Lijf & Lijn alle pijlers

Het is weer zo ver; kilo's kwijt wie doet er mee?

31-12-2007 09:37 1822 berichten
Januari staat voor de deur, het ideale moment om maar weer eens een poging te doen af te vallen.

Deze dagen eet ik alles wat ik wil om vanaf morgen de rem er op te zetten. Samen is dat makkelijker dan alleen!

Dus wie doet er mee en wil het jaar ook gezond beginnen.

Ik start trouwens met de sonja bakker methode zoals zo velen..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Daar ben ik ook weer even. Volgens mij kan ik eerst Elsie feliciteren met haar verjaardag gisteren: van harte! Hopelijk heb je een leuke dag gehad.

Fijn Sayenne dat er uitzicht is op vertrek van je ex-man. Maar vervelend dat je zo slecht slaapt en weinig puf hebt. Hopelijk wordt dat beter als alles is afgehandeld!

Haha Nespresso, die foto's met niks zijn vast prachtig . Zijn ze inmiddels al begonnen? En al wat vrije tijd/vakantie in zicht of duurt dat nog even?

Leuk schoolkamp gewenst Moniek! Komt vast wel goed met al dat fietsen en volgens mij houden die kids je wel aan de gang .

Hier gaat het wat minder. Ik heb een ontsteking in mijn kaak die nogal opspeelt. Morgen richting tandarts en ik verwacht een doorverwijzing naar de kaakchirurg. Al eens eerder gehad en toen was ik na een ingreep drie weken uit de running. Kan ik niet gebruiken op het moment (maar ja, wanneer wel?!)..... Eten lukt overigens nog wel, hahaha.

Succes allemaal en fijne dag!
He Aine hoop dat het allemaal meevalt morgen. Niks minder dan pijn in je mond en dan ook nog iemand die daar moet wriemelen. Nee dan maar liever handje lekkers(oeps!) in mijn mond.

Elsie nog gefeliciteerd, heb je een leuke dag gehad?

Met mijn dochter gaat het redelijk goed gelukkig. Dat hebben we eerst maar weer gehad.
aine, wat vervelend zeg die kaak! kun je flink last van hebben ja

elsie, gefeliciteerd met je verjaardag; leuke dag en veel gehad?

hier gaat het bagger met eten (want druk, moe, laat uit werk, hele weekend niet thuis dus geen tijd voor verantwoorde weekboodschappen) maar verder wel OK

de hekken rondom het bouwterrein zijn geplaatst, de graafmachines ook; laat maar komen!

en vakantie duurt nog even; nog 47 dagen werken om precies te zijn (gaan pas tweede helft augustus). hebben jullie nog leuke tips; we durven eigenlijk niet met onze auto weg omdat die het meerdere malen begeven heeft de afgelopen maanden, en zoeken nu dus iets wat ivm de kosten rond de auto en het huis, wél heel leuk, maar níet al te duur is
zo vandaag een klein feestje gevierd ivm de start van de bouw, overdracht van het perceel, samenlevingscontract met kaasfondue en tiramisu

we hebben besloten vanaf komend weekend onze 'wij kopen voor de hele week gezond eten' weer in te voeren want elke avond boodschappen na een lange werkdag is vragen om hamburgers, pizza, shoarma en ander ongezond snelklaar voedsel

verder alles goed met iedereen?!
Goedemorgen,

Na 2 dagen thuis, vandaag weer aan het werk. De kaak is iets geslonken na behandeling van de tandarts, dus het gaat weer de goede kant op. De weegschaal gaat de verkeerde kant op, want door al dat gedoe heb ik deze week nog geen sportschool van binnen gezien, maar ik ben wel vertroeteld met lekkere dingen. Vanavond hopelijk weer op de spinningfiets!

Ik zag gisteren reclame voor een website die vakanties tot 300 euro aanbiedt Nespresso: www.vakantiestot300euro.nl misschien staat daar iets tussen?

En leuk dat jullie je nieuwe huis hebben gevierd! En een goed voornemen gedaan lees ik, moet lukken zo.

Ga ik nu aan het achterstallig onderhoud....

Succes en fijne dag!
fijn dat het weer wat beter gaat met je kaak aine

vanavond lekker voetbal gekeken en feestje gevierd; nu helaas bijtijds (nou ja, bijtijds) naar bed omdat ik morgen alweer voor 7 uur op moet
Hey meiden, daar ben ik weer.

