Ijsjes van de Lidl

donderdag 20 maart 2014 om 20:31
quote:Desperate_Housewive schreef op 20 maart 2014 @ 20:28:
Taco winner? Is die weer terug van weggeweest?
Ik kom nooit bij de lidl, alleen bij de aldi. Daar is de namaak-variant van ben en jerry's echt jummie! Alle smaken zijn lekker.Ik heb wel eens nep taco winters gekocht bij de Lidl, ik vond alleen de koek wat taai.
Taco winner? Is die weer terug van weggeweest?
Ik kom nooit bij de lidl, alleen bij de aldi. Daar is de namaak-variant van ben en jerry's echt jummie! Alle smaken zijn lekker.Ik heb wel eens nep taco winters gekocht bij de Lidl, ik vond alleen de koek wat taai.

donderdag 20 maart 2014 om 21:51
De Taco's zijn bij onze Lidl al maanden niet te krijgen. Hopelijk zijn ze er snel weer, want dat zijn onze favorieten!
Aan het dropijs heb ik me nooit durven wagen. De nep ben & jerry's van de Lidl is ook lekker, cookie dough en banana/walnut als ik me niet vergis. Helaas niet zo lekker als de Taco's...
Aan het dropijs heb ik me nooit durven wagen. De nep ben & jerry's van de Lidl is ook lekker, cookie dough en banana/walnut als ik me niet vergis. Helaas niet zo lekker als de Taco's...
Keep on dreaming!
donderdag 20 maart 2014 om 21:53
quote:pearle schreef op 20 maart 2014 @ 21:38:
[...]
Jullie hebben nu zeker ook zin in ijs, maar niks in de vriezer
Ik heb de raketjes van het AH huismerk in de vriezer en ik ga er zo een pakken. Maar ze zijn niet zo lekker als de spacerunners. En de spacerunners zijn ook iets groter. En van vruchtensap zonder toevoegingen geloof ik.
Schuldloos snoep.
[...]
Jullie hebben nu zeker ook zin in ijs, maar niks in de vriezer
Ik heb de raketjes van het AH huismerk in de vriezer en ik ga er zo een pakken. Maar ze zijn niet zo lekker als de spacerunners. En de spacerunners zijn ook iets groter. En van vruchtensap zonder toevoegingen geloof ik.
Schuldloos snoep.

donderdag 20 maart 2014 om 22:00
Inderdaad die witte magnums met crisp en aarbei! Heeeerlijk! Vroeger hadden ze daar ook van die soort lipstick ijsjes die waren echt super lekker! En heel af en toe hebben ze yoghurt ijs, echt mijn favoriet, hopelijk is van het weekend de ijssalon bij vriend int dorp open, die heeft ook heerlijk yoghurtijs