knieen, bijna in je blote hol de straat op wil... Maar je hebt een dochter. Doe dat op een gelegenheid met gelijkgestemden, ver van je dochter vandaan.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
woensdag 3 april 2013 om 21:16
woensdag 3 april 2013 om 21:19
quote:kookwekkertje01 schreef op 03 april 2013 @ 21:15:
Ik snap niet dat je als moeder zo voorbij kan gaan aan je eigen kind. Een compromis moet toch mogelijk zijn? Leuk dat jij met je tieten op je knieen, bijna in je blote hol de straat op wil... Maar je hebt een dochter. Doe dat op een gelegenheid met gelijkgestemden, ver van je dochter vandaan.Dat dus, dat je naar die feesten wil prima. Maar hou het lekker daar
Ik snap niet dat je als moeder zo voorbij kan gaan aan je eigen kind. Een compromis moet toch mogelijk zijn? Leuk dat jij met je tieten op je knieen, bijna in je blote hol de straat op wil... Maar je hebt een dochter. Doe dat op een gelegenheid met gelijkgestemden, ver van je dochter vandaan.Dat dus, dat je naar die feesten wil prima. Maar hou het lekker daar
Je moet soms vallen om weer leren op te staan