Gister heeft mijn ex eindelijk het convenant (hierin staan alle belangrijke zaken die geregeld moeten worden) getekend, dus nu de stukken opsturen en dan zijn we binnen 6-8 weken definitief gescheiden. Wel een opluchting, nu hem alleen nog het huis uit zien te krijgen, want dat vorderd helaas nog niet zo.

Ben vandaag voor het eerst weer eens op de weegschaal gaan staan en die gaf nu aan 90,2. Ga proberen hier weer iedere week op te gaan staan, want mijn kleding zit weer een stuk ruimer, eet weer lekker gezond, dus hoop nu echt dat er wat kilotjes zullen verdwijnen. Onder de 90 is al een heel begin weer.
Goedemiddag,

Ai dat zijn geen fijne tijden voor de zaterdag Nespresso! Hopelijk ga je wel iets leuks doen en is het niet voor werk... Of is het voor die gezonde weekboodschappen en willen jullie bijtijds in de supermarkt zijn ? Ik ben vanmorgen al geweest en heb de aardbeien die zijn ingeslagen al bijna achter de kiezen. Straks nog maar een bak halen, haha.

Fijn Pluisje dat de scheiding binnenkort een feit is. Kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt nu je de beslissing hebt genomen. Maar wel lastig dat je bijna ex nog niet is verhuisd. Jij zou toch in jullie huis blijven wonen (jouw huis als ik het goed heb onthouden)? En je bent al lekker wat kilo's kwijt, da's mooi!

Ik heb vanmorgen gespind, voor het eerst deze week. Goed gezweet en dadelijk even douchen. Nu maar hopen dat de weegschaal ook merkt dat ik weer heb gesport .

Hoe gaat het bij de anderen? Fijn weekend in ieder geval!
Goedemorgen,

Iedereen goed het weekend doorgekomen? Nog aan vaderdag gedaan? Ik wel, heb mijn vader een grote doos bonbons gebracht (ja ik heb het niet van een vreemde ). En *trots* zelf niet eentje van gegeten. Ze lagen me echt aan te kijken, maar ik vond dat ik me maar eens moest beheersen. 's Avonds aan de asperges en van de botersaus maar een heeeeel klein beetje genomen. Afgelopen week namelijk maar 1 keer gesport en dat merk ik gelijk.

Deze week weer even volle bak er tegenaan, want ik geloof dat de knop de goede kant op is gedraaid .

Fijne dag en succes allemaal!
mijn vader is op vakantie; beetje moeilijk vieren dus

maar hij heeft nog een nieuwe bbq te goed van ons!

pluisje, fijn dat er schot in de zaak zit! nu maar hopen dat je ex snel een andere woning vindt...

aine, goed zeg dat je dé knop weer gevonden hebt!

hier vandaag netjes gegeten! heb nu wel zin in iets maar moet en zal me beheersen
Goedemorgen,

Haha, we geven wel handige cadeaus aan paps he?! Bonbons, BBQ, echt goede dingen in tijden van lijnen .

En is het gelukt om het lekkers te weerstaan Nespresso? Ik ga de laatste paar dagen heel goed, maar ja, de vraag is hoe lang dat duurt natuurlijk . Gisteravond gespind en vanavond weer. Ik raak verslaafd geloof ik, heerlijk om even alles van je af te fietsen.

Ben benieuwd hoe het met de anderen gaat?

Nu weer verder aan de harde arbeid.

Succes en fijne dag!
gisteravond wel ja, vandaag wat minder. we hadden teamoverleg met luxe lunch om onze successen te vieren

maar ga me vanavond verder inhouden, zit mudjevol nog dus dat wordt vast geen probleem!

je bent wel goed bezig aine met al dat spinnen! ik heb alweer 2 dagen naar mn werk gefietst deze week!

en hoest met de anderen?!
Goedemiddag,

Het wordt hier wel erg rustig nu.... Hopelijk gaat het bij iedereen wel aardig?

Altijd leuk om successen te vieren Nespresso! Ik heb vandaag een beoordeling gehad en ze waren erg positief. Altijd leuk om te horen natuurlijk, maar ik ga het maar niet vieren met lekker eten. Vandaag houd ik een balansdag, was nodig na het lekkers (lees M&M's) van gisteren .

Fijne avond!
das fijn om te horen aine, dat ze tevreden over je zijn toch? en wel een reden om te vieren (misschien met een flinke bak aardbeien of verse ananas )

of anders koop je een mooi boek voor jezelf

ik ben ook benieuwd hoe het met iedereen is!! met mij goed; blij dat het weekend is!
Goedemorgen,

Ja da's altijd prettig te horen. De vraag blijft of ik tevreden over hen ben . De aardbeien en ananas ga ik zo weer inslaan, met asperges. Mmmmmm. En dat boek lijkt me een goede, ik heb ook nog een paar cadeaubonnen liggen.

En heb je een rustig(er) weekend voor de boeg Nespresso? Gaat het lijntechnisch met fietsen en weekboodschappen en zo naar wens?

We blijven wel over als de echte die-hard hè? Hopelijk lezen we binnenkort ook weer wat van de anderen!

Ik heb mijn sportkleding maar vast aangetrokken, straks weer op de spinningfiets. Derde keer deze week, ondanks de drukte op het werk probeer ik het erin te houden.

Van mede-forumster Revival heb ik een digitaal SB-boek en heel veel slanke recepten ontvangen. Als iemand belangstelling heeft?

Fijn weekend en succes!
Goedemorgen,

Het topic begint nu toch wel heel erg rustig te worden. Maar goed, ik typ gewoon verder . Op zich gaat het best aardig met eten. Gisteren een handje borrelnootjes op en 2 koekjes, terwijl het vaak zo was dat gelijk alles op ging of ik helemaal niks nam (tussenwegen zijn lastig bij mij, hahaha). De weegschaal consolideert al een paar dagen, hopelijk gaat er deze week weer iets af.

Ik hoop dat goed gaat met iedereen!

Prettige zondag.
Hallo

Kom hier op het moment weinig, komt doordat deze weken op mijn werk het drukst zijn en ook bij de kinderen op school. Daarnaast trakteert de oudste dinsdag (de muffins staan in de oven, mmmm ruikt lekker) en heeft woensdag haar feestje. Het lijnen gaat niet echt lekker; vrijdag op mijn werk getrakteerd, donderdag trakteerde iemand anders, gisteravond een lekker oranjegebakje etc etc. Maar vandaag gaat het goed en tot de vakantie (over 3 weken) ga ik er nu echt nog even voor!!!

Fijne zondag allemaal
haha aine, lijntechnisch gaat het nog steeds zo-zo. maar blijf steady op de 96 dus kom ook niet aan

moest wel even lachen om wat je schreef; aardbeien met ananas en asperge; lekkere combi

we hebben net gebbqt en daarna nog een ijsje op ook

nu dus maar weer water de rest van de avond moet ook nog strijken, dat maakt een mens dorstig dus dat komt vast goed!

moniek, lastig zeg met al die tractaties! ik kan me er ook niet altijd toe zetten hoor om niets te nemen. vooral als mensen zelf gebakken hebben (laatst bv heeeerlijke kwarktaart met bramen uit eigen tuin op )
Goedemorgen,

Niet aankomen is ook prettig toch Nespresso! Haha, asperges met aardbeien en ananas, de visite had me aan zien komen. Maar het was een geslaagde maaltijd van dit keukenprinsesje .

Ai Moniek, dat zijn aardig wat verjaardagen in korte tijd, altijd moeilijk om dan standvastig te blijven. En zo te zien kunnen we je (vandaag?) feliciteren met je dochter? Van harte!

Hier gaat het met eten goed (of eigenlijk eet ik niet veel, de laatste dagen rond de 1100 - 1200 kcal per dag), maar de weegschaal maakt dat helemaal niks uit, snif. Ik spin erbij, het zou toch weer een keer moeten zakken dat gewicht. Tja eigen schuld natuurlijk, maar toch. Nou ja, ik ga er nog maar even mee door, de aanhouder wint .

Succes en fijne dag!
Hey meiden, ben ik ook weer even.

Lees nog wel regelmatig mee (stiekem op het werk, maar kan daar niet inloggen).

Bij mij gaat het uitstekend. De scheiding is helaas nog niet helemaal definitief, maar dat duurt niet lang meer. Helaas is mijn ex nog steeds niet mijn huis uit, maar ookdat zal niet lang meer gaan duren, heb hem nu als uiterste datum 15 juli gegeven.

Met afvallen gaat het heel erg goed, was van de week 88,3 kilo, dus das zeer positief, wat een leuke man wel niet met je kan doen!!

Tot snel weer. Succes
gelukkig pluisje, nog maar ruim 2 weken en dan is hij opgehoepeld dat is te overzien! en hoe zit dat met die leuke man, of was dat cynisch bedoeld over je ex?

en aine, inderdaad, de aanhouder wint! ik ben ineens weer gaan afvallen. niet veel, maar toch wel zo dat ik nu alweer een paar dagen onder de 96 ben. nu gewoon zo door blijven gaan en hopen dat het doorzet. er komen wel drukke tijden aan op mn werk dus moet wel weer oppassen voor het gemaksvoedsel

btw 1100 kcal is wel een beetje weinig hoor vooral als je zoveel spint in de week
Goedemorgen,

Goed om te lezen dat het uitstekend met je gaat Pluisje! En met de kilo's gaat het ook goed zeg. Volgens mij was het niet cynisch bedoeld, maar heb je een leuke man ontmoet toch?

Lekker Nespresso dat er weer wat af is! Dat geeft motivatie om zo door te gaan! Bij mij is het ook superdruk en daardoor eet ik zo weinig. Kom niet eens aan snaaien toe, hahaha. Het helpt overigens niet echt dat weinige eten, volgens mij houdt mijn lichaam alles angstvallig vast, snif.

Oh nog even een aanvulling: gisteren wel ontzettend goed geslaagd in de uitverkoop. Dat dan weer wel .

Nu weer aan de harde arbeid . Succes allemaal en fijne dag!
anoniem_42552 wijzigde dit bericht op 26-06-2008 09:08
Reden: de uitverkoop :-)
% gewijzigd
Nee, het was zeker niet cynisch bedoeld, ik heb echt een leuke man ontmoet.

Eigenlijk al het weekend nadat ik besloten had om te gaan scheiden. Een vriendin van me zei dat ik er echt even uit moest en we zijn toen op stap geweest, daar heb ik hem leren kennen. Die avond was het alleen maar lekker kletsen, ouwehoeren en dansen. Al voordat ik thuis kwam had ik al een sms van hem gehad en de volgende dag de hele dag op de msn. Op maandag al een bakkie bij hem gedaan (woont nog geen km bij me vandaan) en dinsdag blijven eten en woensdag ook en donderdag ook en toen ook maar gelijk blijven slapen. Momenteel zijn we niet bij elkaar weg te slaan en het gaat uitstekend. Hij heeft iets meer als een jaar geleden in dezelfde situatie gezeten, dus begrijpt mij goed. Daardoor kunnen we er makkelijk over praten.

Afgelopen weekend lekker er even tussenuit geweest en ook dat was super.

En door al dat geluk val ik ook nog eens lekker af, heerlijk, wat wil ik nog meer.

Iedereen een fijne dag vandaag.

Liefs Pluisje
Goedemorgen,

Leuk om zoveel enthousiasme te lezen Pluisje, het klinkt helemaal goed! Geniet er lekker van!

Hoe gaat het bij jou Nespresso, de laatste dag voor een hopelijk relaxed weekend of blijft het druk de komende dagen? Ik mag me verheugen op een werkdag met maar 1 vergadering en da's lang geleden. Kom ik ook eens aan echt werken toe, haha. Aansluitend spinnen en dan met een vriendin uit eten. Een lekker begin van het weekend!

Hoe waren de verjaardagen Moniek, alles een beetje goed overleefd?

En Sayenne, hoe gaat het met jou en je dochters?

Hebben we nog meer meelezers of is de rest een beetje afgehaakt? Schroom niet om gewoon weer een berichtje te schrijven hoor .

Succes allemaal en een leuke dag!
Goedemorgen,

Nou dit gaat een moeilijk weekend worden qua eten. Ben vandaag jarig. Gister al taart op het werk, vanochtend heerlijk ontbijtje op bed van vriend. Straks taart eten bij hem op het werk, vanavond met zijn familie uit eten, daarna groot feest.

Ach ik zeg maar zo wordt maar 1 keer 30, dus dit weekend mag het, na het weekend zien we wel weer verder, haha. Eerst maar eens lekker genieten (dat gaat wel lukken hoor)

Iedereen een fijne dag vandaag! de mijne is goed begonnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven